Mitä ajattelette Riku Rinteestä? Voiko hän olla Jumalan asialla? Tapasin kerran hänet ja hänen vaimonsa ohimennen. Halusin keskustella heidän opetuksestaan ja suhteestaan erääseen lahkonjohtajaan.
Keskustelun aikana heidän kasvonsa vääristyivät vihasta, heidän silmänsä alkoivat seistä päässä, äänet kohosivat falsettiin, puheeseen tuli kova ja ivallinen sävy ja he alkoivat vapista.
Sain kuulla, että Rikua ei saa arvostella, koska hänen voimalliset tekonsa ovat Jumalasta, koska hän on täynnä Pyhää Henkeä ja arvosteleminen kohdistuu siten suoraan Jumalaan. Minulle sanottiin myös, että e.m lahkonjohtaja on Jumalan erehtymätön profeetta.
Sain heiltä osakseni vihaa ja ivaa. Olenko pilkannut Pyhää Henkeä kun olen testannut Riku Rinnettä, joudunko helvettiin?
Riku Rinnettä ei arvostella!
35
1593
Vastaukset
- Olioita
Löytyiskö luurankoja kaapista kun niin tiukoille otti.
- Henkien koettelija
Riku on entinen saatananpalvoja, joka nyt saarnaa saatananpalvontaa vastaan ja 'ajaa ulos demoneja' riivatuista, onpa hän kerran yrittänyt käskeä kuolluttakin heräämään kuolleista, onnistumatta.
- ollenkaan
Henkien koettelija kirjoitti:
Riku on entinen saatananpalvoja, joka nyt saarnaa saatananpalvontaa vastaan ja 'ajaa ulos demoneja' riivatuista, onpa hän kerran yrittänyt käskeä kuolluttakin heräämään kuolleista, onnistumatta.
2. Kor. 11:14
Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi
- se on
Jos sävysi on yhtä arvosteleva kuin kirjoituksessa, niin mielestäni sellaista arvostelua ei tarvitse osoittaa ketään kohtaan. Rakentava keskustelu on sitten eri asia.
- Henkien koettelija
Siinäpä se, että lähestyinkin heitä asiallisella ja rauhallisella tyylillä keskustellen ja kysellen, mutta sain vihaa osakseni. Saako henkiä koetella vai eikö saa? Onko Riku kaiken arvostelun yläpuolella?
- Patmosystävä
Jos tuo "lahkonjohtaja " tarkoitti Leo Melleriä, jota Riku tukee ja kannattaa, niin hänestä ei kyllä löydy LAHKOnjohtajaa vaan totinen profeetta jonka ennustukset ovat pitäneet paikkansa. Ja Rikulla on VALTA ja VOIMA jonka JEESUS on antanut pahojen henkien ulosajamiseksi, ei siinä paljon testejä tarvita kun näkee muutenkin!!!
- Jeesuksen ystävä
Raamattu kehottaa/käskee koettelemaan henget aina,ovatko ne Jumalasta (1.Joh.4:1-3)
Oheisesta linkistä löytyy hyviä neuvoja, kuinka henkien koettelu käytännössä tapahtuu
http://www.niksula.cs.hut.fi/~ahuima/toronto/trust.html - poikalapsi
Kannattaisko seurata hiukan sen Nokia-Mission touhuja tarkemmin, enne kuin puhuu päättömiä? Nälyy olevan ainakin mahdottoman hyvä BISNES koko missio. Ei kai pääjohtaja nyt salli omaa bisnestään arvioitavan kriittisesti.
Rinne rahastaa ihmisten sairauksilla, fobioilla ja taikasukoisella sonnalla. Kannattaa pysyä kauakana moisesta touhusta. - Patmosystävä
poikalapsi kirjoitti:
Kannattaisko seurata hiukan sen Nokia-Mission touhuja tarkemmin, enne kuin puhuu päättömiä? Nälyy olevan ainakin mahdottoman hyvä BISNES koko missio. Ei kai pääjohtaja nyt salli omaa bisnestään arvioitavan kriittisesti.
Rinne rahastaa ihmisten sairauksilla, fobioilla ja taikasukoisella sonnalla. Kannattaa pysyä kauakana moisesta touhusta.Miten voit puhua RAHASTUKSESTA Jumalan tekojen yhteydessä?!? Nokian herätys on osa samaa Jumalan virtaa kuin meidän Patmos ry.n t oimintakin! Jos joku kerää itselleen rahaa Jumalan nimissä, Jumala lyö hänet hengiltä, vrt. Ananiaan ja Safiran tapaus Raamatussa. Riku Rinne elää ja voimistuu! Tulee päivä jolloin hän HERÄTTÄÄ KUOLLEITA ja silloin sinäkin uskot!!!
- Hertha
Patmosystävä kirjoitti:
Miten voit puhua RAHASTUKSESTA Jumalan tekojen yhteydessä?!? Nokian herätys on osa samaa Jumalan virtaa kuin meidän Patmos ry.n t oimintakin! Jos joku kerää itselleen rahaa Jumalan nimissä, Jumala lyö hänet hengiltä, vrt. Ananiaan ja Safiran tapaus Raamatussa. Riku Rinne elää ja voimistuu! Tulee päivä jolloin hän HERÄTTÄÄ KUOLLEITA ja silloin sinäkin uskot!!!
Mitä kuolleiden herättäminen todistaa?
Sitäpaitsi herätetty kuollut kuolee uudelleen. - enää
Hertha kirjoitti:
Sitäpaitsi herätetty kuollut kuolee uudelleen.pelkästään aukaista silmiä, pitäisi ottaa järki käyttöön, mutta mistä, kun aivot eivät kykene enään loogiseen ajatteluun.
- Baskeri.
Hertha kirjoitti:
Sitäpaitsi herätetty kuollut kuolee uudelleen.Kas, oletko se sama Hertta, joka täällä aikoinaan liikkui? Nimimerkki Hertta oli siis jo rekisteröity, siksikö hienosäätö?Niin, noiden kuolleistaherättämisjuttujen suhteen odottaisi vähän hienotunteisuutta, mutta eipä ole kristillisyyskään niin kuin ennen. O tempora, o mores ! Oi aikoja, nyt aasit ratsastavat Jeesuksella :)
- Hertha
Baskeri. kirjoitti:
Kas, oletko se sama Hertta, joka täällä aikoinaan liikkui? Nimimerkki Hertta oli siis jo rekisteröity, siksikö hienosäätö?Niin, noiden kuolleistaherättämisjuttujen suhteen odottaisi vähän hienotunteisuutta, mutta eipä ole kristillisyyskään niin kuin ennen. O tempora, o mores ! Oi aikoja, nyt aasit ratsastavat Jeesuksella :)
Ja oletko sinä se sama lättähattu viime vuosituhannelta? Mikset rekisteröidy - pidähän kiirettä, ettet joudu tyytymään nimmariin "Baskerville"!
---
Olen muuten miettinyt, kaatuvatko ihmiset yksinollessaan alkaen puhua kielillä.
Tämä on tärkeä kysymys. - Baskeri.
Hertha kirjoitti:
Ja oletko sinä se sama lättähattu viime vuosituhannelta? Mikset rekisteröidy - pidähän kiirettä, ettet joudu tyytymään nimmariin "Baskerville"!
---
Olen muuten miettinyt, kaatuvatko ihmiset yksinollessaan alkaen puhua kielillä.
Tämä on tärkeä kysymys.Rekisteröisin jos voisin. Nimimerkki Baskeri on jo ehditty varata jonkun Sitikkaa ajavan pitkätukkaisen ja parrakkaan taiteilijahipin toimesta, ikävä kyllä.
Miten se menikään, jos metsässä kaatuu puu eikä kukaan kuule sitä...
Ajattelin tässä taannoin mainita Sol Nigerille (lue: EclipsE), vanhoja tuttuja kysellessäni, mutten maininnut, että minulla on varma keino manata Hertta esiin, jos hän vielä käy täällä: Riittää, kun otsikoin aloituksen latinaksi. :) - poikalapsi
Patmosystävä kirjoitti:
Miten voit puhua RAHASTUKSESTA Jumalan tekojen yhteydessä?!? Nokian herätys on osa samaa Jumalan virtaa kuin meidän Patmos ry.n t oimintakin! Jos joku kerää itselleen rahaa Jumalan nimissä, Jumala lyö hänet hengiltä, vrt. Ananiaan ja Safiran tapaus Raamatussa. Riku Rinne elää ja voimistuu! Tulee päivä jolloin hän HERÄTTÄÄ KUOLLEITA ja silloin sinäkin uskot!!!
Amerikkalaistyylisellä hiihoo-hihhuloinnilla (Rinteen malli) ei liene kovinkaan paljon tekemistä Jumalan kanssa, Yksittäisten ihmisten taloudellisen toimeentulon tuommoinen toiminta kuitenkin takaa. USA on täynnä vastaavia huuhaalahkoja, jotka parantavat, muuttavat homoja heteroiksi, levitoivat, suunnittelevat joukkoitsemurhia ym. roskaa.
Nokia-Missio = rahat pois tolloilta!
Viestisi antaa hyvin vähän mahdollisuuksia tarkistaa asiasisällön todenperäisyyttä. Mutta jos uskoisin sen olevan totta, käsitykseni nimetystä henkilöstä muuttuisi vähemmän myönteiseen suuntaan.
Luulisin, että yleisemminkin viestisi antaa nimeltä mainitsemastasi henkilöstä kielteisemmän kuvan kuin lukijoilla on ollut. Vaikka toisaalta se voi antaa myös sinusta kuvan nimimerkin takaa lymyilevänä juoruajana.
Nyt on sitten muutamia eri mahdollisuuksia:
a) Asian tärkeydestä johtuen et voinut esittää asiaa toisin, vaikka tiesitkin seuraukset. Arvioit siis vahingot piememmiksi kuin hyödyn.
b) Et ajatellut seurauksia tältä kannalta
c) Nämä kielteiset seuraukset olivatkin viestisi pääasiallinen tarkoitus.
Osuikohan näistä mikään?- Henkien koettelija
En ole miettinyt asiaa minkään seurausten kannalta. En harrasta laskelmointia. Kirjoitin, koska olin aiemmin saanut Rikusta hänen kirjojensa perusteella kuvan itsevarmasta ihmisestä. Kohtaaminen yllätti minut ja muutti käsitykseni. Itsevarma ihminen ei mene lähes hysteeriseksi kun hänen kanssaan keskustelee ja arvioi hänen toimintaansa. Kristityn julistajan pitäisi myös uskaltaa olla arvioitavana. Eikö sinusta?
- ...
En ole miettinyt asiaa minkään seurausten kannalta. En harrasta laskelmointia. Kirjoitin, koska olin aiemmin saanut Rikusta hänen kirjojensa perusteella kuvan itsevarmasta ihmisestä. Kohtaaminen yllätti minut ja muutti käsitykseni. Itsevarma ihminen ei mene lähes hysteeriseksi kun hänen kanssaan keskustelee ja arvioi hänen toimintaansa. Kristityn julistajan pitäisi myös uskaltaa olla arvioitavana. Eikö sinusta?
asian laitaa kun en ole ollut näkemässä joten en siihen puutu. Mutta jos kristityllä on
asiat Jumalan kanssa kunnossa ja Totuuden Henki
asuu hänen sisällään niin sellaisen kristityn pitäis olla vain iloinen kun joku täällä maailmassa vielä etsii ja kyselee vilpittömästi totuutta.
Henkien erottelemisesta sen verran että sanoohan Raamattukin että (1 Jh 4:1-3) "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. Jumala itse on ainakin vain iloinen kun Hänen lapsensa toimivat Sanan mukaan. Kyllähän se niin on että jos asiat on kunnossa niin ei tarvitse vapista eikä täristä, kyllä jämpti on niin. Henkien koettelija kirjoitti:
Jos vaikka havaintosi olisivat oikeat jne, syyt ilmiöön eivät ole tiedossani.
Minäkin voisin olla jo jostakin valmiiksi tuohduksissani, jolloin kohtaamisemme jälkeen kuvailisit minua epäedulliseen sävyyn. Vaikka et olisi edes ärsyttänyt minua lahkojohtaja yms. puheilla kohtaamistilanteessamme.
Kuitenkin koit tämän asian niin tärkeäksi, että nimimerkin takaa mustamaalasit nimeltä mainitsemaasi ihmistä. Tämä asia kiinnosti taas minua, motiivisi kannalta. Mutta ei se näytä selviävän, se motiivi.- Henkien koettelija
... kirjoitti:
asian laitaa kun en ole ollut näkemässä joten en siihen puutu. Mutta jos kristityllä on
asiat Jumalan kanssa kunnossa ja Totuuden Henki
asuu hänen sisällään niin sellaisen kristityn pitäis olla vain iloinen kun joku täällä maailmassa vielä etsii ja kyselee vilpittömästi totuutta.
Henkien erottelemisesta sen verran että sanoohan Raamattukin että (1 Jh 4:1-3) "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. Jumala itse on ainakin vain iloinen kun Hänen lapsensa toimivat Sanan mukaan. Kyllähän se niin on että jos asiat on kunnossa niin ei tarvitse vapista eikä täristä, kyllä jämpti on niin.Niin minäkin olen Sanasta ymmärtänyt, että henget tulee koetella. Tässä tapauksessa törmäsin ylpeyteen, itsekorotukseen ja ivaan. Se ei kuulu terveeseen kristillisyyteen.
- Henkien koettelija
tuttumies kirjoitti:
Jos vaikka havaintosi olisivat oikeat jne, syyt ilmiöön eivät ole tiedossani.
Minäkin voisin olla jo jostakin valmiiksi tuohduksissani, jolloin kohtaamisemme jälkeen kuvailisit minua epäedulliseen sävyyn. Vaikka et olisi edes ärsyttänyt minua lahkojohtaja yms. puheilla kohtaamistilanteessamme.
Kuitenkin koit tämän asian niin tärkeäksi, että nimimerkin takaa mustamaalasit nimeltä mainitsemaasi ihmistä. Tämä asia kiinnosti taas minua, motiivisi kannalta. Mutta ei se näytä selviävän, se motiivi.Mustamaalaamisesta on kyse, jos valehdellaan. Juuri nyt sinä mustamaalaat minua. Netissä on tapana kirjoittaa nimimerkillä. Niin sinäkin teet. Harva tänne kirjoittaa nimellään, ja harva kirjoittaa ellei hänellä ole asiaa. Minä kirjoitin hetken mielijohteesta asiasta, joka nousi taas mieleeni kun törmäsin Rikun nimeen toisaalla netissä. Siinä motiivini. Meistä kahdesta ainakaan minä en ole laskelmoiva matemaatikko. Mikä pakottava tarve sinulla muuten on löytää joku motiivi?
Mustamaalaamisesta on kyse, jos valehdellaan. Juuri nyt sinä mustamaalaat minua. Netissä on tapana kirjoittaa nimimerkillä. Niin sinäkin teet. Harva tänne kirjoittaa nimellään, ja harva kirjoittaa ellei hänellä ole asiaa. Minä kirjoitin hetken mielijohteesta asiasta, joka nousi taas mieleeni kun törmäsin Rikun nimeen toisaalla netissä. Siinä motiivini. Meistä kahdesta ainakaan minä en ole laskelmoiva matemaatikko. Mikä pakottava tarve sinulla muuten on löytää joku motiivi?
Mustamaalaus tosiaan syytti sinua, anteeksi. Jos vaihdetaan se "saatoit epäedulliseen valoon" niin se on ehkä neutraalimpi. Tarkoitushan oli tuoda se esille, että kerroit kielteiseksi koettuja asiota nimetystä henkilöstä.
Alkuperäiseen kysymykseesi voisi vastata yleisellä tasolla. Siis arvostelu on sallittua, vainoaminen normaalia.
Toisaalta me olemme kaikki ihmisiä. Yksittäistapauksesta diagnoosin teko huhupuheen perusteella on melkoinen temppu. Mutta yritän nyt kuitenkin esittää sitä: huono päivä.- Henkien koettelija
tuttumies kirjoitti:
Mustamaalaus tosiaan syytti sinua, anteeksi. Jos vaihdetaan se "saatoit epäedulliseen valoon" niin se on ehkä neutraalimpi. Tarkoitushan oli tuoda se esille, että kerroit kielteiseksi koettuja asiota nimetystä henkilöstä.
Alkuperäiseen kysymykseesi voisi vastata yleisellä tasolla. Siis arvostelu on sallittua, vainoaminen normaalia.
Toisaalta me olemme kaikki ihmisiä. Yksittäistapauksesta diagnoosin teko huhupuheen perusteella on melkoinen temppu. Mutta yritän nyt kuitenkin esittää sitä: huono päivä.Huono päivä on hyvä selitys. Riku muuten itse kirjoitti jossain kirjassaan, että entisillä saatananpalvojilla tuppaa vielä uskossa ollessakin joskus vanha kovuus ja ylpeys lyömään läpi.
- Elli
en välitä esittää mielipidettä. Mutta olen muutaman vuoden ajan tuntenut joitakin hänen hengenheimolaisiaan. Heilläkin olen havainnut vapinaa ja silmien päässä seisomista, kun he innostuvat puhumaan riivaajista ja helvetistä aivan ystävällisessä keskustelussa.
Suppea havaintoaineistoni viittaa siihen, että "yksinkertaisemmat" henkilöt kestävät tuollaista uskoa paremmin kuin hyvin koulutetut. Tuntemallani luonnontieteilijäkreatsulla ainakin on selviä psyykkisiä ongelmia.- tod e
uskista, jolla ei ole selviä psyykkisiä ongelmia?
- Elli
tod e kirjoitti:
uskista, jolla ei ole selviä psyykkisiä ongelmia?
joitakin aivan tasapainoisen oloisia irl-uskiksia. Etkä sinäkään Tode minusta näin nettikeskustelujen perusteella laitoksesta karanneelta vaikuta.
- tod e
Elli kirjoitti:
joitakin aivan tasapainoisen oloisia irl-uskiksia. Etkä sinäkään Tode minusta näin nettikeskustelujen perusteella laitoksesta karanneelta vaikuta.
vielä päässyt koskaan kunnolla karkaamaan.
karkaamisissani on näet se paha onkelma, että yksi kyseinen laitos on muutaman km päässä kotoani ja joku kyläläinen palauttaa minut takaisin, ennenkuin ennätän pintellä kylänraittia montakaan metriä.
ja mikä pahinta, lähin naapurini on kyseisen laitoksen mth. - Elli
tod e kirjoitti:
vielä päässyt koskaan kunnolla karkaamaan.
karkaamisissani on näet se paha onkelma, että yksi kyseinen laitos on muutaman km päässä kotoani ja joku kyläläinen palauttaa minut takaisin, ennenkuin ennätän pintellä kylänraittia montakaan metriä.
ja mikä pahinta, lähin naapurini on kyseisen laitoksen mth.että sinusta pidetään huolta.
Luepa nyt oikein paljon ateistien kirjoituksia, ja tutkiskele niitä sydämessäsi, jospa se vielä sinullekin alkaa valo kajastaa. - tod e
Elli kirjoitti:
että sinusta pidetään huolta.
Luepa nyt oikein paljon ateistien kirjoituksia, ja tutkiskele niitä sydämessäsi, jospa se vielä sinullekin alkaa valo kajastaa.ja huomannut, että paljon on olemassa myös sekopäisiä ateisteja. monilla heistä on ilmiselvästi isoa ja pahaa psyykkistä ongelmaa.
kuka heistä pitäisi huolta, kun aivan irtaalleen (vapaana)näyttävät juoksentelevan? - siihen..
tod e kirjoitti:
ja huomannut, että paljon on olemassa myös sekopäisiä ateisteja. monilla heistä on ilmiselvästi isoa ja pahaa psyykkistä ongelmaa.
kuka heistä pitäisi huolta, kun aivan irtaalleen (vapaana)näyttävät juoksentelevan?sinun uskontoosi kuulunut se huolenpito "lähimmäisistä"?
Ota nyt kiinni ja huolehdi niistä irrallaan juoksevista ateisteista. - tod e
siihen.. kirjoitti:
sinun uskontoosi kuulunut se huolenpito "lähimmäisistä"?
Ota nyt kiinni ja huolehdi niistä irrallaan juoksevista ateisteista.minä odottelen täällä veden äärellä. täältä saa vettä se, jolla on jano.
veden lisäksi täällä on leipää, sekä erikois-laastaria nirhautumia ja hiertymiä varten. - vetesi..
tod e kirjoitti:
minä odottelen täällä veden äärellä. täältä saa vettä se, jolla on jano.
veden lisäksi täällä on leipää, sekä erikois-laastaria nirhautumia ja hiertymiä varten.olla saastunutta vettä, ellet sitten ole sitä viiniksi muuttanut?
Ai niin, se viinihän muuttuukin sitten vereksi, teikäläisten käsissä.
Kukas sitä verta alkaa juomaan janoonsa.
Minulla on leipäsi päälle voita.
Riittääkö muuten se laastari enää, kun olet noin kauan hakannut päätäsi seinään? - tod e
vetesi.. kirjoitti:
olla saastunutta vettä, ellet sitten ole sitä viiniksi muuttanut?
Ai niin, se viinihän muuttuukin sitten vereksi, teikäläisten käsissä.
Kukas sitä verta alkaa juomaan janoonsa.
Minulla on leipäsi päälle voita.
Riittääkö muuten se laastari enää, kun olet noin kauan hakannut päätäsi seinään?eikä tämä vesi muutu vereksi missään yhteydessä, ei edes leivän kera nautittuna.
täällä on kaikki valmiina odottamassa, voita myöten.
laastari riittää, näköjään. - kuitenkin..
tod e kirjoitti:
eikä tämä vesi muutu vereksi missään yhteydessä, ei edes leivän kera nautittuna.
täällä on kaikki valmiina odottamassa, voita myöten.
laastari riittää, näköjään.niin syvältä tietämättömyyden ja taikauskon kaivosta ettei kelpaa enää kuin taikauskoisille.
Mutta ole huoleti ottajia ja maksajia rittää, mitä vaähemmän koulutettuja sitä paremmin.
Tosin olet saannut kyllä pahan kilpailijan, mutta kyllähän maailmaan mahtuu, onhan täällä Coca-cola ja Pepsikin hyvin toimeen tulleet.
Ite tykkään vähän jalommista juomista ja nautin niistä, eli lutraa sinä vain sen "saastuneen vetesi" kanssa, kyllähän sitä aina joku hölmö haluaa, ja maksaakin siitä. - tod e
kuitenkin.. kirjoitti:
niin syvältä tietämättömyyden ja taikauskon kaivosta ettei kelpaa enää kuin taikauskoisille.
Mutta ole huoleti ottajia ja maksajia rittää, mitä vaähemmän koulutettuja sitä paremmin.
Tosin olet saannut kyllä pahan kilpailijan, mutta kyllähän maailmaan mahtuu, onhan täällä Coca-cola ja Pepsikin hyvin toimeen tulleet.
Ite tykkään vähän jalommista juomista ja nautin niistä, eli lutraa sinä vain sen "saastuneen vetesi" kanssa, kyllähän sitä aina joku hölmö haluaa, ja maksaakin siitä.jaloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3847199Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai886072Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2025558Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi894319Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan623538Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta833483HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703459Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava93420SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha613217Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan393115