Tykkään pissailla toppahousuihin ja mielellään paksuihin semmoisiin nii ei tuu läpi.. haaveilen että rohkenesin tekemään sen julkisella alueella.. lukisin mielellään muittenki kertomuksia aiheesta.
Asiasta ymmärtämättömät voivat pitää sen naamavärkin ummessa ja keskittyä omaan elämään.
Fetissinä toppahousuihin pissaaminen
38
4407
Vastaukset
- Anonyymi
Lasketteleluhousut on kyllä minulla fetissinä ja monasti tulee rinteessäki kommandona laskettua ja vähän lirauteltuakin:) suosittelen kokeilemaan.
- Anonyymi
Itse olen pissannut toppahousuihin ja erilaisiin ulkoilu ja sadehousuihin.
- Anonyymi
Kernaasti!
-FantasyOfAllium
- Anonyymi
70 -luvun toppahousut on mageet pissaleikkeihin
- Anonyymi
Kiiltävä pintaisista innostun
- Anonyymi
Juu semmoset kiiltävä pintaiset olkaimelliset
- Anonyymi
Sadehousuihin olen laskenut spermat joskus ja ne on tietysti liukas nylon pinta ihoa vasten käännetyt, eikä se kumitettu nahkea pinta.
- Anonyymi
Olen pissaillu toppahousuihin siellä vaippa mutta eihän se kaikkea pidä
- Anonyymi
ite laskin spermat viimeksi eilen omalle naamalleni ja osa tuli suuhun senjälkeen pissasin suuhuni teen saman tänäänkin
- Anonyymi
sitten tietysti myytte ne kusen kyllästämät haisevat toppahousut muina miehinä jossain torissa pahaa aavistamattomalle ihmisparalle... :/
- Anonyymi
Miksi myisimme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi myisimme?
Ilkeyttänne?
- Anonyymi
Tääl on taas semmosia kommentoijia jota ei ole sinut ittensä kans ja ovat epävarmoja jotka varmaa salaa haluais kokeilla samaa mutta eivät uskaltaisi siitä kirjottaa edes anonyymina. Ihmetyttää ihmiset joilla pitää vaa tulla suuta soittaa asiasta mitä eivät ymmärrä tai sitten vaa esittävät ns parempaa kommentoimalla noin vaikka ehkä pieni ajatus ja halu heränny kokeilla tätä asiaa. Kaippa joillai ihmisil on nii tylsä elämä että haluavat rassata omaa päätään sellasilla asioilla jotka eivät vaikuta hänen elämää miltään osin. On täsä maailmassa muitakin fetissejä mut onks sil välii mistä ihminen kiihottuu? Ei mua ainakaa kiinnosta eikä mun elämään vaikuta jos joku kiihottuu tyylii vaik oven saranasta.
- Anonyymi
Itse voisin ostaa kusiset toppahousut ja olisin kyllä todella kiihottunut niistä. Mutta ei ole semmosia kukaan kaupitellut minulle.
- Anonyymi
Monetko haluat kyllä löytyy
- Anonyymi
Mua ei haittaa vaikka pissa näkyy
- Anonyymi
Colamrilla on sopivat untuvatoppahousut, joihin lirauttelu ja runkkaaminen on kivaa. Ovat vahvaa tekoa, joten repiminenkin antaa haasteen.
- Anonyymi
Yhden muuttokeikan yhteydessä vietiin pieneksi jääneitä toppavaatteita kierrätykseen. Otin läjästä syrjään harmaat colmarin untuvahousut ja kiiltävän mustaharmaan untuvatakin. Olivat lähes uuden veroisia nuorisokokoa 14. Untuvahousut sain väkivalloin jalkaani. Pissasin niiden sisään muutaman kerran ja nautin suuresti. Lopulta housut repesivät ja päätyivät nuotioon. Untuvatakki koki saman kohatalon. Vahvoja ja nautinnollisia lirauttelu- ja runkkuleluja.
- Anonyymi
Vaasan Jaakko oli pilkillä paikkakunnan rovastin kanssa. Jäällä kylmä tuuli puri ja Jaakko kaivoi taskumatin povestaan ja otti huikan. Rovasti torui ja totesi, että tuo auttaa yhtä paljon kuin housuun kuseminen. Meni aikaa ja Jaakko otti taas naukun. Rovastiakin vilutti ja hän kysyi, josko hänkin saisi pienen lämmitysryypyn. Jaakko vastasi: "Kuse vaan housuihis".
- Anonyymi
Itse tykkään pissata mustiin wetlook farkkuihin. Kaupungilla muutaman siiderin jälkeen kova pissahätä, sitten jossain sivukadulla kaikki housuun. Jännittävä kävellä märissä housuissa, kun tulee porukkaa vastaan. Päällepäin ei wetlook housuista kukaan huomaa, mutta erityisen jännittävää mennä ratikkaan tai bussiin. Sisältä sukkikset ja housut aivan märkänä nilkkoihin asti, mutta muut ei tiedä sitä. En ikinä istu penkkiin, koska en halua, että kukaan kastelee housujaa minun takia tai se että penkit joudutaan pesemään... jännittävää ja kiihottavaa. Toki typerääkin, mutta tästä ei ole muille haittaa, kun en sotke penkkejä ynm
- Anonyymi
huh ite tykkään pissata kireisiin farkkuihin esim.bussissa ja kirjastoissa oon mies ja mua kiihotti tosi paljon lukea tost pakko vetää käteen ja juoda lasti pissaa...
- Anonyymi
Itse haluaisin löytää naisen joka haluaisi että kiusaisin häntä sopivasti niillä juotavilla että haluaisi sitten vapaaehtoisesti pissata housuun minun nähden ja jos vielä tykkäisi uida niissä housuissaan.
Terveisin perverssi ohikulkija.
- Anonyymi
Rehellisesti tekisi mieli ostaa mustat wet look farkut ja mennä yöllä ulos ja pissata housuun monta kertaa, miksei myös uiminen niissä kiinnostaisi.
En vaan uskalla.- Anonyymi
Mikset uskalla? Niistä ei märkyys näy. Tai ehkä vähän aikaa, mutta kukaan ei huomaa 10 minuutin jälkeen. Rohkeasti vaan uimaan.
- Anonyymi
Itse pissaan monesti mustiin tuulihousuihin. Yleensä pääsee väkisin housun, kun olen juonut teetä pari mukia ja hörppinyt vesipullosta pitkin päivää.
- Anonyymi
Mustissa tuulihousuissa näkyy yllättävän hyvin tahrat ja märät kohdat, vaikka luulisi tumman värin peittävän. Sama homma tietenkin myös kyseisen väristen toppahousujen kanssa. Kiiltävä pinta tekee temput
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustissa tuulihousuissa näkyy yllättävän hyvin tahrat ja märät kohdat, vaikka luulisi tumman värin peittävän. Sama homma tietenkin myös kyseisen väristen toppahousujen kanssa. Kiiltävä pinta tekee temput
Kuivunut sperma erottuu niissä vielä selvemmin xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä. Kiva mennä vahingossa tahraisissa housuissa ihmisten ilmoille ja sitten hävettää 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään sotkea tyttöystäväni vaatteita välillä salaa. Hetki sitten runkkasin hänen tuulihosuille ja laitoin ne pyykkikorin pohjalle pesua odottamaan. Hänellä on useammat tuulihousut, joten ajattelin ettei hän juuri näitä tarvitse ja pesen vähän myöhemmin.
Seuraavana päivänä olimme lähdössä lenkille ja odotin rappukäytävän alapäässä. Suureksi yllätyksekseni tyttöystävä oli kuitenkin pukenut juuri kyseiset tuulihousut ylleen. Hieman hätääntyneenä kysyin, etteikö noiden pitäisi olla pesussa. Tyttöystävä vastasi hymyillen, että ei ne nyt niin hikiset vielä olleet edellisestä lenkistä ja kyllä niillä vielä yhden lenkin menee. Lisäksi olivat kuulemma hänen parhaat tuulihousunsa. En oikein keksinyt vastalausetta tälle, joten lenkille oli mentävä.
Lähdettiin sitten liikkeelle ja huomasin heti perseen kohdalla laajalle levinneen haalean lähtin. Eiliset runkkailun tuotoksethan ne siellä komeili. Muuten kiiltävät ja mustat tuulihousut olivat aivan mattapintaiset takaa. Läikkä peitti kokonaan toisen pakaran ja osan toisesta. Lisäksi varovaisesti pyllyä hipaistessa kangas tuntui korpuksi kuivuneelta ja jäykältä. Tilanne oli todella nolo itselleni, sillä pelkäsin tyttöystäni tajuavan asian. Samalla tilanne jollain tavalla kiihotti kovasti. Onneksi sperma oli kerennyt kuivua, eivätkä housut enää lilluneet märkänään.
Kotiin päästyä tyttöystävä totesi, että olisi pitänyt jättää tuulihousut pesuun. Olivat kuulemma hiestä korppuistuneet. 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään sotkea tyttöystäväni vaatteita välillä salaa. Hetki sitten runkkasin hänen tuulihosuille ja laitoin ne pyykkikorin pohjalle pesua odottamaan. Hänellä on useammat tuulihousut, joten ajattelin ettei hän juuri näitä tarvitse ja pesen vähän myöhemmin.
Seuraavana päivänä olimme lähdössä lenkille ja odotin rappukäytävän alapäässä. Suureksi yllätyksekseni tyttöystävä oli kuitenkin pukenut juuri kyseiset tuulihousut ylleen. Hieman hätääntyneenä kysyin, etteikö noiden pitäisi olla pesussa. Tyttöystävä vastasi hymyillen, että ei ne nyt niin hikiset vielä olleet edellisestä lenkistä ja kyllä niillä vielä yhden lenkin menee. Lisäksi olivat kuulemma hänen parhaat tuulihousunsa. En oikein keksinyt vastalausetta tälle, joten lenkille oli mentävä.
Lähdettiin sitten liikkeelle ja huomasin heti perseen kohdalla laajalle levinneen haalean lähtin. Eiliset runkkailun tuotoksethan ne siellä komeili. Muuten kiiltävät ja mustat tuulihousut olivat aivan mattapintaiset takaa. Läikkä peitti kokonaan toisen pakaran ja osan toisesta. Lisäksi varovaisesti pyllyä hipaistessa kangas tuntui korpuksi kuivuneelta ja jäykältä. Tilanne oli todella nolo itselleni, sillä pelkäsin tyttöystäni tajuavan asian. Samalla tilanne jollain tavalla kiihotti kovasti. Onneksi sperma oli kerennyt kuivua, eivätkä housut enää lilluneet märkänään.
Kotiin päästyä tyttöystävä totesi, että olisi pitänyt jättää tuulihousut pesuun. Olivat kuulemma hiestä korppuistuneet. 🤔Eihän ne hiestä korppuunnu, kuivunut sperma saa sen ratisevan korppuuntumisen aikaan :D Esim. kun olen päästänyt kiiltävään nylon / polyester takkiin useita laakeja, seuraavalla kerralla aina hirveä ratiseva ääni kun spermasta kuivunut kangas joutuu liikkumaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne hiestä korppuunnu, kuivunut sperma saa sen ratisevan korppuuntumisen aikaan :D Esim. kun olen päästänyt kiiltävään nylon / polyester takkiin useita laakeja, seuraavalla kerralla aina hirveä ratiseva ääni kun spermasta kuivunut kangas joutuu liikkumaan :D
Huomasin itse kyllä heti, että tuulihousut olivat kauttaaltaan kuivassa spermassa. Työttöystävä vaan ei 😁
- Anonyymi
Tykkäätkö, tykkäättekö pelkästään kastumisen tunteesta, vai siitä, että housuun laskeminen on "kiellettyä" ja siksi se kiihottaa? Eli tarkoitan sitä, että jos kaadat vaikka lasillisen vettä housuihin kun olet julkisella paikalla (siis niin että sitä ei kukaan huomaa) niin kiihottaako se sinua millään lailla? Vai onko housuun laskeminen tässä se juttu? Eli vain se jos housut kastuu pissasta, eikä kastu esim normaalissa tilanteessa sateessa ynm.
- Anonyymi
Tykkään että housut kastuu pissasta, kun ei pysty enää pidättämään pissahätää vaan tulee väkisin housuun.
- Anonyymi
Toppahousuja ja pissailua on tullut kokeiltua, hauskaa hommaa. Viime aikoina on tullut runkkailtua ja pissittyä tuulihousuihin.
- Anonyymi
Villapöksyt on parhaat!
- Anonyymi
Itselläni on enemmänkin niin, että kiihottaisi joutua sanomaan kumppanille kotipihassa, etten voi enää pidättää ja sitten hän katselisi hämmästyneenä, kun aikuiselta pääsee housuun. Ihan sama mitkä housut. Mutta toppahousuista sen verran, että kerran ollessani 9 kävelin paniikissa mutta ulkoisesti muina miehinä koulukaverini kanssa koulusta ja ajattelin mielessäni, että onneksi on tummat toppahousut jalassa, niistä ei varmasti näy, jos lirahtaa. Sain pidäteltyä, mutta silloin oli todella lähellä, etten olisi joutunut pohtimaan miten kävellä ja lorottaa samaan aikaan niin, ettei kaveri huomaa.
Ketjusta on poistettu 111 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116