Powerin asiakaspalvelu on niin alhaista tasoa, että en osannut kuvitella, että sellaisella voi pärjätä nykyisin, mutta kun asiakkaat ovat kai pääasiallisesti märkäkorvia joilla on liikaa rahaa, niin mikä tahansa on kai mahdollista. Myyvät tuotteita joissa on väärät ohjeet sisällä ja harhaanjohtavat valmistajan yhteystiedot pakkauksessa. Piste iin päälle on, että tuotteet eivät ylipäätään toimi. Teknisen tuen asiakaspalvelija kertoo että ei tunne tuotetta (!) ja hokee moneen kertaan olevansa pahoillaan. Ainoa neuvo on palauttaa tuotteet kauppaan. Jee jee, matka naapurikaupunkiin siis tiedossa, onhan tässä jo viikko tullutkin ponnisteltua sähköpostiviestien, soittoyritysen, chattien ja vastausten odottelun kanssa. Power on suoraan sanottuna aivan prc:stä. Varoituksen sana, jos sinulle tulee ongelmia tämän firman kanssa ja saat heiltä apua, niin onnittelen. Olen huomannut monia keskusteluketjuja, joissa ihmiset ovat ihan hiilenä tähän yritykseen ja ymmärrän hyvin miksi. Yrittävät toki laittaa itse väliin joitakin läpinäkyviä kehuja, mutta jos omaa edes hieman psykologista silmää, huomaa helposti mistä ne ovat peräisin. Kukaan ei nimittäin äidy kehumaan, jos palvelu on normaalia ja mihinkään yliluonnollisen hyvää palveluun ei voi mitenkään uskoa tämän puljun ollessa kyseessä.
Power on mätämuna
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009