On sanottua että buranaa ja finrexiä ei saisi ottaa samaan aikaan.
Voiko finrexiä ottaa jos buranan otosta on vaikka 2 tuntia?
Burana ja finrex
3
8007
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut "flunssajuomat" sisältävät asetylisalisyyliä (aspiriinia).
Ei saa liikaa ottaa kipulääkettä kerralla siis. - Anonyymi
Paljonhan sitä sanotaan vaikka mitä. Kannattaa otaa asioista ensin selvää ennen kuin ottaa mitään. mistään finrexieistä en ole ikinä edes kuullutkaa mutta vaikuttaa joltain kiinalaiselta humpuukituotteelta joka on pelkkää rahastusta. Siksi en ostaisi sellaista, mutta jos kaapin pohjalta paketti sellaista tavaraa löytyy niin et siitä ainakaan sairaammaksi tule.
- Anonyymi
Google olisi auttanut heti, jos et ole sattunut näkemään apteekissasi Finrexin pakkauksia. Finrexin on flunssalääke joka sisältää aspiriinia. Lääkemuoto on jauhe joka liuotetaan kuumaan veteen ja juodaan (vastaa vaikkapa kuumaa mustaviinimarjamehua ja sen kanssa otettua aspiriinipilleriä).
Jos Finrexiä käyttää yhtäaikaa muiden tulehduskipulääkkeiden kanssa, on varottava ettei yhteisvaikutus nouse liian suureksi. Suositeltavaa on että otetaan jompaa kumpaa lääkettä sillä aikavalillä mitä lääkkeelle on annettu, mutta ei saa ottaa yhtäaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442998Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032