nordea tavallisen ihmisen pankkina

Anonyymi

ei voi uskoa miten hankalaa on tavallisien asioiden hoito nordeassa, se on todella vaikeaa ja kallista,ainoastaan valtakunnallinen puhelin numero missä joutuu jonottamaan jonotus ajat 22-yli 60 minuuttiin,, eikä asiat edisty mihinkään,, vaihtakaa pankki asiat johonkin muuhun pankkii,, minä irtisanoin kaikki tilit,, ei tuommoista nordeaa kestä kukaan,,ja käteistäkään ei saa nistään konttorista,,kamalat tili ja kortti maksut kaiken lisäksi,,,s- pankki paljon parempi ja halvempi,,

19

2540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nordea on liian usein otsikoissa sotkujen vuoksi. Miks ette vaihda pankkia niin ei tartte valittaa. Mikä muuten vaivaa nordeaa

      • Anonyymi

        Taas nordean sotkuja koko pankki vois hävitä


      • Anonyymi

        Nordea on Vapaamuurarien pankki siellä miljardit pestää kivasti . Poliisi pitää hulen ettei tutkinta edisty olikö Venäjän rahojen pseua Nordeassa viimeisin Miljardi rahojensiirtely. No onneksi poliisi johto on vapaamuurareita saa Nalle rauhassa nauraa. torakkojen valituksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordea on Vapaamuurarien pankki siellä miljardit pestää kivasti . Poliisi pitää hulen ettei tutkinta edisty olikö Venäjän rahojen pseua Nordeassa viimeisin Miljardi rahojensiirtely. No onneksi poliisi johto on vapaamuurareita saa Nalle rauhassa nauraa. torakkojen valituksille.

        Onko Sinulla Kaikki Ihan Kunnossa?


    • Anonyymi

      Kaupunkimme nykyisessä Nordea-toimipisteessä en ole käynyt, kaikki hoituu verkkopankissa.

      Varmaan vuosi jotain 2011 kun viimeksi olen konttoriasioinnin valinnut.
      En ole jaksanut tehdä asioinnista hankalaa ...

      PS. Päivittäisliikenteeni on S-pankin tilillä.

      • Anonyymi

        Meilläpäin on verkkopankki toiminut viimeksi 2020 moitteetta.
        Nyt kun Nordean mobiilisovelluksesi kaatuu, ja joudut lataamaan sen uudelleen puhelimeesi, et saa sitä auki ilman että Nordea antaa sinulle uudet koodit. Eivät anna sitä enää puhelimitse, et saa ihmistä vastaamaan puhelimeen Nordealla.
        Et voi edes sisäistä chattia käyttää kun et pääse sisälle edes chattiin kun ei ole koodeja.
        Konttori, joka on auki vain 2 pv viikossa pari tuntia, ei niitä anna. Pitää varata aika.
        Nettiautomaatti sanoo että toimitamme parissa päivässä uuden koodinumeronne postitse.
        Verkkopankkini on ollut kohta viikon kiinni eikä ole tullut mitään numeroita postissa.
        Onko tämä nyt sitä, mitä jokaisessa puhelinsoitossa Nordean maksulliseen palvelunumeroon saa kuunnella ja maksaa siitä vielä kun se kehuu, että Nordea kehittää jatkuvasti asiakaspalveluaan...
        Mitä kehitystä tämä on, asiakasta ei päästetä puhumaan pankin asiakaspalvelussa ihmisen kanssa vaikka maksaa siitä palvelupuhelinmaksua, vaan sinut ohjataan nettirobotin sivulle, jolle voi esittää kysymyksiä. Vastaus on aina että en ymmärrä kysymystä.
        Miksi tällisesta pelleilystä pitää maksaa?
        Miksei Nordea huolehdi enää asiakkaista sen vertaa, että auttaisi heitä saamaan verkkopankkinsa auki kun se lukkiutuu. Nordealla ei ole asiakaspalvelua, maksullinen puhelinnumero asiakaspalveluun 0200 3000 on huijausta, josta pitäisi tehdä kuluttajansuojavirastolle ilmoitus. Nordea rahastaa palvelusta jota ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläpäin on verkkopankki toiminut viimeksi 2020 moitteetta.
        Nyt kun Nordean mobiilisovelluksesi kaatuu, ja joudut lataamaan sen uudelleen puhelimeesi, et saa sitä auki ilman että Nordea antaa sinulle uudet koodit. Eivät anna sitä enää puhelimitse, et saa ihmistä vastaamaan puhelimeen Nordealla.
        Et voi edes sisäistä chattia käyttää kun et pääse sisälle edes chattiin kun ei ole koodeja.
        Konttori, joka on auki vain 2 pv viikossa pari tuntia, ei niitä anna. Pitää varata aika.
        Nettiautomaatti sanoo että toimitamme parissa päivässä uuden koodinumeronne postitse.
        Verkkopankkini on ollut kohta viikon kiinni eikä ole tullut mitään numeroita postissa.
        Onko tämä nyt sitä, mitä jokaisessa puhelinsoitossa Nordean maksulliseen palvelunumeroon saa kuunnella ja maksaa siitä vielä kun se kehuu, että Nordea kehittää jatkuvasti asiakaspalveluaan...
        Mitä kehitystä tämä on, asiakasta ei päästetä puhumaan pankin asiakaspalvelussa ihmisen kanssa vaikka maksaa siitä palvelupuhelinmaksua, vaan sinut ohjataan nettirobotin sivulle, jolle voi esittää kysymyksiä. Vastaus on aina että en ymmärrä kysymystä.
        Miksi tällisesta pelleilystä pitää maksaa?
        Miksei Nordea huolehdi enää asiakkaista sen vertaa, että auttaisi heitä saamaan verkkopankkinsa auki kun se lukkiutuu. Nordealla ei ole asiakaspalvelua, maksullinen puhelinnumero asiakaspalveluun 0200 3000 on huijausta, josta pitäisi tehdä kuluttajansuojavirastolle ilmoitus. Nordea rahastaa palvelusta jota ei ole.

        Verkkopankki ja mobiilipankki ovat eri asia. Vanhaan verkkopankkiin pääsee kirjautumaan käyttäjätunnuksella ja tunnuslukukortilla tai salasanalla.
        Uuteen verkkopankkiin käyttäjtunnuksella ja Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella.
        Mikäli mobillipankki kaatuu niin ei sitä tarvitse uudelleen ladata. Teet vain uuden kirjautumisyrityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkkopankki ja mobiilipankki ovat eri asia. Vanhaan verkkopankkiin pääsee kirjautumaan käyttäjätunnuksella ja tunnuslukukortilla tai salasanalla.
        Uuteen verkkopankkiin käyttäjtunnuksella ja Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella.
        Mikäli mobillipankki kaatuu niin ei sitä tarvitse uudelleen ladata. Teet vain uuden kirjautumisyrityksen.

        Et tiedä mistä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mistä puhutaan.

        Ei Pankin mobiilisovelluksen kuulukkaan toimia iänvanhoilla laitteilla. Se on todella suuri tietoturva riski. Lisäksi et voi kehittää mobiilipankkia jos sen pitää toimia jollain Samsung Galaxy S2 puhelimellakin edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Pankin mobiilisovelluksen kuulukkaan toimia iänvanhoilla laitteilla. Se on todella suuri tietoturva riski. Lisäksi et voi kehittää mobiilipankkia jos sen pitää toimia jollain Samsung Galaxy S2 puhelimellakin edelleen.

        Eikä näistä asioista pitäisi puhua sijoitusasioihin tarkoitetulla palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä näistä asioista pitäisi puhua sijoitusasioihin tarkoitetulla palstalla.

        Ei pitäisi ei. Mutta Nordea on sijoituskohde pörssiyhtiöpankki ja huolestuttavaa, jos jonkun mielestä Nordea on surkea, koska ei toimi iänvanhoilla mobiililaitteilla sen sovellukset. Jos näin olisi siinä pankissa missä tilini on, vaihtaisin saman tien rahani toiseen pankkiin missä noin ei ole.


    • Anonyymi

      Nordea on surkea. Kaikki asiat joutuu hoitamaan vähintäänkin kahteen kertaan, tietysti maksullisen palvelunumeron kautta.

      Nordea ei pidä lupauksiaan, ei hoida asioita niin kuin sovitaan.

      • Anonyymi

        Haluatko vielä kertoa yhden esimerkin kaikista asioista?


      • Anonyymi

        Minulla on hämärä muistikuva, että olen soittanut Nordean palvelunumeroon viimeksi joskus edellisellä vuosikymmenellä.

        Kymmenisen vuotta sitten hoidin yhden asian kävelemällä kylmästi konttoriin. Jonottamisessa meni tosin sitten parin tuntia. Nykyään sekin asia hoituisi nettipankissa. Sitä edellisen kerran kävin konttorissa ehkä 5 vuotta aiemmin - ja silläkin kertaa kyseessä oli asia, joka nykyään hoituu nettipankissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on hämärä muistikuva, että olen soittanut Nordean palvelunumeroon viimeksi joskus edellisellä vuosikymmenellä.

        Kymmenisen vuotta sitten hoidin yhden asian kävelemällä kylmästi konttoriin. Jonottamisessa meni tosin sitten parin tuntia. Nykyään sekin asia hoituisi nettipankissa. Sitä edellisen kerran kävin konttorissa ehkä 5 vuotta aiemmin - ja silläkin kertaa kyseessä oli asia, joka nykyään hoituu nettipankissa.

        Minulla on Nordean osakkeita 10.000 eurolla ja olen ollut pankiiin todella tyytyväinen, kohta maksetaan taas osinkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on Nordean osakkeita 10.000 eurolla ja olen ollut pankiiin todella tyytyväinen, kohta maksetaan taas osinkoa.

        👍🏻 Rock N Roll. Just näin!


    • Anonyymi

      Nordea taviksen pankkina. Loistava valinta. Kaikki pelaa.

    • Anonyymi

      ÄsPankkiko muka hyvä. Käyttävät vielä tunnuslukulistoja ja eivät korttien uusimisen yhteydessä aina edes lähetä niitä. Ainoa keino saada ne on mennä asioimaan paikanpäälle ÄsPankkiin. Hirvittävää säätöä. Nordeassa voit hoitaa halutessasi läheskaiken verkkopankin välityksellä. Sieltä saa pankiin henkilökuntaankin yhteyden.

      Ihmiset joilla ei ole tiliä ikinä ollut Nordeassa, ovat useimmiten siihen negatiivisesti suhtautuvia.

      • Anonyymi

        Ei S-pankissa ole pakko käyttää tunnuslukulistaa eikä hakea itse korttia paikan päältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

      Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

      Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2057
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

      Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1812
    4. Kerro kaivatustasi.

      1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

      Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

      Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

      haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

      Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

      Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

      Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1010
    Aihe