Onko se ensi kerran vanne ympärillä ja puristaa. Se on rinnan alla. On pakko nousta ylös, ekana tulee mieleen Rennie ja otan sen. Kohtaus kestää noin 5 minuuttia ja sitten se loppuu yhtä äkkiä kuin tulikin.
Jatkossa päätän luokitella sen happovaivoihin joten syön Rennietä pari vielä saman illan aikana.
Aikoinani söin somakkia mutta nyt minulla ei niitä ole. Siispä menen mieheni vrastolla.
Seuraavana aamuna otan Somakin mutta jo keskipäivällä joudun ottamaan Rennien.
Nyt siitäon viisi päivää ja joka aamu olen varastanut mieheltäni Somacin. Tänään eka päivä etten ole tarvinnut Rennietä lisäksi.
Onko tämä selvä happovaiva vai mikä.
Refluksi vai mikä
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
Happovaiva voi olla yksi mahdollinen.
Ja koska Rennie siihen tuntuu auttavan niin viittaahan se happoihin.
Olet syönyt Somacia josta ei ilmeisesti ole ollut apua.
Vatsahappolääkkeitä on muitakin kuin Somac, kannattaa testata eri vaihtoehtoja, ehkä se itselle sopiva sieltä löytyy.
Jos miehellesi sopii ja tehoaa Somac niin se ei tarkoita että sinäkin saisit juuri siitä avun omaan vaivaasi.
Meillä kun on jokaisella omanlaisemme sisuskalut.Kyllä Somac auttoi mutta ensi alkuuun piti syödä Rennietä lisäksi. Nyt riittää pelkkä Somac 1/vrk. Jos tuntuu että vielä joskus korventaa niin otan sitten Rennien lisäksi. En kuitenkaan ole tarvinnut sitä enää pariin viikkoon. Hyvin tasoittuu.
- Anonyymi
taruolento kirjoitti:
Kyllä Somac auttoi mutta ensi alkuuun piti syödä Rennietä lisäksi. Nyt riittää pelkkä Somac 1/vrk. Jos tuntuu että vielä joskus korventaa niin otan sitten Rennien lisäksi. En kuitenkaan ole tarvinnut sitä enää pariin viikkoon. Hyvin tasoittuu.
Hyvä juttu että helpottaa.
Kannattaa myös vähän seurata mitkä ruoka-aineet saattavat pahentaa närästystä niin niitä voi vältellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883284Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3292894Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421334Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621282Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741010
- 791007
- 117970
- 72934