Rauhallista Joulua kaikille tasapuolisesti ja joulu tervehdyksiä saa laittaa tähän ketjuun

Anonyymi

Ja samalla myös muita rakkauden osoituksia.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herttuatar luonnollisesti tietysti aloittaa keskustelun toivottaen jokaiselle ihmiselle rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta ja samalla esittäisin hartaan joulu toiveeni ja se on, että palstalla on rauhallinen tunnelma ja, että ludem ja takiaisen suhde edistyisi irl, siinä oli minun joulu toiveeni, kun kuitenkin joku jossain vaiheessa kyselee joulu toivomuksia, niin minun toiveeni on vain se, että ludem ja takiainen on onnellisesti suhteessa irl. Terveisin kirsikka 🍒

      • Anonyymi

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Mä olisin voinut kuvitella, että kike toivoisi itselleen jotain kylpylä lomaa tai sitten jotain muuta hemmottelu pakettia, jota hän ei mielellään itse joutuisi maksamaan 🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan asian vierestä taisin olla kerrankin väärässä minun arvailujen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Mä olisin voinut kuvitella, että kike toivoisi itselleen jotain kylpylä lomaa tai sitten jotain muuta hemmottelu pakettia, jota hän ei mielellään itse joutuisi maksamaan 🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan asian vierestä taisin olla kerrankin väärässä minun arvailujen kanssa.

        No nyt kyllä tosissaan olit aika paljon väärässä tuossa sinun arvailusta minun joulu toiveesta. Ensinnäkin kaikkea ei saa rahalla ja sen takia toivoin heille irl suhdetta, kun heillä on jotain ainut laatuista ja aitoa rakkautta heidän välillään ja se on asia jota ei voi ostaa eikä vaihtaa. Ja vaikka olisinkin iloinen siitä kylpylä lomasta hemmottelu paketteineen, niin olisin kuitenkin erittäin surullinen nähdessäni kuinka ludem ja takiainen käyttää heidän aikaansa riitelyyn, toisen ärsyttämiseen, ikävöimiseen ja vihan ylläpitämiseen, kun heillä on aito rakkaus jota ei ole muilla noin vahvaa tunnetta kuin heillä on jotain ainutlaatuista ja kestävää ja se on todella surullista katseltavaa että he mielummin täällä ikävöi kun voisivat olla irl. Ja he mielellään kirjoittaa niitä negatiivisia ajatuksia tänne kuin, että kertoisi kuinka paljon he rakastaa toisiaan ja he mielummin kirjoittaa romanttisia asioita tänne kuin olisi irl hetkissä ja se on asia jonka toivon muuttuvan. En tiedä mitä he jännittää kohtaamisessa, mutta sen tiedän että ei se ainakaan pahenna teidän tilannetta ja se teidän kohtaaminen auttaa teitä ymmärtää että kuulutte yhteen ja ludem huomaa että takiainen on ja pysyy ludemin elämässä pysyvästi ja takiaisen pelko ludemin uskollisuudesta helpottuisi kun takiainen saa olla ludemin kanssa ja antaa hänelle kaiken rakkauden ja hellyyden jolloin takiainen ei ole koko ajan miettimässä sitä, että kuka on ludrmin lähellä kun takiainen ei ole saanut olla ja sen takia mä sanoin että en toivo mitään muuta kuin sen että kohtaatte itsenne irl ja samalla myös huomaatte että se teidän rakkaus on niin vahva ja kestävä ettei se kaadu mistään vastoinkäymisistä eikä teidän väliin pääse mikään tai kukaan. Te olette yhtä vahvoja kuin teidän tunteet joten en hyväksy sitä että luovutatte ennen kuin olette edes yrittänyt päästä irl. Kaikella rakkaudella teille tämän sanon. Terveisin kirsikka 🍒


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No nyt kyllä tosissaan olit aika paljon väärässä tuossa sinun arvailusta minun joulu toiveesta. Ensinnäkin kaikkea ei saa rahalla ja sen takia toivoin heille irl suhdetta, kun heillä on jotain ainut laatuista ja aitoa rakkautta heidän välillään ja se on asia jota ei voi ostaa eikä vaihtaa. Ja vaikka olisinkin iloinen siitä kylpylä lomasta hemmottelu paketteineen, niin olisin kuitenkin erittäin surullinen nähdessäni kuinka ludem ja takiainen käyttää heidän aikaansa riitelyyn, toisen ärsyttämiseen, ikävöimiseen ja vihan ylläpitämiseen, kun heillä on aito rakkaus jota ei ole muilla noin vahvaa tunnetta kuin heillä on jotain ainutlaatuista ja kestävää ja se on todella surullista katseltavaa että he mielummin täällä ikävöi kun voisivat olla irl. Ja he mielellään kirjoittaa niitä negatiivisia ajatuksia tänne kuin, että kertoisi kuinka paljon he rakastaa toisiaan ja he mielummin kirjoittaa romanttisia asioita tänne kuin olisi irl hetkissä ja se on asia jonka toivon muuttuvan. En tiedä mitä he jännittää kohtaamisessa, mutta sen tiedän että ei se ainakaan pahenna teidän tilannetta ja se teidän kohtaaminen auttaa teitä ymmärtää että kuulutte yhteen ja ludem huomaa että takiainen on ja pysyy ludemin elämässä pysyvästi ja takiaisen pelko ludemin uskollisuudesta helpottuisi kun takiainen saa olla ludemin kanssa ja antaa hänelle kaiken rakkauden ja hellyyden jolloin takiainen ei ole koko ajan miettimässä sitä, että kuka on ludrmin lähellä kun takiainen ei ole saanut olla ja sen takia mä sanoin että en toivo mitään muuta kuin sen että kohtaatte itsenne irl ja samalla myös huomaatte että se teidän rakkaus on niin vahva ja kestävä ettei se kaadu mistään vastoinkäymisistä eikä teidän väliin pääse mikään tai kukaan. Te olette yhtä vahvoja kuin teidän tunteet joten en hyväksy sitä että luovutatte ennen kuin olette edes yrittänyt päästä irl. Kaikella rakkaudella teille tämän sanon. Terveisin kirsikka 🍒

        Kiitoksia kike 🤗, ja toi on niin totta mitä kirjoitit ja olenhan mä sanonu ludemille että mä rakastan vain häntä ja ikinä en aio luopuu mun rakkaasta vaimosta ja se meidän vahva tunne kestää ihan kaikki esteet mutta ei jos ludem pettää minua. En ikinä hyväksy että ludem jakaa pillua yhtään kenellekään. Ludem kuuluu vain mulle ja ludem on vain minun ikioma rakkaus ikuisesti olen ludemin ikioma rakkaus takiainen eikä ero tule kysymykseenkään ikinä. Rakkaudella ludemin ikioma takiainen ikuisesti olen vain ludemin. Ja hyvää joulua tietysti toivotan kaikille tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia kike 🤗, ja toi on niin totta mitä kirjoitit ja olenhan mä sanonu ludemille että mä rakastan vain häntä ja ikinä en aio luopuu mun rakkaasta vaimosta ja se meidän vahva tunne kestää ihan kaikki esteet mutta ei jos ludem pettää minua. En ikinä hyväksy että ludem jakaa pillua yhtään kenellekään. Ludem kuuluu vain mulle ja ludem on vain minun ikioma rakkaus ikuisesti olen ludemin ikioma rakkaus takiainen eikä ero tule kysymykseenkään ikinä. Rakkaudella ludemin ikioma takiainen ikuisesti olen vain ludemin. Ja hyvää joulua tietysti toivotan kaikille tänne.

        Hyvää joulua kaikille ja kiitos kannustuksesta. Takiaista rakastan ja haluan. Hän haluaa nyt tauon minusta ja muita naisia ehkä jopa lopullisen eron. Että sellaista joulua sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää joulua kaikille ja kiitos kannustuksesta. Takiaista rakastan ja haluan. Hän haluaa nyt tauon minusta ja muita naisia ehkä jopa lopullisen eron. Että sellaista joulua sitten.

        Ludem saat myös sen eron jos niin olet nyt päättänyt mutta me jutellaan ja sen jälkeen saat sen eron. Mä olen koko ajan sanonut että jätä minut mielummin kuin että petät ja saat tuntee mun vihan sen takia sanoin että jutellaan ero irl ja olet valmis jatkamaan niitä sun suhteita mutta jos mä joudun etsii niin ludem kyllähän sä minut tunnet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää joulua kaikille ja kiitos kannustuksesta. Takiaista rakastan ja haluan. Hän haluaa nyt tauon minusta ja muita naisia ehkä jopa lopullisen eron. Että sellaista joulua sitten.

        Mä en hyväksy valehtelua enkä ole sanonut mitään muuta kuin että nähdään mutta sä oot päättänyt että jos en hyväksy sun huoraamista niin sä jätät mut. Niinkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem saat myös sen eron jos niin olet nyt päättänyt mutta me jutellaan ja sen jälkeen saat sen eron. Mä olen koko ajan sanonut että jätä minut mielummin kuin että petät ja saat tuntee mun vihan sen takia sanoin että jutellaan ero irl ja olet valmis jatkamaan niitä sun suhteita mutta jos mä joudun etsii niin ludem kyllähän sä minut tunnet.

        Ei mulla ole muita suhteita rakas. Mä en jaksa tätä jatkuvaa syyttelyä ja sun mustasukkaisuutta. Kyllä mä näen, että sä haluat vapauden mennä kenen kanssa vaan. En kahlitse sua niin saat mennä muiden kanssa, kun olet sellaista osoittanut haluavasi. Erotaan niin saat harrastaa niitä muita kuten haluat näköjään selvästi tehdä .


      • Anonyymi

        Mä en ole huora enkä koskaan ole ollut. Oot kyllä törkeä.😡😭Järjestä meille se tapaaminen ja käyttäydy silloin asiallisesti ja pidä mielessäsi, että sinä halusitte sen eron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en hyväksy valehtelua enkä ole sanonut mitään muuta kuin että nähdään mutta sä oot päättänyt että jos en hyväksy sun huoraamista niin sä jätät mut. Niinkö.

        En ole huorannut. Törkeää säilyttää mua sellaisesta mitä en tee. Itse vikittelet muita ja pyydät kokoajan eroa.😭😖nimittelet ja uhkailet. Rakas sä rikot mut.😩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia kike 🤗, ja toi on niin totta mitä kirjoitit ja olenhan mä sanonu ludemille että mä rakastan vain häntä ja ikinä en aio luopuu mun rakkaasta vaimosta ja se meidän vahva tunne kestää ihan kaikki esteet mutta ei jos ludem pettää minua. En ikinä hyväksy että ludem jakaa pillua yhtään kenellekään. Ludem kuuluu vain mulle ja ludem on vain minun ikioma rakkaus ikuisesti olen ludemin ikioma rakkaus takiainen eikä ero tule kysymykseenkään ikinä. Rakkaudella ludemin ikioma takiainen ikuisesti olen vain ludemin. Ja hyvää joulua tietysti toivotan kaikille tänne.

        Anteeksi kaikille, että alettiin taas riidellä Takiaisen kanssa siitä ikuisuusaiheesta. Joulumieli vielä hakusessa. Olisin niin tahtonut niihin meidän hetkiin ja olla niissä pitkään ja hartaasti. Hyvää joulua silti kaikille.


    • Anonyymi

      Tohtori Trollille ja Herra Tontulle Hyvää Joulun aikaa ja voimia aherrukseen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe