nordea tavallisen ihmisen pankkina

Anonyymi

ei voi uskoa miten hankalaa on tavallisien asioiden hoito nordeassa, se on todella vaikeaa ja kallista,ainoastaan valtakunnallinen puhelin numero missä joutuu jonottamaan jonotus ajat 22-yli 60 minuuttiin,, eikä asiat edisty mihinkään,, vaihtakaa pankki asiat johonkin muuhun pankkii,, minä irtisanoin kaikki tilit,, ei tuommoista nordeaa kestä kukaan,,ja käteistäkään ei saa nistään konttorista,,kamalat tili ja kortti maksut kaiken lisäksi,,,s- pankki paljon parempi ja halvempi,,

19

2401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nordea on liian usein otsikoissa sotkujen vuoksi. Miks ette vaihda pankkia niin ei tartte valittaa. Mikä muuten vaivaa nordeaa

      • Anonyymi

        Taas nordean sotkuja koko pankki vois hävitä


      • Anonyymi

        Nordea on Vapaamuurarien pankki siellä miljardit pestää kivasti . Poliisi pitää hulen ettei tutkinta edisty olikö Venäjän rahojen pseua Nordeassa viimeisin Miljardi rahojensiirtely. No onneksi poliisi johto on vapaamuurareita saa Nalle rauhassa nauraa. torakkojen valituksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordea on Vapaamuurarien pankki siellä miljardit pestää kivasti . Poliisi pitää hulen ettei tutkinta edisty olikö Venäjän rahojen pseua Nordeassa viimeisin Miljardi rahojensiirtely. No onneksi poliisi johto on vapaamuurareita saa Nalle rauhassa nauraa. torakkojen valituksille.

        Onko Sinulla Kaikki Ihan Kunnossa?


    • Anonyymi

      Kaupunkimme nykyisessä Nordea-toimipisteessä en ole käynyt, kaikki hoituu verkkopankissa.

      Varmaan vuosi jotain 2011 kun viimeksi olen konttoriasioinnin valinnut.
      En ole jaksanut tehdä asioinnista hankalaa ...

      PS. Päivittäisliikenteeni on S-pankin tilillä.

      • Anonyymi

        Meilläpäin on verkkopankki toiminut viimeksi 2020 moitteetta.
        Nyt kun Nordean mobiilisovelluksesi kaatuu, ja joudut lataamaan sen uudelleen puhelimeesi, et saa sitä auki ilman että Nordea antaa sinulle uudet koodit. Eivät anna sitä enää puhelimitse, et saa ihmistä vastaamaan puhelimeen Nordealla.
        Et voi edes sisäistä chattia käyttää kun et pääse sisälle edes chattiin kun ei ole koodeja.
        Konttori, joka on auki vain 2 pv viikossa pari tuntia, ei niitä anna. Pitää varata aika.
        Nettiautomaatti sanoo että toimitamme parissa päivässä uuden koodinumeronne postitse.
        Verkkopankkini on ollut kohta viikon kiinni eikä ole tullut mitään numeroita postissa.
        Onko tämä nyt sitä, mitä jokaisessa puhelinsoitossa Nordean maksulliseen palvelunumeroon saa kuunnella ja maksaa siitä vielä kun se kehuu, että Nordea kehittää jatkuvasti asiakaspalveluaan...
        Mitä kehitystä tämä on, asiakasta ei päästetä puhumaan pankin asiakaspalvelussa ihmisen kanssa vaikka maksaa siitä palvelupuhelinmaksua, vaan sinut ohjataan nettirobotin sivulle, jolle voi esittää kysymyksiä. Vastaus on aina että en ymmärrä kysymystä.
        Miksi tällisesta pelleilystä pitää maksaa?
        Miksei Nordea huolehdi enää asiakkaista sen vertaa, että auttaisi heitä saamaan verkkopankkinsa auki kun se lukkiutuu. Nordealla ei ole asiakaspalvelua, maksullinen puhelinnumero asiakaspalveluun 0200 3000 on huijausta, josta pitäisi tehdä kuluttajansuojavirastolle ilmoitus. Nordea rahastaa palvelusta jota ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläpäin on verkkopankki toiminut viimeksi 2020 moitteetta.
        Nyt kun Nordean mobiilisovelluksesi kaatuu, ja joudut lataamaan sen uudelleen puhelimeesi, et saa sitä auki ilman että Nordea antaa sinulle uudet koodit. Eivät anna sitä enää puhelimitse, et saa ihmistä vastaamaan puhelimeen Nordealla.
        Et voi edes sisäistä chattia käyttää kun et pääse sisälle edes chattiin kun ei ole koodeja.
        Konttori, joka on auki vain 2 pv viikossa pari tuntia, ei niitä anna. Pitää varata aika.
        Nettiautomaatti sanoo että toimitamme parissa päivässä uuden koodinumeronne postitse.
        Verkkopankkini on ollut kohta viikon kiinni eikä ole tullut mitään numeroita postissa.
        Onko tämä nyt sitä, mitä jokaisessa puhelinsoitossa Nordean maksulliseen palvelunumeroon saa kuunnella ja maksaa siitä vielä kun se kehuu, että Nordea kehittää jatkuvasti asiakaspalveluaan...
        Mitä kehitystä tämä on, asiakasta ei päästetä puhumaan pankin asiakaspalvelussa ihmisen kanssa vaikka maksaa siitä palvelupuhelinmaksua, vaan sinut ohjataan nettirobotin sivulle, jolle voi esittää kysymyksiä. Vastaus on aina että en ymmärrä kysymystä.
        Miksi tällisesta pelleilystä pitää maksaa?
        Miksei Nordea huolehdi enää asiakkaista sen vertaa, että auttaisi heitä saamaan verkkopankkinsa auki kun se lukkiutuu. Nordealla ei ole asiakaspalvelua, maksullinen puhelinnumero asiakaspalveluun 0200 3000 on huijausta, josta pitäisi tehdä kuluttajansuojavirastolle ilmoitus. Nordea rahastaa palvelusta jota ei ole.

        Verkkopankki ja mobiilipankki ovat eri asia. Vanhaan verkkopankkiin pääsee kirjautumaan käyttäjätunnuksella ja tunnuslukukortilla tai salasanalla.
        Uuteen verkkopankkiin käyttäjtunnuksella ja Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella.
        Mikäli mobillipankki kaatuu niin ei sitä tarvitse uudelleen ladata. Teet vain uuden kirjautumisyrityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkkopankki ja mobiilipankki ovat eri asia. Vanhaan verkkopankkiin pääsee kirjautumaan käyttäjätunnuksella ja tunnuslukukortilla tai salasanalla.
        Uuteen verkkopankkiin käyttäjtunnuksella ja Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella.
        Mikäli mobillipankki kaatuu niin ei sitä tarvitse uudelleen ladata. Teet vain uuden kirjautumisyrityksen.

        Et tiedä mistä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mistä puhutaan.

        Ei Pankin mobiilisovelluksen kuulukkaan toimia iänvanhoilla laitteilla. Se on todella suuri tietoturva riski. Lisäksi et voi kehittää mobiilipankkia jos sen pitää toimia jollain Samsung Galaxy S2 puhelimellakin edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Pankin mobiilisovelluksen kuulukkaan toimia iänvanhoilla laitteilla. Se on todella suuri tietoturva riski. Lisäksi et voi kehittää mobiilipankkia jos sen pitää toimia jollain Samsung Galaxy S2 puhelimellakin edelleen.

        Eikä näistä asioista pitäisi puhua sijoitusasioihin tarkoitetulla palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä näistä asioista pitäisi puhua sijoitusasioihin tarkoitetulla palstalla.

        Ei pitäisi ei. Mutta Nordea on sijoituskohde pörssiyhtiöpankki ja huolestuttavaa, jos jonkun mielestä Nordea on surkea, koska ei toimi iänvanhoilla mobiililaitteilla sen sovellukset. Jos näin olisi siinä pankissa missä tilini on, vaihtaisin saman tien rahani toiseen pankkiin missä noin ei ole.


    • Anonyymi

      Nordea on surkea. Kaikki asiat joutuu hoitamaan vähintäänkin kahteen kertaan, tietysti maksullisen palvelunumeron kautta.

      Nordea ei pidä lupauksiaan, ei hoida asioita niin kuin sovitaan.

      • Anonyymi

        Haluatko vielä kertoa yhden esimerkin kaikista asioista?


      • Anonyymi

        Minulla on hämärä muistikuva, että olen soittanut Nordean palvelunumeroon viimeksi joskus edellisellä vuosikymmenellä.

        Kymmenisen vuotta sitten hoidin yhden asian kävelemällä kylmästi konttoriin. Jonottamisessa meni tosin sitten parin tuntia. Nykyään sekin asia hoituisi nettipankissa. Sitä edellisen kerran kävin konttorissa ehkä 5 vuotta aiemmin - ja silläkin kertaa kyseessä oli asia, joka nykyään hoituu nettipankissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on hämärä muistikuva, että olen soittanut Nordean palvelunumeroon viimeksi joskus edellisellä vuosikymmenellä.

        Kymmenisen vuotta sitten hoidin yhden asian kävelemällä kylmästi konttoriin. Jonottamisessa meni tosin sitten parin tuntia. Nykyään sekin asia hoituisi nettipankissa. Sitä edellisen kerran kävin konttorissa ehkä 5 vuotta aiemmin - ja silläkin kertaa kyseessä oli asia, joka nykyään hoituu nettipankissa.

        Minulla on Nordean osakkeita 10.000 eurolla ja olen ollut pankiiin todella tyytyväinen, kohta maksetaan taas osinkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on Nordean osakkeita 10.000 eurolla ja olen ollut pankiiin todella tyytyväinen, kohta maksetaan taas osinkoa.

        👍🏻 Rock N Roll. Just näin!


    • Anonyymi

      Nordea taviksen pankkina. Loistava valinta. Kaikki pelaa.

    • Anonyymi

      ÄsPankkiko muka hyvä. Käyttävät vielä tunnuslukulistoja ja eivät korttien uusimisen yhteydessä aina edes lähetä niitä. Ainoa keino saada ne on mennä asioimaan paikanpäälle ÄsPankkiin. Hirvittävää säätöä. Nordeassa voit hoitaa halutessasi läheskaiken verkkopankin välityksellä. Sieltä saa pankiin henkilökuntaankin yhteyden.

      Ihmiset joilla ei ole tiliä ikinä ollut Nordeassa, ovat useimmiten siihen negatiivisesti suhtautuvia.

      • Anonyymi

        Ei S-pankissa ole pakko käyttää tunnuslukulistaa eikä hakea itse korttia paikan päältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe