Joulun paketit

Toivotteko kovaa vai pehmeää?

52

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meni suunnitelmat mönkään kun piti ostaa halvat uudet 50kg painonnosto setin mutta olikin loppu ja kalliitkin loppu siinä liikkeessä ja muualla kalliita ja kaikki erikseen ostettuna niin taitaa se harrastus sitten jäädä vit.ttaa

• Siinä ois ollut kova paketti

• Anonyymi

Mikset ala käymään kuntosalilla?

• Anonyymi

Ostin kovia paketteja muille koska pehmeistä ei oikein tykätä. Pehmeissä paketeissä on usein sukkia tai muuta krääsää joista ei oikein tykätä.

• Onhan sukat sentään tarpeellisia

• Anonyymi

Eipä sillä ole merkitystä. Yleensä saamani lahjat ovat mieluisia. Ajatus tärkein.

• Totta tuokin

• Anonyymi

Nykyisin kelpaa pehmeätkin.

• Anonyymi

Eikö enään tarvetta dildoille

• Samaa mieltä

• Anonyymi

Kuten käsin kudotusta villatakista tai -puserosta, olipa kiva tietää.

• Anonyymi

Sekä että.

• Anonyymi

Koska olen ollut niin kiltti.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska olen ollut niin kiltti.

Joulunahan se selviää onko ollut kiltti vai tuhma

• En toivo mitään lahjaksi. Välitän ainoastaan syömisestä. Toivon siis ruokaa. Vaikkakin ajateltiin vetää tämä Joulu rennosti ja tilattiin leipäkakkuja sekä kokataan jotain suht pientä tällä kertaa.

• Oletko lihonut jouluna?

• pujotteIija kirjoitti:

Oletko lihonut jouluna?

Olen laihtunut 6 kg. Haluaisin olla maailman lihavin mies ja syödä vaan hyvää ruokaa. Miksi lihavuuden pitää olla niin epäterveellistä :(

• Anonyymi

"tilattiin" , "kokataan"

Sinkku?

• Anonyymi kirjoitti:

"tilattiin" , "kokataan"

Sinkku?

Joo, olen.

• Epäilemättä on epäterveellistä olla maailman lihavin mies

• Anonyymi

Toivon, että on varaa ruokaan vuoden loppuun asti.

• Asiallinen toive

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Asiallinen toive

Olen realistinen. Ja silleen pettyy vähemmän kun ei mahdottomuuksia haihattele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen realistinen. Ja silleen pettyy vähemmän kun ei mahdottomuuksia haihattele.

Entäs ensi vuosi?

Aina muljauttaa sydäntä lukea näitä tällaisia toiveita. Sitä ei tule ajatelleeksi kuinka hyvin itsellä on, ennen kuin törmää tiukoilla oleviin.

Paras joululahja itselle on jo kauan ollut lahjoitus joulupataan. Uskon ja toivon että ne rahat menevät oikeasti tarvitseville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs ensi vuosi?

Aina muljauttaa sydäntä lukea näitä tällaisia toiveita. Sitä ei tule ajatelleeksi kuinka hyvin itsellä on, ennen kuin törmää tiukoilla oleviin.

Paras joululahja itselle on jo kauan ollut lahjoitus joulupataan. Uskon ja toivon että ne rahat menevät oikeasti tarvitseville.

En stressaa niin pitkälle tai tulee helposti masennus. Saan tietää ylipäätänsä vasta ensivuoden puolella ja silloin voin tehdä asioiden eteen jotain. Se liika stressaaminen pahentaa tilannetta jos on muutenkin rajallinen määrä mitä voi tehdä ja mihin voi vaikuttaa.

Suunnittelee lyhyempiä aikoja kerrallaan, kunnes on taas hieman kestävämmällä alustalla. Koska jos kuluttaa itsensä loppuun sillä, että kuvittelee ja suunnittelee pitkälle, eikä asiat menekään niin kuin haaveilee; kestää kauemmin taas se selviytyminen.

Kun on varaa, rahallisesti kuin muidenkin voimavarojen suhteen, niin voi alkaa miettimään kokonaisia portaikkoja eikä vain porras kerrallaan.

• Anonyymi

Nainen kysyi mitä haluaisit joululahjaksi. Vastasin seksiä.

• Mitä nainen siihen?

• Anonyymi

Tuollaisesta toiveesta voisi suuttua......

• Anonyymi

Oliko oma nainen vai vieras?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko oma nainen vai vieras?

Rakastajatar suloinen.

• Anonyymi

Varmaan tilasi sulle hoidon kylän halvimmalta palveluntarjoajalta. Hyvä lahja!

• Anonyymi

Pehmeästi kahisevan paketin täynnä 500 euron seteleitä! :D

• Kelpais mullekin

• Anonyymi

Mie kans... :)

• Anonyymi

Toivon, että kaikki pysyy terveinä eikä mene joulu vituiks.

Jan🧞‍♂️

• Toivon samaa

• Anonyymi

Sekä että.

Ostin itselle kovan=huonekalun ja saan myös erittäin mieluisan pehmeän paketin ystävältä.

Mites itse? Kummasta ap tykkää ja oletko ostanut lahjan itsellesi?

• Pehmeä kelpaisi hyvin. En ole vielä lahjoja ostellut

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Pehmeä kelpaisi hyvin. En ole vielä lahjoja ostellut

Vaatteet on kivoja lahjoja, ei edes haittaa jos menee vähän pieleen maun suhteen, niille kyllä on käyttöä ja vaatteista on kiva muistella hetkiä ja ihmisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaatteet on kivoja lahjoja, ei edes haittaa jos menee vähän pieleen maun suhteen, niille kyllä on käyttöä ja vaatteista on kiva muistella hetkiä ja ihmisiä.

Minulle sopisi hyvin, olen laiska vaatteiden ostelija

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Minulle sopisi hyvin, olen laiska vaatteiden ostelija

Tarvit siis naisen, joka tykkää pukea miestä. Tää on kuule positiivista, naiset tykkää määräillä miesten pukeutumiesta.

Seuraavaksi, kun juttelet kumppaniehdokkaan kanssa, niin valittele että haluaisit pukeutua tyylikkäämmin, muttet "osaa" ostaa vaatteita. Toimii moneen naiseen kuin koukku.

Nainen kun saa päättää miltä näytät, niin hyvin menee.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarvit siis naisen, joka tykkää pukea miestä. Tää on kuule positiivista, naiset tykkää määräillä miesten pukeutumiesta.

Seuraavaksi, kun juttelet kumppaniehdokkaan kanssa, niin valittele että haluaisit pukeutua tyylikkäämmin, muttet "osaa" ostaa vaatteita. Toimii moneen naiseen kuin koukku.

Täytyy tuo pitää mielessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten pujis raahataan vaatekauppaan ja sen lompakkoa koetetaan tyhjentää sinne. Mitäs pujis siihen sanoo?
        "Tämäkin näyttää sun päällä kivalta, ja kyllä sä tuonkin tarttet."

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten pujis raahataan vaatekauppaan ja sen lompakkoa koetetaan tyhjentää sinne. Mitäs pujis siihen sanoo?
        "Tämäkin näyttää sun päällä kivalta, ja kyllä sä tuonkin tarttet."

Täytyy sopivasti myötäillä, niin hyvin menee :D

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Täytyy sopivasti myötäillä, niin hyvin menee :D

Juuri niin. Ja vähän kerrallaan. Teet selväksi, että voitte kyllä tulla toisenkin kerran tai käydä jonain muuna kertana toisessa liikkeessä.

Muutenkin vaatteita ostaessa on hyvä keskittyä yhteen asukokonaisuuteen kerralla maksimissaan. Esim paita, housut ja sukat. Seuraavalla kerralla ehkä kengät. Sitten uusi kausitakki jne

Naine on onnensa kukkuloilla. Varsinkin jos viet hänet vaikka pihvipaikkaan ostosten jälkeen "kiitokseksi avusta". Tai kysyt haluaisiko hän valita jotain sievää itselleenkin, mikä on kyllä vähän vaarallinen kysymys silloin kun nainen on kiihottunut ostamisesta.

Jos tiedät naisen vaatimattimattomaksi luonteeltaan, voit tarjoutua istamaan esim korvikset. Marketeissakin on usein ihan kivoja naisten koruja suht edullisesti.

• Anonyymi

Toisesta päästä pehmeä, toisesta kova. Se vois olla silloin sellainen lumiraappa rukkasella.

• Ei ollenkaan hassumpi lahja, joskus on ärsyttänyt kun autosta ei ole löytynyt raappaa

• Anonyymi

Toivoin, että minulle ei osteta mitään. Kielsin myös rahalahjat. Minulle riittää se joulupöytä lahjaksi. Joulun jälkeen alesta voin ostaa jotain itselleni, jos haluan.

• Luuletko että kielto toimii?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Luuletko että kielto toimii?

Luulen, kun olen siitä erityisesti maininnut. Ei minulle kukaan muu olisikaan ostanut kuin äiti. Ystävien kanssa ei vaihdeta lahjoja ja sisarukset ei osta lahjoja. Tänä vuonna poikkeuksellisesti ostin yhdelle sisarukselleni lahjat. Ostan itse usein vain kummilapsille, sisarusten lapsille ja äidille.

• Anonyymi

Pehmeää elämää, kovaa leipää :)

• Anonyymi

Me ollaan sovittu ettei osteta mitään. Kolmas sellainen vuosi ja hyvin menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3085
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2163
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1739
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1597
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1341
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1311
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1190
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1147
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe