Keskiviikko on tunnetusti pikkulauantai. Tänä iltana on hyvä valmistautua tulevaan viikonloppuun ja harjoitella viinan juomista ja baarissa käymistä. Tietenkään tänään ei voi juoda yhtä paljon kuin perjantaina koska aamulla täytyy mennä töihin. Mutta keskiviikko kannattaa kuitenkin käyttää hyödyksi ja harjoitella jotta viikonloppuna löytää naisen yökerhosta.
t. viinamies
Keskiviikkona valmistaudutaan
7
53
Vastaukset
Viinamies ei ole vieläkään löytänyt naista. Kukaan ei halua puliveivaria. Hukkaan menee kaikki kulutetut litrat.
- Anonyymi
Huomenna piti olla torslauantain pikkujoulu eräässä kapakassa. Eipä olekaan, ja voitte aavistaa syyn. Turhaan harjoittelin tänään alkoholijuomien nauttimista, kun ei huomenna olekaan pikkujoulua. Kaverin kanssa jo keksittiin, ketä naisia kutsutaan seuraksi. Sitten tuli tieto pikkujoulun perumisesta. Turhaan, aivan turhaan.
- Anonyymi
Eilen oli pikkujoulut ja juotiin kyllä alkoholia. Itse join olutta ja oli naisia neljä ja olin kahden naisen kanssa saunassa alasti ja oli mukava ilta mutta ei ollut mitään seksiä mutta suutelin yhden naisen kanssa saunassa.
- Anonyymi
Ja nyt minulla on Korona ja Herpes, Klamydialta vältyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt minulla on Korona ja Herpes, Klamydialta vältyin.
Eipäs ole.
- Anonyymi
Kun juo viinaa pääsee mukaan porukoihin ja tapaa naisia.
Raitis mies on yksin kotona eikä tapaa naisia.
t. viinamies
- Anonyymi
Raitis mies ei nai naisia. Niin se vaan on. Pakko juoda jos naisia haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2104861Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html213998Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2203717Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1293041Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1573005Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis612935Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152561Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642502Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852315En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132125