Onko se ensi kerran vanne ympärillä ja puristaa. Se on rinnan alla. On pakko nousta ylös, ekana tulee mieleen Rennie ja otan sen. Kohtaus kestää noin 5 minuuttia ja sitten se loppuu yhtä äkkiä kuin tulikin.
Jatkossa päätän luokitella sen happovaivoihin joten syön Rennietä pari vielä saman illan aikana.
Aikoinani söin somakkia mutta nyt minulla ei niitä ole. Siispä menen mieheni vrastolla.
Seuraavana aamuna otan Somakin mutta jo keskipäivällä joudun ottamaan Rennien.
Nyt siitäon viisi päivää ja joka aamu olen varastanut mieheltäni Somacin. Tänään eka päivä etten ole tarvinnut Rennietä lisäksi.
Onko tämä selvä happovaiva vai mikä.
Refluksi vai mikä
3
72
Vastaukset
- Anonyymi
Happovaiva voi olla yksi mahdollinen.
Ja koska Rennie siihen tuntuu auttavan niin viittaahan se happoihin.
Olet syönyt Somacia josta ei ilmeisesti ole ollut apua.
Vatsahappolääkkeitä on muitakin kuin Somac, kannattaa testata eri vaihtoehtoja, ehkä se itselle sopiva sieltä löytyy.
Jos miehellesi sopii ja tehoaa Somac niin se ei tarkoita että sinäkin saisit juuri siitä avun omaan vaivaasi.
Meillä kun on jokaisella omanlaisemme sisuskalut.Kyllä Somac auttoi mutta ensi alkuuun piti syödä Rennietä lisäksi. Nyt riittää pelkkä Somac 1/vrk. Jos tuntuu että vielä joskus korventaa niin otan sitten Rennien lisäksi. En kuitenkaan ole tarvinnut sitä enää pariin viikkoon. Hyvin tasoittuu.
- Anonyymi
taruolento kirjoitti:
Kyllä Somac auttoi mutta ensi alkuuun piti syödä Rennietä lisäksi. Nyt riittää pelkkä Somac 1/vrk. Jos tuntuu että vielä joskus korventaa niin otan sitten Rennien lisäksi. En kuitenkaan ole tarvinnut sitä enää pariin viikkoon. Hyvin tasoittuu.
Hyvä juttu että helpottaa.
Kannattaa myös vähän seurata mitkä ruoka-aineet saattavat pahentaa närästystä niin niitä voi vältellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185