Niin kenen palstalaisen kanssa haluaisit viettäää joulun ja loppuvuoden kahdestaan ja uuden vuoden aattona klo 00 pussata ja ehkä aloittaa tulevan vuoden yhdessä mutta ainakin joulu ja loppuvuosi eli kenen luokse haluaisit mennä tai että se tulisi luoksesi
Ketä palstalainen
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä wuppis toivoo pummia tai harmista tai jotakin persulaista ja pummi ja harmis toivoo wuppista ehkä pummi ja exlinerkin
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kiitos nauruista.
Ihastus saa iloiseksi samoin rakkaus
- Anonyymi
Petrin. 💋
- Anonyymi
Ja yhdessä se vietetäänkin. Eka joulu. Ei vaikuta edes koronat, yhdessä ollaan.
- Anonyymi
Entäs itse?
- Anonyymi
Ludemin kanssa tietenkin olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on ludemi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on ludemi?
En ole kuullutkaan koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas takiainen.💖
En aio käyttää arvokasta aikaani pelleilyyn. "Palstalainen" käsite ei liity elämääni mitenkään.
En kerro.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kerro kerro.
Lillis ... :D
Pummi kirjoitti:
Kerro kerro.
Se on salaisuus. En kerro, huomaatte sitten kun aika on. ;)
Gaylord_Focker kirjoitti:
Se on salaisuus. En kerro, huomaatte sitten kun aika on. ;)
Sulla on joku siis kiikarissa? Mitä miehesi siihen sanoo?
Pummi kirjoitti:
Sulla on joku siis kiikarissa? Mitä miehesi siihen sanoo?
Sen näkee sitten, mitä sanoo. :)
Gaylord_Focker kirjoitti:
Sen näkee sitten, mitä sanoo. :)
Ohhoh. Eikö kannattaisi pistää mies suosiolla kiertoon, jos sinulla on jo uusi katsottuna? Toisaalta miehenä minua ei haittaisi järjestely, jossa kumppani peuhaisi toisen naisen kanssa. Miestä en sen sijaan hyväksyisi missään tapauksessa.
Pummi kirjoitti:
Ohhoh. Eikö kannattaisi pistää mies suosiolla kiertoon, jos sinulla on jo uusi katsottuna? Toisaalta miehenä minua ei haittaisi järjestely, jossa kumppani peuhaisi toisen naisen kanssa. Miestä en sen sijaan hyväksyisi missään tapauksessa.
Ppffff. Enempää en hiisku. ;)
- Anonyymi
En tunne palstalta ketään. Eli en kenenkään kanssa
- Anonyymi
Well, those people, I would know they are using firepowet unknown to police-officers, so harsh... killin ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286