Naisten katseet

Anonyymi

Olisi kiva tietää, mitä nuoremmat naiset mahtaa ajatella kun vanhempi mies kävelee vastaan?
Joo, suurin osa kävelee vain ohi tai ajattelee ihan jotain muuta, mutta ne jotka katsoo?
Olen pannut nimittäin merkille, että iso osa niistä naisista jotka yleensäkin katsoo minua, katsoo kohdatessa silmiin. Osa katsoo kaukaa ekan kerran ja vielä ihan kohdalla pikaisesti vilkaisee.. ja lähes aina silmiin.
Eikä mulla mitkään tähtisilmät kuitenkaan ole : D
No joo,muutaman kerran olen huomannut senkin, että katsotaan housun lahjetta ; )

Vaistoaako ventovieras nainen jotenkin herkemmin tietynlaisista miehistä jotain vetovoimaa kuin toisinpäin?

Vaikuttaako ikäni tai pituuteni 52v/189/92 jotenkin positiivisesti asiaan ja se että kävelen kyllä ns. ryhdikkäästi ja olen nuorekas...
Pidän kyllä itsekin naisista hyvin paljon (herrasmiesmäisellä tavalla) ja kunnioitan naisia.
Mutta; onko se vain kokonaisuus joka vaikuttaa?
Fiksut naiset saa vastata.

15

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea sanoa kun en ole sinua livenä nähnyt...

    • Anonyymi

      No ... ajattelevatko kaikki ihmiset aina aktiivisesti jotakin muita ihmisiä kohdatessaan? Itse en yleensä ajattele oikeastaan mitään sen syvällisempää. Katson hyvin usein ihmisiä silmiin. En tiedä onko se sitten kovinkin epäsuomalainen tapa ja kuinka kuvittelee siinä olevan jotain taka-ajatuksia. Vanhempia ihmisiä (tarkoitan nyt ihan seniorikansalaisia) tervehdin usein, kun he lähes aina katsovat takaisin. Myös tilanteissa, joissa kuulutaan ns. samaan porukkaan tervehdin, vaikken olisi koskaan ihmistä nähnytkään. Minusta nämä ovat sellaista peruskohteluaisuutta. Toki katson myös ihmisten vaatteita, jos ne ovat jotenkin huomion herättävät. Todellakin saatan katsoa juuri ihan niitä housuja, jos ovat vaikka hyvännäköiset. Ihan siis täysin ajattelematta mitään seksuaalista. Toki joskus tulee vastaan myös joku hyvännäköinen, mutta pääasiassa en mieti vastaantulevia miehiä "sillä tavalla". En vaikka olisin kuinka kohtelias tahansa.

    • Anonyymi

      Useimmat naiset oppivat jo aika nuorina tarkkailemaan jatkuvasti ympäristöään uhkien varalta. Nainen saattaa vilkaista silmiin(kin) tehdessään vaara-arviota vastaantulijasta.

    • Anonyymi

      Tuskin he sinua sillä silmällä ajattelevat.
      Tarkkailevat ympärillään tapahtuvia asioita ei muuta.
      Eri juttu jos kyseessä olisi 25 v mies sun mitoilla.
      Muuten ,,on kohtelijasta katsoa ihmistä silmiin jos yleensä katsoo.

    • Anonyymi

      Saunassa en ihmettele. Muualla ihmettelisin :D
      No leikki sikseen. Katson yleisolemusta Ylipäätään ensin mitä ihminen aikoo, onko se ok vai tuleeko se kohti. Sitten jos vaikuttaa turvalliselta, tarkkailen hymyileekö se, että pääsisin vilauttamaan omia elegantteja hampaitani. Pituutta tulee vaistomaisesti, tietysti, ihasteltua. Sitten kai miettii vaan, että kukakohan se tuokin oli. Eihän ne vastaankävelyt kovin kauan kestä, että niin nopeassa tilanteessa pystyisi suuria elämän viisauksia tietystä yksilöstä miettimään :)

    • Anonyymi

      Silmät on toki sellaiset, mistä lämpö joko näkyy tai ei. Joistakin miehistä aistii joskus empaattisuuden ja sellaisen vanhan ajan kohteliaisuuden, voisi kyllä melkein sanoa, että jopa kävelytyylistä ja siitä, miten itseään kantaa. Silmistä välittyy siis ajattelevaisuus ja se kiinnostaa naisena/naisia.

      • Anonyymi

        Jotain tällaisia syvällisempiä analysointeja kaipasinkin aloittaessani aiheen (ehkä enemmän yleisellä tasolla) ja ajatuksia miksi katsoo vastaantulevaa miestä.
        En itse kaipaa/koe olevani sen kummemmin objekti naisille (vaikka olenkin, heh heh ) .
        Olen vaan kiinnittänyt huomiota että tietyt katsoo ja tietyt ei.
        Ja toki normaalissa vuorovaikutus-tilanteessa "silmät on sielun peili" eli katsotaan silmiin, sen nyt tajuaa melkein jokainen mieskin : )
        Jos taas ollaan vaan ihmisten ilmoilla, kaupoissa, asioilla jne. niin ei siinä katsella ketään silmiin ilman syytä.
        jokuhan sen non-verbaalin tarpeen herättää?
        Itse miehenä kyllä katson sellaisia naisia jotka jollainlailla kiehtoo tai sytyttää.Oon sitä mieltä että kyllä katseeseen aina jokin eroottinen vetovoima jollain tasolla liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain tällaisia syvällisempiä analysointeja kaipasinkin aloittaessani aiheen (ehkä enemmän yleisellä tasolla) ja ajatuksia miksi katsoo vastaantulevaa miestä.
        En itse kaipaa/koe olevani sen kummemmin objekti naisille (vaikka olenkin, heh heh ) .
        Olen vaan kiinnittänyt huomiota että tietyt katsoo ja tietyt ei.
        Ja toki normaalissa vuorovaikutus-tilanteessa "silmät on sielun peili" eli katsotaan silmiin, sen nyt tajuaa melkein jokainen mieskin : )
        Jos taas ollaan vaan ihmisten ilmoilla, kaupoissa, asioilla jne. niin ei siinä katsella ketään silmiin ilman syytä.
        jokuhan sen non-verbaalin tarpeen herättää?
        Itse miehenä kyllä katson sellaisia naisia jotka jollainlailla kiehtoo tai sytyttää.Oon sitä mieltä että kyllä katseeseen aina jokin eroottinen vetovoima jollain tasolla liittyy.

        Varmaan tulee oma isä mieleen nuorilla naisilla ja ajattelevat että pitääkin muistaa isäpapalle soittaa!


      • Anonyymi

        Ajattelevaisuus. Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Kun olin nuori tyttö vähän päälle 18 ja isän joku työkaveri tuli jututtamaan ja kehumaan kauniiksi. Isäni kuuli siitä ja sanoi vain että jatkossa jos tulee niin käske vedellä kuivat. Ei nuoria vanhat ukot kiinnosta ainakin itseäni vain ällötti kun oman isän ikäiset yrittivät iskeä.

      • Anonyymi

        Varmaan nytkin kittaat kiljua jossain juopposakissa


    • Anonyymi

      Ne ei ajattele sinusta yhtään mitään.katsominen on hyvästä jos ei tahdo puuhun pahki kävellä.miettii oman elämänsä kiemuroita tai että mitä laittaa illalliseksi.miksi joku tuntemattomasta ajattelisi yhtään mitään.tai jos sen nano sekunnin ajattelisikin niin ei toisen nanosekunnin päästä enää sitä muistaisi. Seuraava katsekontakti kun on vastassa ja sekin yht nopeasti ohi ja seuraavassa. Ja jos toistekkin vilkaisee niin yleesä siksi että tuntee tuijotuksen ja vilasee että mitä vieläki mua mulkoilee.itselläni se toinen vilaisu on jo vähän kärttynen😄💎

    • Anonyymi

      Juuri näin, ympäristöä tarkkailen enkä mieti sen kummempaa. Kohdatessa katson yleensä silmiin ellen satu katsomaan jonnekin muualle esim. liikennettä. Tervehdin varsinkin vanhempia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Samoin teen näin. Katson silmiin miehiä ja naisia, nuoria ja vanhoja. Eikä se tarkoita yhtään mitään. Se on vaistomainen reaktio.


    • eripariaolevat

      Riippuu miehestä, että mitä ajatuksia tai tunteita herättää, itse aina yleensä ihastunut itseäni vanhempiin miehiin. <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe