Tässä olen viimeiset 3 kk toivonut kuolevani, koska koen jo tehneeni tehtäväni valmiiksi, ja tämä toive johtuu surusta mitä koen, vieraanettu omista lapsista joihin ei ole yhteyttä, vaikka olen yrittänyt jo kaiken avun ja neuvon mukaisesti toimia niin ei ole valoa tunnelissa.
suru mitä tunnen on jotenkin niin suurta että en jaksa kantaa sitä enää kauan. Joka ilta toivon että aamulla herään valhallassa, mutta aamulla herää samassa huoneessa missä nukahti.
En suoranaisesti halua itsemurhaa tehdä vaan mietin pääni puhki miten saisin kuolemansairaiden joka veisi minut pois tästä surusta. Olen alkanut vetää röökiä, syödä epäterveellisesti, lopettanut liikkumisen, lisännyt Alkon asiointia, lyhentääkseni surun tietä. Mutta nyt olen alkanut miettimään ns. Oman käen kautta myrkyttää itseäni.
Onko kellään neuvoa myrkystä mitä voi kotikonstein tehdä?
Aito halu muuttaa Valhallaan
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vai onko kyseessä vain aito halu tehdä aloitus tai useampikin?
- Anonyymi
kun kuolee ei mene mihinkään Valhallaan vaan se on kuin virta off, ei mitään, koskaan. typerää ajatella että paratiisissa tai helvetissä jatkaisi, ei jatka kun aivosolut kuolee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888