Kenen palstalaisen kanssa haluaisit joulu kahville vaikka kahvilaan tai huoltsikalle ja miksi eli muuten vain vai yrittäisitkö iskeä siitä kumppanin itsellesi
Joulu lahja
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tai ihan vain kahville ja joululahjaksi antaisit suukon tai suukkoja hänelle ja ehkä tapaisitte uudestaan uudenvuoden aattona
Sun kanssas, ja Joululahjaksi toivon poskihoidon.
- Anonyymi
Luulet että olen wuppis mutta en ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet että olen wuppis mutta en ole
Enkä ole exlinerkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole exlinerkään
Et niin, olet superätmi, jolla ei koskaan ole ollut ihmissuhdetta. Et edes tajunnut että pummi oli sarkastinen.
- Anonyymi
Rakkaan takiaisen kanssa. Juteltais viimein meidän asiat. Tapaamisen seuraus olis ero tai yhdessä olo. Jos jälkimmäinen, niin viimeinkin ne meidän hetket tulis..
- Anonyymi
Hahahah oho 🤭 sori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahah oho 🤭 sori
Ompas hauskaa.😁 Mistä vetoa ettei Takiainen pistä tikkaa ristiin asian suhteen, koska hän on palstahahmo eikä hänen luojalla ole mitään tarvetta kuin leikkiä palstalla?😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompas hauskaa.😁 Mistä vetoa ettei Takiainen pistä tikkaa ristiin asian suhteen, koska hän on palstahahmo eikä hänen luojalla ole mitään tarvetta kuin leikkiä palstalla?😉
Näin ollen Ludem näivettyy ja kuihtuu pois ja pum. Kohta häntä ei enää ole. Kuin savuna ilmaan ja tomu vaan jää leijumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824