En ennätä torissa jatkuvasti olla kirjautuneena eikä sellaiseen ole edes itselläni mahdollisuus. Joka ilta kuitenkin katson tilanteen ja viestit. Ihme hyypiöitä, jotka kyselevät jotakin mutta kun heille vastaa, niin sitten eivät ikinä vastaa takaisin.
Viimeksi tiedusteltiin kuntoa ja onko vielä myynnissä. Kun muutaman tunnin kuluttua tästä viestistä vastasin takaisin, niin ei enää kuulunut mitään. Mitä ihmeen hyypiöitä tuolla Tori.fi oikein pyörii?
Tori.fi - outoja hyypiöitä aivan liikaa siellä
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin vastaavat kokemukset. Eivät halua eivätkä osaa myydä. Ovat laittaneet tavarat sinne vain näyteikkunaan, mutta mitään eivät vastaa kun kysyt vaikka ovat selvästi nähneet viestisi. Eivät muista poistaa ilmoitusta vaikka tavara myyty ajat sitten. Eivät osaa kertoa ilmoituksessa onko vain nouto vai onnistuuko myös postitus. Ovat jossain reissussa ja palaavat asiaan myöhemmin, mutta koko ilmoitus hävinnyt kuin pieru saharaan ja tavara myyty. Muilla kauppapaikoilla ihmiset yleensä haluavat tavarastaan eroon ja vastaavat kun kysyt. Torissa siksi kannattaa vaan pommittaa kaikkia kellä on kiinnostava tavara ja hinta ok. Lisäksi tähän, että olen ollut aina tarjoamassa myyjän pyytämän hinnan tavarasta ja valmis maksamaan mahdolliset postikulut omasta pussista. Joitakin onnistuneita kauppoja sentään takana. Usein todennut, että helpommalla pääsee kun ostaa kaupasta uutena vaikka joutuu vähän ylimääräistä maksamaan. Maksaa se oma aikakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527