Rakkaat Luterilaiset Hyvä ja siunattu aamu kaikkille !!

Vieläkö teillä toimii liperalismin lespossa ja homoitten ihmellisesdssä armollisessa armossa jossa olette niin armoitettuja että voi pökkiä naapurin lehmä ja tehdä syrjähyppyä mielin määrin valehdella ja olla katellinen naapureille ja haukkua heitä että he ovat lumet sinun pihalle ta parkkipaikalle vahingossa tökkinyt ettette hienolla uudella mersulla pääsette lähtemään kirkkonne ilman että pohja osuu pehmeään lumeen?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Savis, sinussa on riivaaja, helluntailaisuuden henkivalta, et ole pelastettu sielu. Ole hyvä ja jätä kristityt rauhaan.

• Anonyymi

Älä nyt viitti. Savis on hauska tyyppi. Tuo väriä tähän muutoin niin kovin yksitotiseen ilmapiiriin. Silkasta mielenkiinnosta olisi kiva tietää millainen ihminen tuon nimimerkin taakse kätkeytyy. Onko hän oikeasti sellainen kuin hänen tuottamansa teksti antaa olettaa, vai onko kyseessä jo vuosia kestänyt feikkaaminen?

• Kävin eilen viemässä metalliromua vietäväksi myytäväksi ja kun sihteri oli paperit toimistossa laatinut,,, niin toivotin Hyvä Joulua. Ja lisäsin muista sitten antaa hyviä lahjoja syntymäpäiväsankarille,, jolloin viesti upposi suloisesti. Muistakaa pitää Jouluevankeliumia esillä maailmassa johon se on tarkoitettu !!

• Anonyymi

Hyvä aamu sinullekin. Toivottavasti.
      Varothan, etteivät fantasiasi turpoa pakkomielteiksi.

• Sentakia minulla on Jeesus joka pitää huolen minusta ja jonka mä Jouluna juhliin Hänen syntymäpäivä.. Kuolutta ei voi juhlia. Eläviä Juhlitaan. -

• Anonyymi

Unohdit ne kaikki ryöstömurhaajat, jotka ovat anteeksi saaneet tekonsa.

• Unohditko että oli ehto siihen että se käytönnässä toteutuu ? Ota Jeesus vastaan niin se toteutuu ja saat anteeksi >> Muuten >>>>>>

Sananl. 6:29

Samoin käy sen, joka menee lähimmäisensä vaimon luo: ei jää rankaisematta kukaan, joka häneen kajoaa.
        Sananl. 11:21

Totisesti: paha ei jää rankaisematta, mutta vanhurskasten jälkeläiset pelastuvat.
        Sananl. 16:5

Jokainen ylpeämielinen on Herralle kauhistus: totisesti, ei sellainen jää rankaisematta.
        Sananl. 17:5

Joka köyhää pilkkaa, se herjaa hänen luojaansa; joka toisen onnettomuudesta iloitsee, ei jää rankaisematta.
        Sananl. 19:5

Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se ei pelastu.
        Sananl. 19:9

Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se hukkuu.
        Sananl. 28:20

Luotettava mies saa runsaan siunauksen, mutta jolla on kiihko rikastua, se ei rankaisematta jää.
        Jer. 25:29

Sillä katso, siitä kaupungista alkaen, joka on otettu minun nimiini, minä alotan onnettomuuden tuottamisen; ja tekö jäisitte rankaisematta! Te ette jää rankaisematta, sillä minä kutsun miekan kaikkia maan asukkaita vastaan, sanoo Herra Sebaot.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Unohditko että oli ehto siihen että se käytönnässä toteutuu ? Ota Jeesus vastaan niin se toteutuu ja saat anteeksi >> Muuten >>>>>>

Sananl. 6:29

Samoin käy sen, joka menee lähimmäisensä vaimon luo: ei jää rankaisematta kukaan, joka häneen kajoaa.
        Sananl. 11:21

Totisesti: paha ei jää rankaisematta, mutta vanhurskasten jälkeläiset pelastuvat.
        Sananl. 16:5

Jokainen ylpeämielinen on Herralle kauhistus: totisesti, ei sellainen jää rankaisematta.
        Sananl. 17:5

Joka köyhää pilkkaa, se herjaa hänen luojaansa; joka toisen onnettomuudesta iloitsee, ei jää rankaisematta.
        Sananl. 19:5

Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se ei pelastu.
        Sananl. 19:9

Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se hukkuu.
        Sananl. 28:20

Luotettava mies saa runsaan siunauksen, mutta jolla on kiihko rikastua, se ei rankaisematta jää.
        Jer. 25:29

Sillä katso, siitä kaupungista alkaen, joka on otettu minun nimiini, minä alotan onnettomuuden tuottamisen; ja tekö jäisitte rankaisematta! Te ette jää rankaisematta, sillä minä kutsun miekan kaikkia maan asukkaita vastaan, sanoo Herra Sebaot.

Sinä raukka annat heidän tekonsa anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä raukka annat heidän tekonsa anteeksi.

Niin annan !!

• Anonyymi

Aina uskiksilla mielessä paneminen ja homojen puuhat. Siitä puhe mistä puute.

• Savis on hauska tyyppi joskaan minulla ei ole tarvetta pökkiä noin monia tahoja mitä hänellä tuntuu olevan mutta eiköhän Jumala hänet ojennukseen laita.
      :D

• Anonyymi

Mitä tykkäät kun te palet olette jäämässä ihan yksin Lähi-idässä kun arabit kääntyvät Israelin puolelle?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      262
      4545
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      92
      3423
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      24
      2616
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      58
      2295
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      96
      2179
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      89
      1465
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1309
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1306
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      70
      1239
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      808
    Aihe