JEESUS TULEE TAKAISIN

Anonyymi

Se on Raamatun totuus ja niin tulee myös käymään.

30

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millä lennolla tulee? Tietäis vähän olla vastassa.

      • Anonyymi

        "Jeesus tulee pilvessä..."
        Kannattaa käydä kuulustelemassa varalta jokainen marisätkän käryttelijä kun Viljon kyselijä: "Moi, onks... Jeesusta näkyny"


    • Anonyymi

      (((Amen)))
      repent finland

    • Aku Ankka tulee viikottain, on siis luotettavampi taruolento kuin jeesus.

      • Anonyymi

        Huomaa kyllä, että luet akuankkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä, että luet akuankkaa.

        Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,


    • Anonyymi

      ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
      Joh 14:3

      • Anonyymi

        Eipä ole toistaitoinen puusepän tekele vielä saanut mitään näytettävää aikaiseksi.


      • Anonyymi

        Jeesus pitää lupauksensa! 😁


      • Anonyymi

        Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni."


      • Anonyymi

        Jeesus tulee takaisin ja hakee omansa pois!


    • Anonyymi

      Tämä totuus on jo vuosi kymmeniä ollut myös liimattuna julisteen muodossa tievarsien tolppiin ja kaupungeissa seiniin.

      Tämän on siis aivan pakko olla täysin totta!!!

      • Anonyymi

        Lappujen liimaajat kannattaa kuvata videolle ja pistää jakoon, että tällaisia meillä keskuudessa.


    • Anonyymi

      Eihän ne silloin viimeksikään hulluun uskoneet, keksitään joku väinämöisen teksti ja ryhdytään pitämään väinämöistä jumalana. 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Se on just noin!

    • Anonyymi

      Jeesus tulee
      Tulee kuin ohjus
      Parantaa stressis
      ja suonikohjus

    • Anonyymi

      Puhetta lahjaksi-agenda on pettävää. https://yle.fi/tekstitv/txt/895_0001.htm
      Nyt yritetään jakaa jo lauluakin lahjaksi, vaikka kirjoitukset, niinkuin ne on kirjoitettu, ovat olleet satoja vuosia ihan lahjaa vain. Pääasia kuitenkin, että kirjoitusten lupaukset on voimassa ja ajat täyttymässä. Jumala Hyvä On kuten Elämä On.

    • Anonyymi

      Ihanaa, en haluaisi jäädä tänne vaivan aikaan antikristuksen vallan alle tapettavaksi. Rukoilen että olen arvollinen pääsemään sitä ennen taivaaseen.

      • Anonyymi

        Jeesus pitää omistaan huolen. Pidetään me kiinni Jeesuksesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pitää omistaan huolen. Pidetään me kiinni Jeesuksesta!

        Pidetään :)


      • Anonyymi

        ”Hänestä kaikki prophetat todistavat, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, pitää hänen nimensä kautta synnit anteeksi saaman.”


    • Anonyymi

      Se on varma asia, vaikka kaikki pilkkaajat asialle irvailisivat.

    • Anonyymi

      Raamatun totuus 🤣 vasta kun kamelilla pääsee hangessa.

    • Anonyymi

      Kirkko Raamattu 1933/-38, ilmestyskirja 22:10-15
      Ja hän sanoi minulle:
      "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja;
      sillä aika on lähellä.
      Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä,
      ja joka on saastainen,
      saastukoon edelleen,
      ja joka on vanhurskas,
      tehköön edelleen vanhurskautta,
      ja joka on pyhä,
      pyhittyköön edelleen.
      Katso,
      minä tulen pian,
      ja minun palkkani on minun kanssani,
      antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
      Minä olen A ja O,
      ensimmäinen ja viimeinen,
      alku ja loppu.
      Autuaat ne,
      jotka pesevät vaatteensa,
      että heillä olisi valta syödä elämän puusta
      ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
      Ulkopuolella ovat koirat ja velhot
      ja huorintekijät
      ja murhaajat
      ja epäjumalanpalvelijat
      ja kaikki,
      jotka valhetta rakastavat
      ja tekevät.

    • Anonyymi

      Dan7:13 Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen. 7:14 Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä. 7:15 Minä, Daniel, tunsin henkeni tulevan murheelliseksi ruumiissani, ja minun näkemäni näyt peljättivät minua. ~ Matt. 24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. = Ilm. 1:7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.

    • Anonyymi

      Raamatun totuus on myös että maa on pyöreä kuin pannukakku pilarien päällä. Kuu ja tähdet on kiinnitetty taivaankanteen. Maa on noin 6000v vanha ynnä muuta hassua tarinaa.
      Että se niistä raamatun totuuksista.

    • Anonyymi

      Ilmestyskirja 6

      12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi, 13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,

      14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.

      15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin 16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
      17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"

    • Anonyymi

      2000 vuotta ja risat eikä äijänkäppänä ole ilmestynyt. Siinähän odottelette, ei se tule.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Ilm. 3:10-11
        Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin,
        niin minä myös otan sinusta vaarin
        ja pelastan sinut koetuksen hetkestä,
        joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä,
        jotka maan päällä asuvat.
        Minä tulen pian;
        pidä,
        mitä sinulla on,
        ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi


    • Anonyymi

      Raamatun totuuksilla nyt ei vaan ole oikeiden totuuksien kanssa sen enempää tekemistä kuin Munchausenin tarinoilla.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe