mitä eniten

Anonyymi

naisessa rakastat?

27

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apua, onpa vaikea kysymys. Pidän erityisesti naisten nenistä ja korvista. Silmiä on kiva tapittaa ja hiuksia tuoksuttaa.

      • Anonyymi

        Eiks tää ole oikeesti ihan hillittömän surullista ja säälittävää: tyyppi oikeesti kaipaa rakkautta ja hellyyttä, mutta on armoton huorittelija ja näin ollen kukaan nainen ei ikinä häneen mielly, saatika rakastu. Voiko ihminen koskaan muuttua? Voiko tällaisella olla vielä mahdollisuus oikeaan aitoon rakkkauteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks tää ole oikeesti ihan hillittömän surullista ja säälittävää: tyyppi oikeesti kaipaa rakkautta ja hellyyttä, mutta on armoton huorittelija ja näin ollen kukaan nainen ei ikinä häneen mielly, saatika rakastu. Voiko ihminen koskaan muuttua? Voiko tällaisella olla vielä mahdollisuus oikeaan aitoon rakkkauteen?

        Ja lisäks se on törkee läski.


    • Anonyymi

      Naista.

    • Sellaisia pieniä juttuja joihin ei itse pysty. Ja sitten tuoksuja.

    • Anonyymi

      Kaikkea - päästä varpaisiin. Olen nainen ja rakastan ja kunnioitan itseäni tosi paljon enkä halua muuttua miksikään.
      Omia särmiäni olen hionut ja suhteutumistapoja yms. tarkistan jatkuvasti. Koko ajan henkistä kasvua.
      Olen vakaasti sitä mieltä että oma hyvinvointi ja tasapaino lähtee itsensä hyväksymisestä ja rakastamisesta. Sitten voi antaa sitä myös muille.

      • Anonyymi

        Onpa sepustus ! Sinänsä oikeita arvoja käsittelevänä,..mutta kovin kovin itseään peilaava, ja pelkkä kliseinen käsitys!
        Käsittäisin rakastumisen, jo pelkkä ihastuminenkin ihmiseen, on tiedostamattomuudessaan upea arvoitus, - onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa sepustus ! Sinänsä oikeita arvoja käsittelevänä,..mutta kovin kovin itseään peilaava, ja pelkkä kliseinen käsitys!
        Käsittäisin rakastumisen, jo pelkkä ihastuminenkin ihmiseen, on tiedostamattomuudessaan upea arvoitus, - onneksi.

        Ei se mikään arvoitus ole, pelkkää aivokemiaa ja hormoneja. Tiedostamatonta usein toki, mutta kun ajattelee vaikka sitä, että kun pari ihmistä pistetään vain tuijottamaan tosiaan silmiin, niin ihastumista tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa sepustus ! Sinänsä oikeita arvoja käsittelevänä,..mutta kovin kovin itseään peilaava, ja pelkkä kliseinen käsitys!
        Käsittäisin rakastumisen, jo pelkkä ihastuminenkin ihmiseen, on tiedostamattomuudessaan upea arvoitus, - onneksi.

        Näköjään aina vaan jengiä v*tuttaa kun joku kehtaa itseään rakastaa ja olla itseensä tyytyväinen. Se on mahdollista ihan sullekin, katkero.


    • Ihan kuten miehessäkin, ihmistä. Naisessa tietysti on vielä se naisellisuus sellainen mikä viehättää erityisesti, mitä perus miehessä ei tapaa. Tarkoitan paitsi habitusta myös ihan fyysisiä eroja mieheen. Naisen pehmemmät muodot vaan villitsee, en mahda mitään itselleni. :)

      • Ehkä aivoissani on se joku luolamies lohko aktivoitunut, eikä tahdo sammua millään. x)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ehkä aivoissani on se joku luolamies lohko aktivoitunut, eikä tahdo sammua millään. x)

        isket naisen palstalta ja siinä rakastutte


      • Anonyymi kirjoitti:

        isket naisen palstalta ja siinä rakastutte

        Nää, ei tässä nyt mitään naisia voi ruveta iskemään. Puoliso voisi tykätä huonoa. :)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Nää, ei tässä nyt mitään naisia voi ruveta iskemään. Puoliso voisi tykätä huonoa. :)

        Kyllä se kimppaan suostuu, joka jannu haluaa sänkyyn kahden naisen kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kimppaan suostuu, joka jannu haluaa sänkyyn kahden naisen kanssa

        Näh, en harrasta kimppoja. One to one only.


    • Anonyymi

      Kauneutta, vähemmän pinnallisuutta ja glitteriä, elämän arvot samanlaisia. Jalat maassa, maalaisjärkeä hyppysellinen, ymmärrystä ja arvostusta olemassa olevasta.

    • Jos ja kun oikea kolahtaa, sitä yhteyttä häneen.

      Eli ihan koko pakettia ja joka solua. 😊

      • Anonyymi

        fucker parka =((((((((((


    • Anonyymi

      Kokonaisuutta, oloa jonka hän saa minussa aikaan.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Aistillisuutta, naisellisuutta, älyä, ulkonäköä. Kaikkea, mikä tekee naisesta Naisen.

    • Anonyymi

      Seksitaitoja.

    • Anonyymi

      Käsiä naisessa, ja hänen kiehtovaa luonnettaan, joka istuu yksiin ulkonäön kanssa.

    • Anonyymi

      autotalliaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvää ulkonäköä, rumista naisista en pidä.

      • Anonyymi

        Vaikka itse olet ihan sammakko.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe