Aihe

Kuopio Ikea 12.12

Anonyymi

En uskaltanut tulla juttelemaan, mutta vaikutit mukavalta. Jospa joku toinen kerta nähdään. :) Mieheltä naiselle

11

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä mulla oli päällä? Voisin olla se nainen:-)

• Anonyymi

Yöpaita,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yöpaita,

Kai se oli tavallaan yöpaita? :) Muistan ainakin sun takin ja paidan värin ja mikä sulla oli siinä kuvana sun paidassa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se oli tavallaan yöpaita? :) Muistan ainakin sun takin ja paidan värin ja mikä sulla oli siinä kuvana sun paidassa. :)

Kerropa sitten mun takin ja paidan väri ja mikä mulla oli siinä kuvana mun paidassa! Jos osaat nuo kertoa oikein, niin olen etsimäsi nainen:-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropa sitten mun takin ja paidan väri ja mikä mulla oli siinä kuvana mun paidassa! Jos osaat nuo kertoa oikein, niin olen etsimäsi nainen:-)

Vihreä takki ja sit sun paidassa oli yksi kuva niin jos haluat sen kertoa vastavuoroisesti takaisin :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreä takki ja sit sun paidassa oli yksi kuva niin jos haluat sen kertoa vastavuoroisesti takaisin :-)

Mun paidassa oli kuva hevosesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun paidassa oli kuva hevosesta.

Et oo sit sama jota etin :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et oo sit sama jota etin :(

Harmi. Toivottavasti etsimäsi henkilö löytyy. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi. Toivottavasti etsimäsi henkilö löytyy. :)

oliko se henkilö jota luulit sitten minuksi niin millaiset tuntomerkit? siis sinä jolla oli hevonen siis paidassa? :P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oliko se henkilö jota luulit sitten minuksi niin millaiset tuntomerkit? siis sinä jolla oli hevonen siis paidassa? :P

Se mies oli aika pitkä, vähintään 190 cm ja hiukan pyylevä. Hiukset ulottuivat korville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mies oli aika pitkä, vähintään 190 cm ja hiukan pyylevä. Hiukset ulottuivat korville.

Toivottavasti kyseinen mies löytyy. Joskus etsivä löytää. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      376
      4591
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      3528
    3. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1952
    4. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      27
      1897