Jos Jumala näkee,että ihminen on onneton

Anonyymi

niin miksi Jumala ei ota sellasta ihmistä Taivaaseen,vaan jättää tänne maan päälle kitumaan? en elä kenenkään muiden vuoksi,kuin lasteni,en vaan voi jättää heitä yksin. En elä mieheni takia tai kenenkään muun,ainoastaan heidän vuokseen.
Rukoilen lähes joka hetki että he tai itse kuolisin jo pois,rukoilen myös välillä,että me neljä kuoltaisiin yhdessä jossakin onnettomuudessa,ettei kukaan meistä jäis tänne "kitumaan." En aina ymmärrä mitä Jumala minusta tai meistä oikein haluaa? Miksi en voi päästä pois.

11

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska Jumalaa ei ole, jokainen voi uskoa mihin tahtoo, itse uskon vaikka joulupukkiin ennemmin. Jumalaa ei ole ei tule, ikävää mutta totta

      • Anonyymi

        Kaikkien elävien kuten kasvien, eläinten, hyönteistyen ja eläimestä kehittyneen ihmisenkin olotila on siftata niiden kuoleman jälkeen kvarkkipilveen, kotoisemmin atomitilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien elävien kuten kasvien, eläinten, hyönteistyen ja eläimestä kehittyneen ihmisenkin olotila on siftata niiden kuoleman jälkeen kvarkkipilveen, kotoisemmin atomitilaan.

        sieltähän sinä taidat kirjoittaa,kun olisikin jokin kvarkkipilvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sieltähän sinä taidat kirjoittaa,kun olisikin jokin kvarkkipilvi.

        Toki "atomimaailma" on olemassa. Kvarkit ovat atomeita hyvin paljon pienempiä.
        Siellä me tapaamme kaikki tuttumme. Myös ex Nasarean mies on siellä oikeasti.
        Samoin ihmiskunnan pahimmat diktaattorit ja kansanmurhaajat; hitlereitä, stalineita myöten.

        Ainoa valta-asemansa perustunee pieniin varaustilaeroihin.
        Soitan tästä aiheesta Ursa ry:n asioista tietäville. Katsotaan minne he kehoittavat ottamaan yhteyttä.


    • Anonyymi

      Koko ajan hirveetä kärsimystä,riitaa.Mies haukkuu tyhmäksi.isäni joi koska äitini on niin tyhmä. Ja nyt mies juo siksi. Erotakkaan ei voi.

      • Anonyymi

        Voi erota, olet Suomessa, et Saudeissa.


    • Anonyymi

      Kumpa oliskin Jumala joka ottaisit jo minutkin pois tästä maailmasta. Elämä on ollut suurimmaksi osaksi pelkkää kärsimystä eikä se miksikään tule muuttumaan. Tänä vuonna multa kuoli yllättäen isä äkilliseen sairauteen, vuottakaan ei ehtinyt eläkkeellä olla ja se on aiheuttanut mulle entistä pahemman masennuksen. En tiedä miten tässä Joulustakin selviää kun tuntuu niin raskaalta.

      Vaikka olenkin kohta "vasta" 32-vuotias niin en jaksa uskoa ihmisten vakuutteluihin siitä että kyllä kaikki järjestyy kun oma elämä on ollut todella vaikeaa ja raskasta jo ennen tätä mennyttä vuotta jolloin kuoli vieläpä useampi läheinen. Ei mulla ole ollut koskaan edes naisystävää eli tavallaan olen ihan yksin vaikka nyt äidin lisäksi muutama sukulainen ja kaveri onkin mut eipä se juurikaan auta. Ei ole enää edes voimia tehdä mitään tai yrittää mitään ja joka suunnalta vain satelee neuvoja joista tulee entistäkin masentuneemmaksi. Jotain apua tässä kai tarvis mutta ei sellaista mistään saa niin parempi kai mennä junan alle.

      MasentunutMies

      • Anonyymi

        Ei missään tapauksessa junan alle. Siitä on kuljettajia myöten pahoja tressitiloja.
        Parempi on hypätä jääkylmään veteen yöaikaan kuin aiheuttaa ihan syyttömille ongelmia.

        Olen ollut koko tämän vuoden pahassa pyörityksessä. Terveys mennyt ihan p....iilleen. Muistihäiriöiden seurauksena olen menettänyt jo kuukauden eläkkeen verran 'louvee'.
        Elämä koronatautia vältellen on nyt pimeän aikaan etenkin rankkaa. kuin tylsää kivenläpi piikkaamista ...kele.

        Onneksi pimeyden ydin on taas täälä eteläsä ohitettu.On päiviä, etten puhu kenenkään kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa junan alle. Siitä on kuljettajia myöten pahoja tressitiloja.
        Parempi on hypätä jääkylmään veteen yöaikaan kuin aiheuttaa ihan syyttömille ongelmia.

        Olen ollut koko tämän vuoden pahassa pyörityksessä. Terveys mennyt ihan p....iilleen. Muistihäiriöiden seurauksena olen menettänyt jo kuukauden eläkkeen verran 'louvee'.
        Elämä koronatautia vältellen on nyt pimeän aikaan etenkin rankkaa. kuin tylsää kivenläpi piikkaamista ...kele.

        Onneksi pimeyden ydin on taas täälä eteläsä ohitettu.On päiviä, etten puhu kenenkään kanssa.

        Jumalaa ei ole, ikävä kyllä. Toki jokainen saa uskoa jos se sinulle lohtua tuo


    • Anonyymi

      Voi teitä onnettomia Jumalattomia,en sano että uskon Jumalaan,vaan tiedän että kaikki tuo on totta.Taivas,Jumala Jeesus ja vastapuoli paholainen demoneineen ovat olemassa ilman uskoa niihin.Kaikki tulevat sen näkemään.

    • Anonyymi

      Ei meille ole luvattu helppoa elämää vaikka uskoo Jumalaan. Joskus tulee niitä päiviä jolloin haluaa pois. Mutta elämä on lahja ja kannattaa katsoa se loppuun asti. Tulee hyviä päiviä vielä eteesi olet vielä nuori. Itsekin olen ajatellut samoin kuin sinä jos olisin kuollut olisin joutunut katumaan sitä. Elämässäsi tulee olemaan myös hyviä päiviä. Aina on toivo elämässä jokaisella. Myös sinulla. Usko siihen. Jumala pitää sinusta huolen. Niin hän on pitänyt minustakin . Olen jo vähän vanhempi ihminen kuin sinä. Elämä ei ole aina helppoa. Mutta sinä selviät kun uskot itseesi. Toivon kaikkea hyvää elämääsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1929
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      272
      1448
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1087
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      66
      1016
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      991
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      163
      955
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      815
    10. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      2
      809
    Aihe