kuulittepa tahi ette. Se on minun tehtäväni. Kun yksikin pelastuu, iloitsen ja taivas iloitsee kanssani!
”Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.”
Luuk 15:7
Kerron Jeesuksesta ja sovitustyöstä,
12
52
Vastaukset
- Anonyymi
”Vaan puhu heille minun sanani, kuulkoot tai olkoot kuulematta; sillä uppiniskaisia he ovat.”
Hes 2:7 - Anonyymi
Simo vaatehuoneelta vain 99
Voit hyvinkin joutua vastuuseen epäjumalan mainostamisesta ja lähimmäisten harhaanjohtamisesta jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa.
- Anonyymi
Jokainen kristitty on tässä Jeesuksen jättämässä tehtävässä mukana, tavalla tai toisella, enemmän tai vähemmän, tieten tai tietämättään.
- Anonyymi
Uskovaisten taivaassa tulee äkkiä aika pitkäksi tekemisen puutteessa. Minä ainakin aion aloittaa taas vauvasta täällä maan päällä.
Ja kyllä ne uskovaisetkin niin tekee, he kun luulevat että tuonpuoleisessa ollaan ikuisesti jeesusta ylistäen ja syntisäkit sitten siellä alakerrassa.- Anonyymi
Valitettavasti et ole Jumala,joten et pysty päättämään,millaisen kuoleman jälkeisen kohtalon saat. Kristittynä tiedän tasantarkkaan,että on vain kaksi paikkaa,jonne ihminen päätyy ikuisiksi ajoiksi,kuolemansa jälkeen. Ala Lukemaan Raamattua, niin alat hiljalleen tajuta,onko tuo Pyhäkirja Jumalan ilmoitus itsestään ja tahdostaan ,vai onko se puppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti et ole Jumala,joten et pysty päättämään,millaisen kuoleman jälkeisen kohtalon saat. Kristittynä tiedän tasantarkkaan,että on vain kaksi paikkaa,jonne ihminen päätyy ikuisiksi ajoiksi,kuolemansa jälkeen. Ala Lukemaan Raamattua, niin alat hiljalleen tajuta,onko tuo Pyhäkirja Jumalan ilmoitus itsestään ja tahdostaan ,vai onko se puppua.
Uskon jälleensyntymiseen joka käy jo ilmi kirjoituksestani. Olen tutkinut teosofiaa ja rajatiedon kirjallisuutta
Oletko varma että tietosi on oikea? Onko uskonoppisi ainut ja oikea? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just noin.
Jeesus antoi haasteen:
Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt.
Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani.”
Joh 7:16,17 - Anonyymi
Uskovaisten taivaassa tulee äkkiä aika pitkäksi tekemisen puutteessa. Minä ainakin aion aloittaa taas vauvasta täällä maan päällä.
Kaikenmaailman narisistien juttua sitä on tullut kuulluksi, mutta tuo, että kuvittelee olevansa itse se, joka antaa uuden tällaisen elämän taas kun tämä entinen loppuu, menee kyllä jo liian pitkälle. Mutta niinkuin narsistin mieslistä voi: antaa mkoman luulla joa ei muuta halua uskoa, kyllä totuus sitten herättää unesta, ja se on viimeiselle tuomiolle pääsy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenmaailman narisistien juttua sitä on tullut kuulluksi, mutta tuo, että kuvittelee olevansa itse se, joka antaa uuden tällaisen elämän taas kun tämä entinen loppuu, menee kyllä jo liian pitkälle. Mutta niinkuin narsistin mieslistä voi: antaa mkoman luulla joa ei muuta halua uskoa, kyllä totuus sitten herättää unesta, ja se on viimeiselle tuomiolle pääsyOnko oman lahkosi opit sitten jotenkin älykkäämpiä kuin reinkarnaatio?
- Anonyymi
Eräs sanoi näin:
” En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamisen.” - Anonyymi
Omavanhurskaat hukkuvat oppiinsa.
Mm nämä kristittyjen teot rikkovat kahta Lakia kristillisten Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimiin esiintyen:
"Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Ja
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982