Rakkaat Luterilaiset Hyvä ja siunattu aamu kaikkille !!

Vieläkö teillä toimii liperalismin lespossa ja homoitten ihmellisesdssä armollisessa armossa jossa olette niin armoitettuja että voi pökkiä naapurin lehmä ja tehdä syrjähyppyä mielin määrin valehdella ja olla katellinen naapureille ja haukkua heitä että he ovat lumet sinun pihalle ta parkkipaikalle vahingossa tökkinyt ettette hienolla uudella mersulla pääsette lähtemään kirkkonne ilman että pohja osuu pehmeään lumeen?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Savis, sinussa on riivaaja, helluntailaisuuden henkivalta, et ole pelastettu sielu. Ole hyvä ja jätä kristityt rauhaan.

• Anonyymi

Älä nyt viitti. Savis on hauska tyyppi. Tuo väriä tähän muutoin niin kovin yksitotiseen ilmapiiriin. Silkasta mielenkiinnosta olisi kiva tietää millainen ihminen tuon nimimerkin taakse kätkeytyy. Onko hän oikeasti sellainen kuin hänen tuottamansa teksti antaa olettaa, vai onko kyseessä jo vuosia kestänyt feikkaaminen?

• Kävin eilen viemässä metalliromua vietäväksi myytäväksi ja kun sihteri oli paperit toimistossa laatinut,,, niin toivotin Hyvä Joulua. Ja lisäsin muista sitten antaa hyviä lahjoja syntymäpäiväsankarille,, jolloin viesti upposi suloisesti. Muistakaa pitää Jouluevankeliumia esillä maailmassa johon se on tarkoitettu !!

• Anonyymi

Hyvä aamu sinullekin. Toivottavasti.
      Varothan, etteivät fantasiasi turpoa pakkomielteiksi.

• Sentakia minulla on Jeesus joka pitää huolen minusta ja jonka mä Jouluna juhliin Hänen syntymäpäivä.. Kuolutta ei voi juhlia. Eläviä Juhlitaan. -

• Anonyymi

Unohdit ne kaikki ryöstömurhaajat, jotka ovat anteeksi saaneet tekonsa.

• Unohditko että oli ehto siihen että se käytönnässä toteutuu ? Ota Jeesus vastaan niin se toteutuu ja saat anteeksi >> Muuten >>>>>>

Sananl. 6:29

Samoin käy sen, joka menee lähimmäisensä vaimon luo: ei jää rankaisematta kukaan, joka häneen kajoaa.
        Sananl. 11:21

Totisesti: paha ei jää rankaisematta, mutta vanhurskasten jälkeläiset pelastuvat.
        Sananl. 16:5

Jokainen ylpeämielinen on Herralle kauhistus: totisesti, ei sellainen jää rankaisematta.
        Sananl. 17:5

Joka köyhää pilkkaa, se herjaa hänen luojaansa; joka toisen onnettomuudesta iloitsee, ei jää rankaisematta.
        Sananl. 19:5

Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se ei pelastu.
        Sananl. 19:9

Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se hukkuu.
        Sananl. 28:20

Luotettava mies saa runsaan siunauksen, mutta jolla on kiihko rikastua, se ei rankaisematta jää.
        Jer. 25:29

Sillä katso, siitä kaupungista alkaen, joka on otettu minun nimiini, minä alotan onnettomuuden tuottamisen; ja tekö jäisitte rankaisematta! Te ette jää rankaisematta, sillä minä kutsun miekan kaikkia maan asukkaita vastaan, sanoo Herra Sebaot.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Unohditko että oli ehto siihen että se käytönnässä toteutuu ? Ota Jeesus vastaan niin se toteutuu ja saat anteeksi >> Muuten >>>>>>

Sananl. 6:29

Samoin käy sen, joka menee lähimmäisensä vaimon luo: ei jää rankaisematta kukaan, joka häneen kajoaa.
        Sananl. 11:21

Totisesti: paha ei jää rankaisematta, mutta vanhurskasten jälkeläiset pelastuvat.
        Sananl. 16:5

Jokainen ylpeämielinen on Herralle kauhistus: totisesti, ei sellainen jää rankaisematta.
        Sananl. 17:5

Joka köyhää pilkkaa, se herjaa hänen luojaansa; joka toisen onnettomuudesta iloitsee, ei jää rankaisematta.
        Sananl. 19:5

Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se ei pelastu.
        Sananl. 19:9

Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se hukkuu.
        Sananl. 28:20

Luotettava mies saa runsaan siunauksen, mutta jolla on kiihko rikastua, se ei rankaisematta jää.
        Jer. 25:29

Sillä katso, siitä kaupungista alkaen, joka on otettu minun nimiini, minä alotan onnettomuuden tuottamisen; ja tekö jäisitte rankaisematta! Te ette jää rankaisematta, sillä minä kutsun miekan kaikkia maan asukkaita vastaan, sanoo Herra Sebaot.

Sinä raukka annat heidän tekonsa anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä raukka annat heidän tekonsa anteeksi.

Niin annan !!

• Anonyymi

Aina uskiksilla mielessä paneminen ja homojen puuhat. Siitä puhe mistä puute.

• Savis on hauska tyyppi joskaan minulla ei ole tarvetta pökkiä noin monia tahoja mitä hänellä tuntuu olevan mutta eiköhän Jumala hänet ojennukseen laita.
      :D

• Anonyymi

Mitä tykkäät kun te palet olette jäämässä ihan yksin Lähi-idässä kun arabit kääntyvät Israelin puolelle?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6855
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3661
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3218
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2452
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2241
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2162
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2069
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2052
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1758
    Aihe