Onko se ensi kerran vanne ympärillä ja puristaa. Se on rinnan alla. On pakko nousta ylös, ekana tulee mieleen Rennie ja otan sen. Kohtaus kestää noin 5 minuuttia ja sitten se loppuu yhtä äkkiä kuin tulikin.
Jatkossa päätän luokitella sen happovaivoihin joten syön Rennietä pari vielä saman illan aikana.
Aikoinani söin somakkia mutta nyt minulla ei niitä ole. Siispä menen mieheni vrastolla.
Seuraavana aamuna otan Somakin mutta jo keskipäivällä joudun ottamaan Rennien.
Nyt siitäon viisi päivää ja joka aamu olen varastanut mieheltäni Somacin. Tänään eka päivä etten ole tarvinnut Rennietä lisäksi.
Onko tämä selvä happovaiva vai mikä.
Refluksi vai mikä
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Happovaiva voi olla yksi mahdollinen.
Ja koska Rennie siihen tuntuu auttavan niin viittaahan se happoihin.
Olet syönyt Somacia josta ei ilmeisesti ole ollut apua.
Vatsahappolääkkeitä on muitakin kuin Somac, kannattaa testata eri vaihtoehtoja, ehkä se itselle sopiva sieltä löytyy.
Jos miehellesi sopii ja tehoaa Somac niin se ei tarkoita että sinäkin saisit juuri siitä avun omaan vaivaasi.
Meillä kun on jokaisella omanlaisemme sisuskalut.Kyllä Somac auttoi mutta ensi alkuuun piti syödä Rennietä lisäksi. Nyt riittää pelkkä Somac 1/vrk. Jos tuntuu että vielä joskus korventaa niin otan sitten Rennien lisäksi. En kuitenkaan ole tarvinnut sitä enää pariin viikkoon. Hyvin tasoittuu.
- Anonyymi
taruolento kirjoitti:
Kyllä Somac auttoi mutta ensi alkuuun piti syödä Rennietä lisäksi. Nyt riittää pelkkä Somac 1/vrk. Jos tuntuu että vielä joskus korventaa niin otan sitten Rennien lisäksi. En kuitenkaan ole tarvinnut sitä enää pariin viikkoon. Hyvin tasoittuu.
Hyvä juttu että helpottaa.
Kannattaa myös vähän seurata mitkä ruoka-aineet saattavat pahentaa närästystä niin niitä voi vältellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305