Aihe

Oittaan koronalingossa voi hiihtää, mutta unohtakaa joulu!

Anonyymi

Husin apulaisylilääkäri jyrähtää: Joulua juhlittava vain ydinperheen kesken – ”Kaikki lähikontaktit ovat riskejä”

Mutta Oittaan päivittäinen massahiihtotapahtuma saa jatkua.
Yhtä outoa on sallia Lapin ym matkailu: ihmiset menevät desifioimattomiin mökkeihin, joissa edellisten asukkaiden koronat edelleen voivat hyvin.

Lasten ja nuorten harrastukset sen sijaan on lopetettu, vaikka nuorilla vakavia sairastumisia ei ole ollut ja lisäksi harrasteryhmissä jäljitys on helppoa; joukkueet olisivat myös valmiit puolittamaan ryhmäkoot esim 10 urheilijaan, mutta mikään ei kelpaa aville. Aikuisten sen sijaan pitää päästä hiihtämään massatapahtumaan.

Ei järjen häivää! Tällainen toiminta takuulla laskee halua noudattaa mitään ohjeita varsinkin nuorilla.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Australian authorities extended a lockdown for Sydney’s Northern Beaches until at least Dec. 30 and urged the rest of the city to avoid crowds as a cluster of Covid-19 infections continues to grow.

Juu, Oittaalla ei leviä mutta esim uimarannalla maatessa kyllä.

haloo Suomi! uhraatte nuoret, mutta aikuiset saavat lärväillä miten tahtovat Lappia myöten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      216
      14572
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13403
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8960
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6412
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      230
      3731