Mua yritettiin tätä kautta

Anonyymi

Saada tapaamiseen? Mitä olette tässä tilanteessa tehneet? Oletteko lähteneet? Vähän ihmeelliseltä kyllä nyt tuntuu.

47

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitoinpahan tähän, että muutkin näkevät. Oli sen verran ihme selityksiä ja tarinoita.

• Anonyymi

Ja siltä varalta, että jos joku muukin saa vastaavanlaisen lähestymisen niin tietää vähän katsoa, mihin on menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siltä varalta, että jos joku muukin saa vastaavanlaisen lähestymisen niin tietää vähän katsoa, mihin on menossa.

Ymmärräthän toki(kin), että aihe on näillä saiteilla täysin teoreettinen. Öitä. - cu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärräthän toki(kin), että aihe on näillä saiteilla täysin teoreettinen. Öitä. - cu-

Pian se selviää mikä tämän takana on. Tuotu nyt aloituksena ilmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mihin sitten on menossa?

-flowersreally-

• Miksi et mennyt? Deittikaveri jo hioi veistään ja pari uzbekki juttukaveria pesäpallomailoineen oli varattuna...

• Anonyymi

Että semmosta porukkaa?

• Anonyymi

Rohkaisee jatkamaan. :D - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Että semmosta porukkaa?

Olisit saanut isän kädestä kaikkien anonyymitrollien synneistä.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Taidat tietää tästä jotakin?

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat tietää tästä jotakin?

Ei minun enää tarvitse hioa veistäni trollien varalta. Se on ollut valmiina jo pitkään. ; )

...mutta itsekin käyttäisin uzbekkeja taustatukena. Liivijengiläinen olisi paskat housuissa jo pelkästä juttuhetkestä näiden veijareiden kanssa.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Ei minun enää tarvitse hioa veistäni trollien varalta. Se on ollut valmiina jo pitkään. ; )

...mutta itsekin käyttäisin uzbekkeja taustatukena. Liivijengiläinen olisi paskat housuissa jo pelkästä juttuhetkestä näiden veijareiden kanssa.

Kuvakaappaus otettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuvakaappaus otettu.

Kovasti pelottaa. ; )

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Kovasti pelottaa. ; )

Kirjoita lisää materiaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita lisää materiaalia.

Saatat hyvinkin olla jyvällä, tää nikki oli silloinkin, kun mua jallitettiin.

• Anonyymi

Taitaa olla Palsta trolli AP. On täällä yötä päivää, ei ihme jos sekoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatat hyvinkin olla jyvällä, tää nikki oli silloinkin, kun mua jallitettiin.

Tähän kannattaa kirjoittaa mikäli on jo joutunut epämääräisiin tapaamisiin, ja yhteydet ovat tulleet tämän palstan kautta. Oletko käynyt tapaamassa jotakin henkilöä? Mies, nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla Palsta trolli AP. On täällä yötä päivää, ei ihme jos sekoaa.

Ap on normaali keskustelija. Ei mikään trolli. Miksi yrität mitätöimällä estää puhumasta tapahtuneesta?

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Huomenta. Yllättävää, että tämä nimimerkki kirjoittaa tällaista ja tällaisen otsikon alla. Tiedän nimittäin ihmisen nimimerkin takaa. Mikäs sun saa noin aloittajalle sanomaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän kannattaa kirjoittaa mikäli on jo joutunut epämääräisiin tapaamisiin, ja yhteydet ovat tulleet tämän palstan kautta. Oletko käynyt tapaamassa jotakin henkilöä? Mies, nainen?

Ensimmäinen seuraajista oli nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen seuraajista oli nainen.

Tapasit naisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvakaappaus otettu.

Oikke hyvä👍

• Anonyymi

Ja lehmät lentää ....

• Anonyymi

Aloitus onkin niille, jotka ovat vastaavaa kokeneet. Jos et tiedä asiasta mitään niin tuskin liikuttaa sinua millään tavalla.

• Anonyymi

Mitä ihmettä? Että ihmeellistä toisten ihmisten tapaaminen? tietenkin järki pitää olla mukana, mutta ilman ensimmäistä tapaamista ei ikinä tutustuisi keneenkään. Mörköjä on olemassa, joo, mutta niihin pitää vain varautua. En pelkäisi ollenkaan!

• Anonyymi

Miksei tän kautta voi tavata. Sama se on tinderi tai joku muuu some kanava paitsi ettei kuvaa näy mutta kuvan voi laittaa sähköpostiin täällä.

• Helikopteri pörrää, poliisimaija tulee.

• Anonyymi

Tapaamiseen tämän palstan kautta? :D :D :D
      Jotain rajaa sentään! Niin epätoivoinen en ole enkä tule.
      Ylipäätään en netin kautta tapaamiskutsuja hyväksy, enkä netin kautta treffejä hae enkä tee.
      Itselläni periaate että potensiaali treffikumppani on nähtävä silmästä silmään ja päästävä näkemään minkälaisen tyypin kanssa on tekemisissä. Sitten tehdä päätös puoleen taikka toiseen. Ja kyllä, kriteerit on kohdillaan ja pysyy.

• En ole tavannut ketään sinkut palstan kautta. Enkä tule koskaan tapaamaankaan. En ole ehdotellut tapaamistakaan koskaan täältä kenellekkään, enkä tule koskaan ehdottamaankaan.

Keskusteluketjuissa on voitu puhua jonkun kanssa meetingeistä, mutta eipä muutoin.

Ei oikein huvita haalia ihmisiä enempää elämään, missä on jo kaikki tarpeelliset ihmiset.

• Anonyymi

Justiinsa niinpä joo. Eivätkö yliopiston tytöt olekin hauskoja söpöjä höpöttelijöitä?

Idiomaattisia hauskoja höpöttelijöitä kuin.... Professori Veijo Baltzar uusine keksintöineen. Veijo opiskelee seksiä pikkutyttöjen avustuksella kun itsekin vähän jo osaa.

• Anonyymi

En tapaisi koskaan miehiä some kanavan kautta. En tämän enkä tinderin kautta. Kerran erehdyin ja mies valehteli aika paljon itsestään. Pari kertaa tapasin miehen ja se huusi heti mulle koska vichy oli lämmintä, ostin sille vichyn ja heti alkoi valittaminen. Onneksi löysin muuta kautta miehen työn kautta ja harrastuksen kautta. Mies ei ole maailman komein mutta ystävällisin on eikä huuda tai valita mulle mistään.

• Anonyymi

Oikeasti niin, minun mielestäni nuoriso on hyvää, hauskoja höpö-juttujakin heiltä tulee joskus silloin tällöin, kun muistaa vain tuon että ei ole johtotehtäviin ristiverinen ihminen ominainen jos on siniset silmät ja tummat hiukset.

Oikeasti autan kun ja jos pystyn nuorisoa, hekin auttavat vastapuolisesti... mutta niin...

• Jos "tätä kautta" tarkoittaa sinkut-palstaa, niin siitä ei ole kokemusta.

Muista kylläkin. Olen tavannut palstalaisia. Myönteisiä kokemuksia.

• Anonyymi

Aina hyvä tehdä niin kuin tuntuu hyvältä sillä hetkellä? Jos tulee epäilyä ym. silloin parempi aina välttää kohtaaminen. Koska epäily ja epävarmuus toisesta luo lisäjännitteitä, jotka ei hyväksi tapaamisessa? Toimi aina niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.

• Anonyymi

😳😬 Jätä väliin!

xLiner

• Anonyymi

Ei kannata ainakaan oikopäätä syöksyä tapaamiseen, vaihtele viestiä sen ihmisen kanssa ainakin jonkin aikaa niin näet sitten syntyykö luottamusta vai ei. Sekin kannattaa muistaa että täällä on paljon trolleja, tapaamista saattaa ehdottaa joku trolli sensijaan että olisi oikeasti se henkilö jona esittäytyy. Siksi kannattaa vähän malttaa ja ottaa selvää ennen kuin syöksyy sinne ABC:lle (palstan toppahousujen ykkösmesta treffiympäristönä käsittääkseni) kahville.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Mutta sähän jo vastasit tähän Kollimaattorina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sähän jo vastasit tähän Kollimaattorina.

Esiinnyn ainoastaan tällä yhdellä nimimerkillä mutta jos sulla on salaiittoteoria niin toki voit sen pitää, en ala jänkäämään kun tiedän sen turhaksi palstan hörhöjen kanssa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esiinnyn ainoastaan tällä yhdellä nimimerkillä mutta jos sulla on salaiittoteoria niin toki voit sen pitää, en ala jänkäämään kun tiedän sen turhaksi palstan hörhöjen kanssa.

-harmiseikirj-

no jos et muista, mutta mä sen nyt vaan tiedän. Ei siitä tarviikaan jängätä. Mulla ei ole teorioita, olen käytännön tyyppi. Ainoastaan hyvä muisti ja sitä kautta sakeaa tietoa kuin hämähäkin seitissä lankaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no jos et muista, mutta mä sen nyt vaan tiedän. Ei siitä tarviikaan jängätä. Mulla ei ole teorioita, olen käytännön tyyppi. Ainoastaan hyvä muisti ja sitä kautta sakeaa tietoa kuin hämähäkin seitissä lankaa.

Niinhän ne kaikki tietäjät sanoo, tämän asian minä tiedän kuitenkin paremmin. Sitäpaitsi kollimaattori tuolla ylempänä näytti uhoilevan jollain uzbekeilla, itse en kaipaisi sellaisia kavereiksi.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne kaikki tietäjät sanoo, tämän asian minä tiedän kuitenkin paremmin. Sitäpaitsi kollimaattori tuolla ylempänä näytti uhoilevan jollain uzbekeilla, itse en kaipaisi sellaisia kavereiksi.

-harmiseikirj-

niin kuin haluat, en aio tehdä nyt mitään kiusallista. Mukavaa iltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin kuin haluat, en aio tehdä nyt mitään kiusallista. Mukavaa iltaa.

Etpä tietenkään :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä tietenkään :)

-harmiseikirj-

Niinniin ja joopajoo, mutta kaikki muut näkee sun lävitsesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinniin ja joopajoo, mutta kaikki muut näkee sun lävitsesi.

Ketkä kaikki muut? Ja mitä he näkevät?

• Anonyymi

Ei tätä kautta sovita mitään. Se on jo nähty ettei sellainen toimi.

• Anonyymi

¨Missä tämä yritys tehtiin ap,lle vai kuvittelitko vain kaiken?

• Anonyymi

Onkohan sama tyyppi joka oli pujiksen kaveria pirpana jutussa?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe