Rakkulaihottumat, erythema multiforme, Stevens–Johnsonin oireyhtymä, toksinen epidermaalinen nekrolyysi, valoyliherkkyysreaktiot, aknen paheneminen, hiustenlähtö, psoriasis, dermatitis herpetiformis, punahukka (SLE), rakkulaihottumat joihin liittyy kuume (punahukkapotilailla), kontakti-ihottumat
Buranan haittavaikutuksia
15
213
Vastaukset
- Anonyymi
Burana on myrkkyä
- Anonyymi
1>1000
- Anonyymi
Puhutaan 200-400 tapauksesta vuodessa, kertoo Fimean lääkevalmisteiden arviointiyksikön johtaja Erkki Palva.
Kuolemantapaukset liittyvät suoliston ja vatsalaukun verenvuotoihin, joiden riskiä tulehduskipulääkkeissä käytetyt lääkeaineet, kuten ibuprofeeni, ketoprofeeni ja asetyylisalisyylihappo lisäävät.- Anonyymi
Rokotuksista muutama narkolepsia ja porukka vauhkoaa.Ne on muut lääkkeet kuin rokote joka tappaa.
- Anonyymi
No, haittavaikutusten takia en mitään särkylääkkeitä ottaisi kuin hätätilanteessa. Esimerkiksi lyhytaikainen päänsärky ei ole hätätilanne, sitä varten en särkylääkettä ota. Särkylääkkeiden jatkuva popsiminen lähinnä tuhoaa terveyden. Itsellä särkylääkkeet lähinnä vanhentuu kaapissa, en ole koskaan saanut käytettyä pakkausta ennen viimeistä käyttöpäivää. Tänäkin vuonna heitin pakkauksen käyttämättömänä roskikseen.
- Anonyymi
Otatko rokotuksen ,se on paljon turvallisempaa ,onhan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lampaat pelkää lääkäreitä ja rokotteita
LAMPAITA EI ROKOTETA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti en, en ole vielä nähnyt riittävää syytä sen ottamiseen. Enhän ole ottanut mitään muutakaan rokotetta kymmeniin vuosiin (en ottanut sikainfluenssarokotettakaan aikanaan).
- Anonyymi
Haittavaikutukset syntyvät pitkäaikaiskäytöstä. Särkylääkkeitä käsikaupasta saatavia ei saisi käyttää kahta viikkoa yhtäjaksoisesti kauempaa.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Yksikin burana voi tappaa!
- Anonyymi
Ei mulla vaan ole mitään näistä!
- Anonyymi
Oon syöny buranaa selkä- kauttaa sen tuomiin särkyihin aikalailla, ei ole mitään ongelmia.
- Anonyymi
Lääkehaitoista ei puhuta,
koska lääkkeillä on peitelty viimevuodet
lääkäreiden osaamisten puutteet.
Joka vaivaan nappi ja
haitat kuitataan asiakkaan päävaivalla.
KUIN SUORAAN KOULUKIUSAAJAN KÄSKIRJASTA. - Anonyymi
Buranan eräpäivä umpeutunut, onko kokemuksia niiden käytöstä eräpäivän jälkeen? Löytyi kaapista, ei purkissa vaan pakattuina.
- Anonyymi
Aiheuttaa sydäninfarktin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789