Palstalla. Jos pidettäis jouluna välipäivä eikä kukaan kirjoittele palstalle mitään?
Voitteko olla jouluna hiljaa
30
<50
Vastaukset
Sopii. ✌️
Gaylord_Focker kirjoitti:
No?
Kaikkien on pakko osallistua palstan Joulujuhlaan. Tästä ei neuvotella.
Pummi kirjoitti:
Kaikkien on pakko osallistua palstan Joulujuhlaan. Tästä ei neuvotella.
Mutku mun lapset....
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Mutku mun lapset....
Illalla 23 jälkeen vasta, sitten kun lapset nukkuu....
- Anonyymi
Itsellä muuta tekemistä joten varmaan voin.
- Anonyymi
Seuraan netissä, mitä frendit tekee, joten varmaan voin.
Kyllä vaan. Aion silmä kovana vahtia palstaa..
- Anonyymi
En usko että täällä jouluna aikaani vietän, muutoinkin hyvä pikku hiljaa lopetella täällä.
Toki! Kyllä mä jossain vaiheessa hiljennyn ja vaikenen, mutta ei kait nyt sentään koko joulua? Kohtuuton vaatimus! Kapinamieli nostaa päätään ... :)
- Anonyymi
Huonosti menee jos jouluna pitää oleskella palstalla.
Miten palsta sulkee pois muuta elämää? Siinä ei montaa minuuttia mene kun palstaa vilkaisee, onpa sitten vaikka Jouluaatto.
Ans kattoo ny.
- Anonyymi
Anonyymi hiljenee aatoksi. Vuoden vilkkain päivä.
- Anonyymi
Ei voi, ei sitten millään voi, minä mölisen palstalla joulunakin.
- Anonyymi
No sen näkee sitten kun yksinäiset kirjoittelee palstalle ja jos palsta on hiljainen jouluna niin ne eivät kirjoita palstalle jotka ei halua sääliä kerätä. Kuitenkin olette yksinäisiä koska joka päivä tänne kirjoittelette muuten ennen joulua mutta häpeätte sitä että olette yksinäisiä ettekä uskalla sitä tunnusta.
- Anonyymi
Ihan normipäivä, telkustaki tulee sillon pelkkiä uusintoja.
- Anonyymi
Tiptap riippuu lahjoista tiptap tipetipe
- Anonyymi
Telkusta ei tule mitään katsottavaa joten pakko on palstailla.
- Anonyymi
Jouluna tulee yllätys.
- Anonyymi
En malta odottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En malta odottaa!
Kivaa! Joku linjalla odottamassa! Jee!
- Anonyymi
Hautajaiset jouluna palstalla. Ette muutenkaan pidä toisistanne ettekä tutustu toisiinne.
- Anonyymi
Ja milloinka tämä joulu sitten on?
Toisille joulu on ainoastaan aatto 24.päivä, toisille joulu on aatto ja kaks joulupäivää. Ja joillekin joulu alkaa 24.12. Klo 12 ja päättyy 6.1.
Kannatan ehdotusta mutta koko tuolle ajalle loppiaiseen asti joulurauha ja palstahiljaisuus. - Anonyymi
Emme voi. Tai minä en voi. Jos teillä on joulu, ok mutta kaikilla ei ole joulua. Joillekin loppuvuosi on ihan tavallista arkea.
- Anonyymi
Tekopyhistelijät vaan yrittää kyykyttää.
Onneksi saa olla jouluna kännissä eikä ole lapsia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001