naisessa rakastat?
mitä eniten
27
163
Vastaukset
Apua, onpa vaikea kysymys. Pidän erityisesti naisten nenistä ja korvista. Silmiä on kiva tapittaa ja hiuksia tuoksuttaa.
- Anonyymi
Eiks tää ole oikeesti ihan hillittömän surullista ja säälittävää: tyyppi oikeesti kaipaa rakkautta ja hellyyttä, mutta on armoton huorittelija ja näin ollen kukaan nainen ei ikinä häneen mielly, saatika rakastu. Voiko ihminen koskaan muuttua? Voiko tällaisella olla vielä mahdollisuus oikeaan aitoon rakkkauteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks tää ole oikeesti ihan hillittömän surullista ja säälittävää: tyyppi oikeesti kaipaa rakkautta ja hellyyttä, mutta on armoton huorittelija ja näin ollen kukaan nainen ei ikinä häneen mielly, saatika rakastu. Voiko ihminen koskaan muuttua? Voiko tällaisella olla vielä mahdollisuus oikeaan aitoon rakkkauteen?
Ja lisäks se on törkee läski.
- Anonyymi
Naista.
Sellaisia pieniä juttuja joihin ei itse pysty. Ja sitten tuoksuja.
- Anonyymi
Kaikkea - päästä varpaisiin. Olen nainen ja rakastan ja kunnioitan itseäni tosi paljon enkä halua muuttua miksikään.
Omia särmiäni olen hionut ja suhteutumistapoja yms. tarkistan jatkuvasti. Koko ajan henkistä kasvua.
Olen vakaasti sitä mieltä että oma hyvinvointi ja tasapaino lähtee itsensä hyväksymisestä ja rakastamisesta. Sitten voi antaa sitä myös muille.- Anonyymi
Onpa sepustus ! Sinänsä oikeita arvoja käsittelevänä,..mutta kovin kovin itseään peilaava, ja pelkkä kliseinen käsitys!
Käsittäisin rakastumisen, jo pelkkä ihastuminenkin ihmiseen, on tiedostamattomuudessaan upea arvoitus, - onneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sepustus ! Sinänsä oikeita arvoja käsittelevänä,..mutta kovin kovin itseään peilaava, ja pelkkä kliseinen käsitys!
Käsittäisin rakastumisen, jo pelkkä ihastuminenkin ihmiseen, on tiedostamattomuudessaan upea arvoitus, - onneksi.Ei se mikään arvoitus ole, pelkkää aivokemiaa ja hormoneja. Tiedostamatonta usein toki, mutta kun ajattelee vaikka sitä, että kun pari ihmistä pistetään vain tuijottamaan tosiaan silmiin, niin ihastumista tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sepustus ! Sinänsä oikeita arvoja käsittelevänä,..mutta kovin kovin itseään peilaava, ja pelkkä kliseinen käsitys!
Käsittäisin rakastumisen, jo pelkkä ihastuminenkin ihmiseen, on tiedostamattomuudessaan upea arvoitus, - onneksi.Näköjään aina vaan jengiä v*tuttaa kun joku kehtaa itseään rakastaa ja olla itseensä tyytyväinen. Se on mahdollista ihan sullekin, katkero.
Ihan kuten miehessäkin, ihmistä. Naisessa tietysti on vielä se naisellisuus sellainen mikä viehättää erityisesti, mitä perus miehessä ei tapaa. Tarkoitan paitsi habitusta myös ihan fyysisiä eroja mieheen. Naisen pehmemmät muodot vaan villitsee, en mahda mitään itselleni. :)
Ehkä aivoissani on se joku luolamies lohko aktivoitunut, eikä tahdo sammua millään. x)
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Ehkä aivoissani on se joku luolamies lohko aktivoitunut, eikä tahdo sammua millään. x)
isket naisen palstalta ja siinä rakastutte
Anonyymi kirjoitti:
isket naisen palstalta ja siinä rakastutte
Nää, ei tässä nyt mitään naisia voi ruveta iskemään. Puoliso voisi tykätä huonoa. :)
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Nää, ei tässä nyt mitään naisia voi ruveta iskemään. Puoliso voisi tykätä huonoa. :)
Kyllä se kimppaan suostuu, joka jannu haluaa sänkyyn kahden naisen kanssa
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kimppaan suostuu, joka jannu haluaa sänkyyn kahden naisen kanssa
Näh, en harrasta kimppoja. One to one only.
- Anonyymi
Kauneutta, vähemmän pinnallisuutta ja glitteriä, elämän arvot samanlaisia. Jalat maassa, maalaisjärkeä hyppysellinen, ymmärrystä ja arvostusta olemassa olevasta.
Jos ja kun oikea kolahtaa, sitä yhteyttä häneen.
Eli ihan koko pakettia ja joka solua. 😊- Anonyymi
fucker parka =((((((((((
- Anonyymi
Kokonaisuutta, oloa jonka hän saa minussa aikaan.
AsianVierestä - Anonyymi
Aistillisuutta, naisellisuutta, älyä, ulkonäköä. Kaikkea, mikä tekee naisesta Naisen.
- Anonyymi
Seksitaitoja.
- Anonyymi
Käsiä naisessa, ja hänen kiehtovaa luonnettaan, joka istuu yksiin ulkonäön kanssa.
- Anonyymi
autotalliaan
- Anonyymi
Naisten tanssia.
https://www.youtube.com/watch?v=Pb9M_k0SM-4 - Anonyymi
Hyvää ulkonäköä, rumista naisista en pidä.
- Anonyymi
Vaikka itse olet ihan sammakko.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522