Laita yksi ja yksi yhteen!

Vishnya- hindulaisten pyhän kirjan, Bhagramageshin mukaan kohta, vuoden vaihteen tienoilla alkaa 7 vuotta kestävä, maailmanlaajuinen kulkukissojen vaellus. Kun 7 vuotta on täynnä alkaa uusi vaellus, joka kestää 7 kertaa 7 vuotta.

Tyyppi teevedessä sanoi, että kilpikonnat ovat munineet nahkamuniaan samalle rannalle jo 100 miljoonaa vuotta! Onko humbuukia?

Onko näin, että jos poliisi ajaa jotain takaa Amerikassa, niin poliisien täytyy pysähtyä osavaltion rajalla, mutta rosvo saa jatkaa vapaasti?

Joulupukille kaavaillaan maskipakkoa!

Tässä laulussa oli tuo otsikon toteamus:
https://www.youtube.com/watch?v=E-ov-vBxDuE

Pyykkejään voi kuivata myös muualla kuin vuoteen yläpuolella narulla. Nimittäin, jos sontikka on levinnyt, voi sen kehikon ripustaa katon kristallikruunuun ja se tarjoaa luonnollisen kuivumisympäristön kodin pikkareille ja sukille.

Joku heitti kilon halon Kilossa auton läpi Espoossa tänään. Kilon poliisi on vaiteliaana. Oisko ollu Edu Kehäkettunen, kun se siellä päin majailee? No tää oli vitsi - jos näin en sanoisi, niin juttu olis kohta Kympin Uutisten pääaiheena.

Autoja on liikaa! Pitäiskö autoilijoillekin määrätä oma metsästyskausi? Ruuhkat vähenis. Autoilijoiden luontaiset viholliset on niin vähissä. Diplomaatti- ja viranomaisajoneuvoja ei sai metsästää. Pian sitten tulis uutisia, että Loimaalla on ammuttu perheen rakas kissa, kun on luultu autoksi.

Vaihtoehtoinen otsikkoaihioni oli: "Fermentoituneen Ihmisen Kirjoituksia".

Pohjois- Kaliforniaa terrorisoineen Zodiac- killerin koodattu viesti, jonka hän lähetti paikallislehdelle on saatu selvitettyä, yli viidenkymmenen vuoden yritysten jälkeen. Viestissä hän toivotti kaikille ihmisille ja etenkin osavaltion poliisille hyvät jussit.

Kävivätkä Rintamäkeläiset koskaan kämpästään ulkona?

Voimmeko valita oman persoonamme ja vaihtaa sitä mielemme mukaan. Näin Maria Nordin väitti eilen teevedessä. Kullakin persoonalla on omat sairautensa ja vaivansa, jotka siis voimme hylätä vaihtamalla sitä, kuka olemme.

"Katsoa kuin halpaa makkaraa" eli osoittaa intohimoista kiinnostusta tarjoustuotetta kohtaan!

Joku ajattelee tietyn ajatuksen tai tekee tietyn teon ja kaikki häviää! Näin se on koodattu.

Alkiolainen joukko- oppi korvasi aikoinaan matematiikan sillä ei kuuhun menty!

8

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemme varmaan samaa ikäluokkaa kun samat aiheet kiinnostaa, ja olemme yhtä kyynisiä ja ulkopuolisia puliukkoja. Meillä on vain kysymyksiä muttei yhtään vastausta. Olet ehkä juopunut isoveljeni?? Laitoin kaksi kysymysmerkiä vahvistaakseni vaikutelmaa että haluan vastauksen, vaikka oikeasti en halua.

      • Mitä virkaa on plussakortilla, kun Citymarket ei ole vielä auki?


    • Anonyymi

      Ka niin! Uralin takana kaikki on vähän eri kuin meillä Pieksämäellä.
      Huuhaan, jo nykyään pyhimys. Pyhä Innanen, liikkui siellä usein bisnesmatkoillaan. Marduniassakin;

      https://www.youtube.com/watch?v=1RdfhUsa9_Y

      • Anonyymi

        Terve, Roskapostirobotti tässä!

        Tämä Marduusia on minulle jo entuudestaan tuttu, vaikka sen olemassaoloa eivät kirjalliset lähteet vahvistakaan.

        Tuli mieleen, kun valehtelit olevasi Pieksämäkinen, vaikka olet oikeasti Kotkalainen, niin kaikkien kannatta katsoa ja kuunnella tämä Juiken konserttiversio tästä "P:mäen Asemalla Blues"- kappaleesta. Tässä on mukana kaikki megastarat, Mika Sundquistista lähtien. Jos meinaat iltauutisiin päästä loppuun, niin aloita jo kahdeksalta:
        https://www.youtube.com/watch?v=itFj0yH_cVM

        Minä kun olin laps, niin radiosta tuli usein tämä "Haileit, Happamii"- kipale. En tiedä edelleenkään mistä siinä on kyse, mutta kertsi on tosi tarttuva. Sie kun olet Kyminlinnalainen, niin tiedät, että lauletaanko tässä naispuolisesta sarjamurhaajasta?
        https://www.youtube.com/watch?v=DrUNlXs-pRk


    • Anonyymi

      Tämä aloitus vaatii monta monituista erillistä viestiä yksittäisiin pointteihin, joka voi viedä aikansa.

    • Anonyymi

      " Pohjois- Kaliforniaa terrorisoineen Zodiac- killerin koodattu viesti, jonka hän lähetti paikallislehdelle on saatu selvitettyä, yli viidenkymmenen vuoden yritysten jälkeen. Viestissä hän toivotti kaikille ihmisille ja etenkin osavaltion poliisille hyvät jussit. "

      Tapauksesta tehty elokuva antoi selvästi ymmärtää, että Zodiac -killer oli jopa kyttien huostassa kerran. Aina joku ratkaisi arvoituksen, kun tyyppi pakotti julkaisemaan niitä tai tappaa uudelleen.

    • Anonyymi

      Siis miksipäs ei. Tuo kulkukissojen vaellus.

      Jos niitä näkyy, niin antakaa olla. Ties vaikka eksyvät ihmisten kotiin lemmikeiksi! Itse näin elävän todisteen. Keskellä kaupunkia, kissa töröttää yöllä nurmikolla tien vieressä, ja virnistelee, kun ajan bussilla kotiin. Tiedän kenen se on :D ja sen nimi on Kuusikissa :D
      Soitin omistajalle.
      "Missä sää oot?"
      "Sun suihkussa! :D", herra A. vastaa.
      "Okei. Kissasi pönötti just mun kotireitillä."
      "Kääk sentään. Söitkö jo mun tuomat sillit?"
      "Ei. Liian suolaista. Syön hitaasti."
      "No hitaasti pitää kyllä puhuteltavan ulos firmasta ne, siis, suolaajat."
      "Come on!"
      "Voi tuska. Koska oot kotona?"
      "Emmää tiiä. Kaiketi vuonna 2009 jos keksin aikakoneen."
      "Halaus on nyt kyllä tarpeen. Kun pääset kotiin, täällä on Sulle tupakkaa käärittynä. Toin muutakin :)"
      "Voi Liisen hiukset. Mustaa, mustaa..."
      "Ja lintu väärinpäin naamarillani."
      "Mit..?"
      "Varis. Se tuttu, jolla on räätälinpöksyt."
      "Vau. Mä pitätän sen Tapanille."
      "Kyllä Setä ymmärtää. Tupakka on kultaista :)"
      "Kuten sinäkin :)"
      "Kulkukissapojat ne yhteen sopii huuhaan kanssa, mutta todellisuus on... Atlantis. <3"

    • Anonyymi

      Ensimmäiseen kysymykseenne vastaisin Studebaker. Käytti ensimmäisenä automobiilimerkkinä automaattivaihteistoa amerikan mantereella.

      Kakkoseen tarjoaisimme 6.75 lukemaa. Mitattu ns. tilsan heittonopeutena kuplavolkkarin pyöristä lähteneenä. Korjakaa jos pielhen meni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe