Aihe

Aito halu muuttaa Valhallaan

Anonyymi

Tässä olen viimeiset 3 kk toivonut kuolevani, koska koen jo tehneeni tehtäväni valmiiksi, ja tämä toive johtuu surusta mitä koen, vieraanettu omista lapsista joihin ei ole yhteyttä, vaikka olen yrittänyt jo kaiken avun ja neuvon mukaisesti toimia niin ei ole valoa tunnelissa.
suru mitä tunnen on jotenkin niin suurta että en jaksa kantaa sitä enää kauan. Joka ilta toivon että aamulla herään valhallassa, mutta aamulla herää samassa huoneessa missä nukahti.
En suoranaisesti halua itsemurhaa tehdä vaan mietin pääni puhki miten saisin kuolemansairaiden joka veisi minut pois tästä surusta. Olen alkanut vetää röökiä, syödä epäterveellisesti, lopettanut liikkumisen, lisännyt Alkon asiointia, lyhentääkseni surun tietä. Mutta nyt olen alkanut miettimään ns. Oman käen kautta myrkyttää itseäni.
Onko kellään neuvoa myrkystä mitä voi kotikonstein tehdä?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai onko kyseessä vain aito halu tehdä aloitus tai useampikin?

• Anonyymi

kun kuolee ei mene mihinkään Valhallaan vaan se on kuin virta off, ei mitään, koskaan. typerää ajatella että paratiisissa tai helvetissä jatkaisi, ei jatka kun aivosolut kuolee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      360
      4235
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      3157
    3. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1684