Jätin miehen 2kk sitten. Olin törkeä ja Luulin etten välitä. Nyt tullut todella katuminen, kaduttaa niin maan perkeleesti.
Kehtaanko ottaa yhteyttä? Tajusin että rakastan häntä vaan.
Jätin ja nyt kaduttaa.
7
522
Vastaukset
- Anonyymi
Jos eräs mies laittaisi viestiä, antaisin kaikki anteeksi.
Yrittänyttä ei laiteta. Tsemppiä. - Anonyymi
No jos otat niin saatat joutua katumaan. Mutta jos et edes yritä niin kadut varmasti. Mietit turhaan ehkä jopa loppuelämän olisiko voinut onnistua vai ei. Ei tuo selviä kuin kokeilemalla. Onnea matkaan!
- Anonyymi
Se on kyllä totta!
Lähinnä mietin sitä, että hävettää vähän ottaa yhteyttä kun en tiedä mitään. 2kuukautta on jo kyllä aika, milloin monet pääsee yli suhteesta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta!
Lähinnä mietin sitä, että hävettää vähän ottaa yhteyttä kun en tiedä mitään. 2kuukautta on jo kyllä aika, milloin monet pääsee yli suhteesta..Anna hänen mennä. Suhde ei olisi enää tasavertainen koska riidan tullen asia kaivetaan esiin. Jotain kielteistä olet kokenut kun kovan ratkaisusi teit. Jatka elämää.
-Jättäjä ja jätetty- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna hänen mennä. Suhde ei olisi enää tasavertainen koska riidan tullen asia kaivetaan esiin. Jotain kielteistä olet kokenut kun kovan ratkaisusi teit. Jatka elämää.
-Jättäjä ja jätetty-Samoin ajattelen, riita ollut rankka, jos 2kk mennyt näkemättä? Tuskin hyvällä muistelee, jos tuntisi olisi ollut riidan(kin) jälkeen sinuun jo yhteydessä? Ehkä tapahtunut jotain anteeksi antamatonta (törkeä niin kuin sanoit)?
Jos haluat, niin kyllä. Pyydä anteeksi. Ei kannata jäädä katumaan.
- Anonyymi
Voithan ottaa yhteyttä ja kysellä vaikka kuulumisia ensin. Sen kautta vois saada vähän käsitystä, tuntumaa. Vastaako hän ja mitä ja miten vastaa. Sitten voi seuraavaksi kysyä jos toinen vastaa ja kysyy vaikka sun kuulumisia, että onko hän tämän parin kuukauden jälkeen ollut millaisissa fiiliksissä teidän jutun tai eron suhteen. No ehkä tätä viimeistä vois kysyä jo kasvotusten, jos tuosta alun tunnustelusta tulee sopiva vaikutelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588