Läheisyyttä,huomiota,rakkautta ja seksiä kaipaava mies

Anonyymi

Hei, haluan ensiksi sanoa että en ole avautunut tästä minua häiritsevästä ongelmasta koskaan muille kun puolisolleni. Olen vähän yli 30vuotias mies ja olemme olleet puolisoni kanssa yhdessä yli 10vuotta, viime vuodet ovat olleet haastavia pienten lasten ja muiden syidentakia joten suhteemme on ollut taka-alalla ja huomiot toisiamme kohtaan puolin ja toisin on jäänyt todella vähäisiksi. Nyt kun minulla olisi todella paljon energiaa ja tahtoa lähtemään korjaamaan tilannetta ja tahtoisin olla huomaavainen ja rakastava mies ja puoliso, joka rakastaa ja haluaa saada ja antaa läheisyyttä, hellyyttä, huomiota, rakkautta ja seksiä huomattavasti enemmän kuin ennen, puoliso ahdistuu tilanteesta ja työntää minut vaan pois. Eikä tahdo olla kanssani. Tilanne on jatkunut nyt jonkin aikaa ja asian pohtiminen tuntuu todella raskaalta. Pitääkö minun alla vain kärsivällinen ja edetä hitaasti pienin askelin vai onko muilla ideoita miten asian kanssa olisi hyvä edetä?

43

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset on naisia ja itse kokenut samaa. Mutta joku siellä naisen päässä taas palautuukin, oli ajanjaksoja kun puolisoni ei halunnut edes kosketustani, karttoi kaikin keinoin intiimi läheisyyttä. Ja tuli aika kun kihnutti ja oli kuin vastaihastunut, halusi läheisyyttä ja seksiä.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä. Meillä tilanne vaan pahenee ja mietitään nyt väliaikaista asumus eroa, vuoro viikoin asuttaisiin toisaalla ja otettaisiin vähän happea.


    • Keskustelu omista tunteista, toiveista ja halusta voisi olla yksi avaus. Kuuntelu ja puhuminen. Pieni halaus tai jokin toisen huomioiminen, auttaminen yhteisissä kotitöissä. Mitkä ne jutut kenelläkin on, että toinen huomaa, että toi välittää minusta. Puhuminen on se tärkein juttu, ja se vaaditaan molemmilta.
      Toivon, että löydätte ne teidän avaimet takaisin henkiseen ja fyysiseen läheisyyteen. Vastuu siihen on molemmilla. Pienin askelin eteenpäin.

      • Anonyymi

        Kiitos tuesta. Noilla eväillä ollaan koitettu nyt mennä. Puhuminen omista tunteista / avautuminen on ollut yksi syy miksi tässä tilanteessa nyt ollaan, nyt sitten opetellaan sitä keskustelua, mikä ei ole aina ihan helppoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuesta. Noilla eväillä ollaan koitettu nyt mennä. Puhuminen omista tunteista / avautuminen on ollut yksi syy miksi tässä tilanteessa nyt ollaan, nyt sitten opetellaan sitä keskustelua, mikä ei ole aina ihan helppoa.

        Totta, puhuminen on välillä tosi hankala aloittaa. Helpompaa on olla hiljaa, mutta se on se huono vaihtoehto.
        Ja kun toinen puhuu, tärkeämpää on kuulla ja ymmärtää mitä toinen sanoo, kuin miettiä mitä vastata.
        Ja silloin kun sujuu ihan hyvin, niin on tärkeätä muistaa osoittaa pieniä hyviä eleitä, sanoja ja kosketusta toiselle, jotta se yhteys säilyy. No en mäkään aina muista, mutta yritän.
        Olen iloinen puolestasi, että olette aloittanut keskustelun. Kaikkea hyvää teille!


      • Anonyymi
        Helena6w kirjoitti:

        Totta, puhuminen on välillä tosi hankala aloittaa. Helpompaa on olla hiljaa, mutta se on se huono vaihtoehto.
        Ja kun toinen puhuu, tärkeämpää on kuulla ja ymmärtää mitä toinen sanoo, kuin miettiä mitä vastata.
        Ja silloin kun sujuu ihan hyvin, niin on tärkeätä muistaa osoittaa pieniä hyviä eleitä, sanoja ja kosketusta toiselle, jotta se yhteys säilyy. No en mäkään aina muista, mutta yritän.
        Olen iloinen puolestasi, että olette aloittanut keskustelun. Kaikkea hyvää teille!

        Kiitos, pikkuhiljaa puhuminen rupeaa jo luonnistamaan ( puhuttu viime päivät todella paljon, ainakin omasta mielestä) ja rupean jollain tavalla jo odottamaan sitä keskustelua. Muutenkin tuntuu että tilanne "jollain tavalla" rauhottuu.


    • Anonyymi

      Kärsivällisyyttä. Hän voi olla pienten lasten (ja työelämän?) paineista väsynyt.
      Jokaiseen parisuhteen ja perhe elämään tulee aikoja jolloin voi toisesta etääntyä. Huolet ja väsymys painaa, toista ei jaksa aina huomioida kun tarvitsisi vain omaa aikaa. Se ei merkitse rakkauden loppumista.
      Tilanteet muuttuu ja korjaantuu mutta aina ei ihmiset käy samaan tahtiin.
      Kokeeko hän liikaa vaatimuksia tässä elämän tilanteessa? Se voi taakoittaa häntä jos hän on jo paineiden alla. Joskus riittää pelkkä syli ja silitys. Etenkin pienet lapset ja alitajuinen huoli heistä vie naisilta paljon energiaa jota miehet ei aina ymmärrä.
      Kokeeko hän että syli ja läheisyys johtaa aina seksin vaatimuksiin jota hän ei välttämättä nyt aina jaksa? Puhukaa.

      • Anonyymi

        Hänellä on haastava ja stressaava päällikön työ. Hän kokee minun halujen määrän todella ahdistavaksi, niin ahdistaksi että etääntyy ja työntää minut pois, eikä tahdo olla kahdestaan kanssani lainkaan. Eli kokee varmaan että kaiken minkä teen pitäisi minusta johtaa seksiin, kehun hänen ulkonäköä paljon ja yritän koskettaa kun mahdollista. Hän on vaan mielestäni maailman kaunein ja seksikkäin nainen, ehkä kehun liikaa ja liian seksikkääseen sävyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on haastava ja stressaava päällikön työ. Hän kokee minun halujen määrän todella ahdistavaksi, niin ahdistaksi että etääntyy ja työntää minut pois, eikä tahdo olla kahdestaan kanssani lainkaan. Eli kokee varmaan että kaiken minkä teen pitäisi minusta johtaa seksiin, kehun hänen ulkonäköä paljon ja yritän koskettaa kun mahdollista. Hän on vaan mielestäni maailman kaunein ja seksikkäin nainen, ehkä kehun liikaa ja liian seksikkääseen sävyyn.

        Hyvä että olette puhuneet!
        Tuohon seksiin komppaan näin naisena, että jos ainut läheisyys on seksiläheisyyttä, se alkaa ärsyttää ja työntää poispäin. Eli jos toisen lähestyminen ja kosketus johtaa aina seksiin, niin ei tunnu hyvältä. Pitää olla myös muutakin läheisyyttä ja yhteyttä. Ja kyllä kaiken lisäksi, pitää myös olla seksiä. Sitä ei pidä lopettaa tai antaa tulla liian pitkiä taukoja, ei. Myönnän, yhtälö on välillä vähän kinkkinen.
        Jos tunteista ja haluista ja asioista ei puhuta, syntyy isoja solmuja. Puhumalla saadaan monia olettamuksia tai luuloja auki. Vaikeudet suhteessa on yhteisiä vaikeuksia, ja kun niitä saadaan ratkottua, ollaan vahvempia selviämään yhdessä mahdollisista tulevista ongelmista.


      • Anonyymi
        Helena6w kirjoitti:

        Hyvä että olette puhuneet!
        Tuohon seksiin komppaan näin naisena, että jos ainut läheisyys on seksiläheisyyttä, se alkaa ärsyttää ja työntää poispäin. Eli jos toisen lähestyminen ja kosketus johtaa aina seksiin, niin ei tunnu hyvältä. Pitää olla myös muutakin läheisyyttä ja yhteyttä. Ja kyllä kaiken lisäksi, pitää myös olla seksiä. Sitä ei pidä lopettaa tai antaa tulla liian pitkiä taukoja, ei. Myönnän, yhtälö on välillä vähän kinkkinen.
        Jos tunteista ja haluista ja asioista ei puhuta, syntyy isoja solmuja. Puhumalla saadaan monia olettamuksia tai luuloja auki. Vaikeudet suhteessa on yhteisiä vaikeuksia, ja kun niitä saadaan ratkottua, ollaan vahvempia selviämään yhdessä mahdollisista tulevista ongelmista.

        Mutta minä en halua muuta läheisyyttä ja yhteyttä kuin seksiä ja sitä haluan jatkuvasti -- paitsi heti seksin jälkeen, jolloin haluan syventyä omaan kivaan.

        Miten puhuminen ratkaisee tuon yhtälön?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä en halua muuta läheisyyttä ja yhteyttä kuin seksiä ja sitä haluan jatkuvasti -- paitsi heti seksin jälkeen, jolloin haluan syventyä omaan kivaan.

        Miten puhuminen ratkaisee tuon yhtälön?

        Ei se puhuminen auta, jos ei halua tietää mitä toinen haluaa. Ei auta, jos ei halua ymmärtää toista eikä muuttaa mitään omia tapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä en halua muuta läheisyyttä ja yhteyttä kuin seksiä ja sitä haluan jatkuvasti -- paitsi heti seksin jälkeen, jolloin haluan syventyä omaan kivaan.

        Miten puhuminen ratkaisee tuon yhtälön?

        Puhuminen ei tuota ratkaise. Jos toinen toivoo muutakin läheisyyttä ja yhteyttä kuin seksi ja sinä et, niin ainoa vaihtoehto on erota. Sitten molemmat saavat mahdollisuuden löytää kumppani, jonka kanssa halut ja toiveet kohtaavat.

        Harva nainen haluaa suhteen jossa ainoa läheisyys ja yhteys on seksi, mutta varmasti niitäkin muutama löytyy. Onnea etsintään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuminen ei tuota ratkaise. Jos toinen toivoo muutakin läheisyyttä ja yhteyttä kuin seksi ja sinä et, niin ainoa vaihtoehto on erota. Sitten molemmat saavat mahdollisuuden löytää kumppani, jonka kanssa halut ja toiveet kohtaavat.

        Harva nainen haluaa suhteen jossa ainoa läheisyys ja yhteys on seksi, mutta varmasti niitäkin muutama löytyy. Onnea etsintään!

        Ei ole erottu, koska, kuten sanoit, sopivan puolison löytyminen on joka tapauksessa mahdotonta.


      • Anonyymi
        Helena6w kirjoitti:

        Hyvä että olette puhuneet!
        Tuohon seksiin komppaan näin naisena, että jos ainut läheisyys on seksiläheisyyttä, se alkaa ärsyttää ja työntää poispäin. Eli jos toisen lähestyminen ja kosketus johtaa aina seksiin, niin ei tunnu hyvältä. Pitää olla myös muutakin läheisyyttä ja yhteyttä. Ja kyllä kaiken lisäksi, pitää myös olla seksiä. Sitä ei pidä lopettaa tai antaa tulla liian pitkiä taukoja, ei. Myönnän, yhtälö on välillä vähän kinkkinen.
        Jos tunteista ja haluista ja asioista ei puhuta, syntyy isoja solmuja. Puhumalla saadaan monia olettamuksia tai luuloja auki. Vaikeudet suhteessa on yhteisiä vaikeuksia, ja kun niitä saadaan ratkottua, ollaan vahvempia selviämään yhdessä mahdollisista tulevista ongelmista.

        Meillä oli varmaankin tilanne ennen juuri noin että läheisyyttä oli vähän ja olettamus oli että johtaa seksiin, ( surullista tajuta näitä virheitä mitä on antanut tapahtua) ja miten on itse laiminlyönyt puolison. Nyt kuitenkin yritän huomioida eritavoin häntä, ja lähestyä ilman taka-ajatuksia. Tilanne kuitenkin jo paha, vuosien tekemiset / tekemättä jätetyt asiat ei korjaannu hetkessä.


      • Anonyymi
        Helena6w kirjoitti:

        Ei se puhuminen auta, jos ei halua tietää mitä toinen haluaa. Ei auta, jos ei halua ymmärtää toista eikä muuttaa mitään omia tapoja.

        Puhuminen on ollut minulle aina haastavaa, olen ollut ( "oman kuoren sisällä turvassa" ) mikä on ollut "suodatin" minulle. Nyt kun olen sen "kuoren" rikkonut, olen alkanut ymmärtää ja tajuta puolisoani paremmin. Virheet maksaa ja niistä pitää oppia, mutta hinta on todella kova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuminen ei tuota ratkaise. Jos toinen toivoo muutakin läheisyyttä ja yhteyttä kuin seksi ja sinä et, niin ainoa vaihtoehto on erota. Sitten molemmat saavat mahdollisuuden löytää kumppani, jonka kanssa halut ja toiveet kohtaavat.

        Harva nainen haluaa suhteen jossa ainoa läheisyys ja yhteys on seksi, mutta varmasti niitäkin muutama löytyy. Onnea etsintään!

        Minä keskityin työhöni ( halusin olla paras ) ja loppu energialla lapsiin kun oli se aika kun puoliso olisi halunnut läheisyyttä ja rakkautta, enkä hölmö silloin tajunnut / nähnyt asiaa tarpeeksi selvästi tehdäkseni muutoksia. Nyt puhaltaa uudet tuulet olen tajunnut ettei minulle työ ja raha ole onnen avain vaan perhe, puoliso ja rakkaus. Naisia on maailma täysi joista varmasti jokaiselle löytyy joku, minä kuitenkin rakastan, arvostan ja kunnioitan puolisoani enkä ole häntä vaihtamassa vaan yritän korjata tehtyjä virheitä ja löytää ratkaisuja jotka tyydyttää molempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole erottu, koska, kuten sanoit, sopivan puolison löytyminen on joka tapauksessa mahdotonta.

        Joku muu kirjoittele (ns minuna)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku muu kirjoittele (ns minuna)

        Kyllä se ihan minä olen, joka kirjoittelee minuna. Kenä sinä kirjoittelet?


    • Anonyymi

      Omia kokemuksia saman naisen kanssa vuodesta 92 lähtien. Sohvalla istuskelu vierekkäin, puoliso hyväilee kädellä reittäni, koti askareet menee rattoisasti jutellen ja naureskellenkin, saunassa yhtaikaa, selällekin pesijä. Petiin päästessä kun yrittää naisen iholle ja hivuttaa kättä paidan alle sanoo älä koske en haluu. On toisenlaistakin kun nainen taas haluu ja näyttää sen. Totta, naiset on naisia eikä tarkoituskaan että miehet ymmärtäis naisten tai puolisoidensa oikkuja tai mielialoja ja vaihteluja. On puolisokin sanonut mulle suoraan että ei naiskentelut kiinnosta ja taas päättyy jossakin vaiheessa kuiva aika ja naiskentelu kiinnostaa. Sopeuduttava on jos mielii naisen kanssa olla.

      • Anonyymi

        Kiitos. Minulle riittäisi tässä tilanteessa toi pienikin kosketus tai ele että edes olen olemassa.


    • Anonyymi

      Nuorena on alkanut vaimosi oirehtii, samoin kävi itselle kun yhdessä noin 20 vuotta, otin kuiteskin puheeksi puolisoni kanssa ja sain seksielämän virkistymään.

      • Anonyymi

        Samaa minäkin yritän, toistaiseksi vaan mennään väärään suuntaan. Mutta toivoa on niin kaun ku jaksaa yrittää.


    • Anonyymi

      Naiset ei ymmärrä että jos ei halaa, ei ole läheisyyttä eikä seksiä niin suhde kuihtuu pois eikä rakkautta ole.

      • Anonyymi

        No voivoivoivoi!!


    • Anonyymi

      Kannattaa erota. Ei tuommoista tarvitse kenenkään kestää.

      • Anonyymi

        Osittain itse olen tämän tilanteen aiheuttanut, ja haluaisin myös tilanteen korjata. Rakkaus häntä kohtaan ei ole mihinkään kadonnut, vaan päinvastoin ja se tekee tilanteesta kohdallani todella raskaan ja haastavan.


    • Anonyymi

      Ongelma on masentava mutta kuuluu normaaliin parisuhteen kaareen. Miehelle seksi on keskeinen elämän osa varsinkin, kun sitä ei ole. Naiselle se taas on usein suhteen alkuvaihe, josta kasvetaan ulos, kun lapset on tehty. Nainen voi vielä äityä himokkaaksikin mutta tuskin enää sinun kanssasi.

      Olin samassa tilanteessa mutta olen pysynyt yhdessä rakastamani puolison sekä lasteni kanssa. Katson, että se on velvollisuuteni lapsia kohtaan. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

      Näin ei käy kaikille pariskunnille mutta se on niin yleistä, että se pitäisi käydä läpi rippikoulussa ja terveystiedossa. Valitettavasti nettiartikkelit uskottelevat ongelman olevan ratkaistavissa hormoneilla, avoimella keskustelulla tai terapialla. Siksi naiset saattavat kuvitella olevansa viallisia ja miehet huonoja rakastajia. Syyllisyys on kuitenkin turhaa; näin luonto on asiat suunnitellut.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentista. Meillä nyt keskusteltu asiasta paljon ja yhdessä mennään rauhassa eteenpäin, koitetaan antaa toisillemme enemmän omaa aikaa ja myös järjestää kahdenkeskistä aikaa ilman tunnetta että kaikken tekemisen pitäisi johtaa seksiin, ( tämä ahdistaa puolisoa). Molemmat tahtoo jatkaa yhdessä vielä pitkään, toistemme ja lasten tähden. Pientä valoa on ehkä havaittavissa tunnelin päässä, kun saman peiton alla lusikassa käytiin nukkumaan. Pienin toiveikkain askelin eteenpäin.


    • Anonyymi

      Harvinaisen sympaattisen oloinen aloittaja. Ihana kuulla että tästä maailmasta löytyy vielä ihmisiä jotka haluaa ennemmin yrittää korjata asioita eikä vaan heti lähteä litomaan kun ongelmia esiintyy.
      Tsemppiä!!

      • Anonyymi

        Kiitos, sitä tarvitan. Tahtoa ja halua löytyy asioiden järjestämiseen. Ja uusia näkökulmia asiian täältä tuleekin.


    • Anonyymi

      Monet naiset tuntuu ajattelevan että mies kyllä pysyy vierellä vaikka intiimielämä puuttuis ja nainen pihtais. Kavereita on muutenkin, puoliso on puoliso ja parisuhteeseen kuuluu erotiikka. Minä jättäisin seksistäkieltäytyjä naisen jos tilanne sallii sen tai pettäisin.

      • Anonyymi

        Parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin kun seksi, seksi on yksi osa sitä ja toki tärkeää myös minulle. Minä rakastan puolisoani enemmän kuin mitään muuta maailmassa enkä etsi syyllisistä tilanteessa vaan ratkaisua ongelmaan.


      • Anonyymi

        Nämä olisi hyvä keskustella ennen kuin suunnittelee lapsia. Koska niin monella seksi luonnostaan muuttuu vastenmieliseksi ajan mittaan, miten me menettelemme siinä tilanteessa kun pari lasta on siunaantunut?

        Vastaukseksi ei kelpaa, että niin ei voi ikinä käydä meille.

        Olen alkanut ajatella, että ehkä parempi, jos palattaisiin 10000 vuotta taaksepäin ja annettaisiin lasten hankkiminen ja hoitaminen kokonaan naisille. Muutama mies tarvitaan siitosoriksi, ja loput voivat keskittyä tietokonepeleihin. No, aika pitkälle siihen suuntaanhan on oltu menossakin.


    • Muistutan, että älä unohda olla mies, koska naiset eivät halua kilttiä miestä. Kiltillä miehellä tarkoitetaan tässä lapasta.

      Aina se, että tekee kaikkensa perheen eteen ei herätä haluja.

      Miehekäs mies tekee perheessä päätöksiä, aloitteita ja ja vetää rajansa, vaikka se joskus toisi pahaa mieltä.

      Mies keksii myös yhteistä tekemistä, suunnittelee lomamatkoja, sanoo mielipiteensä vaikka talon sisustuksesta tai naisen pukeutumisesta.

      Mies myös huolehtii itsestään. Urheilee, käy salilla, pukeutuu siististi ja aikaansa seuraten. Mies ei myöskään unohda kavereita, vaan käy heidän kanssaan kalassa, kaljalla tai keilaamassa.

      • Anonyymi

        Mies saa olla sellainen kuin on -- vaikka lapanen, ja nainen saa haluta mitä haluaa.


      • Anonyymi

        Tossa oli jotain mikä pitää varmaan omalla kohdallanni paikkaakin, olen elänyt pitkään työlle ja lapsille. Nyt uudet tuulet puhaltaa omassa elämässä, sanouduin tänään irti "unelma työstä" jossa olin saavuttanut jo kaiken minkä vaan voin. Uusi työ odottaa jo alkamista ja aikaa jää myös enemmän itselle omiin menoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa oli jotain mikä pitää varmaan omalla kohdallanni paikkaakin, olen elänyt pitkään työlle ja lapsille. Nyt uudet tuulet puhaltaa omassa elämässä, sanouduin tänään irti "unelma työstä" jossa olin saavuttanut jo kaiken minkä vaan voin. Uusi työ odottaa jo alkamista ja aikaa jää myös enemmän itselle omiin menoihin.

        7p3rkke. nykynaiset muuttuu ja ei heitä oma mies enää sexuaalusesti houkuta 45v na. vaikka puheet ois toista ja kuin pedattu pohjat. sammakoista voi aavistaa ja muutenki että ollaan nyt fwb tyyliin ne pikapanot. elätät kuitenki ja lapsetkin on


      • Anonyymi

        ehkä alus naiseni halus nimenomaa miehen eli mut jokan äyttää kaapin paikan nyt myöhemmin se onki ongelma hänellä ei muka oo sananvaltaa.ristiriita on valmis. pikkulapset teinikään ja nainen vaihdeikään ja soppa valmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies saa olla sellainen kuin on -- vaikka lapanen, ja nainen saa haluta mitä haluaa.

        Tottakai saa olla ja saa olla ilman naistakin.


    • Anonyymi

      Naiset ei puhu tunteista, eivät halua olla läheisiä eivät halua halailla. Oma kännykkä kiinnostavampi. Sitten nainen ihmetteli kun halusin erota vaikka aina iltaisinkin se vaan katseli kännykkää 4 tuntia eikä edes huomannut minua.

      • Anonyymi

        Juu kyllä kaikki naiset on juuri tuollaisia kuin sun exä, mitään eroja naisissa ei ole. Kannattaa siis alkaa katselemaan miehiä kun te olette kaikki herkkiä ettekä kukaan ikinä tuijottele kännykkää. Unohtakaa naiset ja halailkaa jatkossa vaan keskenänne!


    • Anonyymi

      Meillä asiat alkaa pikkuhiljaa loksahtamaan paikoilleen. Puhumisesta ja keskusteluista on ollut paljon apua minulle ( olen oppinut ymmärtämään puolisoani huomattavasti paremmin), en osannut ennen keskustella tai kuunnella ja nyt ehkä jopa vähän nautin siitä, ehkä kasvoin ihmisenä vähäsen. Annoin puolisolleni enemmän tilaa ja omaa aikaa, samat sain itse, yritän huomioida ja koskettaa kun tilaisuus on, järjestää yhteistä aikaa, puhua, kuunnella ja ymmärtää parhaani mukaan, ja olen ymmärtänyt että läheisyyttä voi olla ilman seksiä ja siitä voi myös nauttia. Seksiä on ja se on parempaa ja rauhallisempaa, ja enemmän toista huomioivaa. En pidä enää kaikkea itsestäänselvyytenä vaan töitä on tehtävä parisuhteessa. Joskus on näköjään pakko käydä pohjalla / kriisissä, nyt uusin tuulin eteenpäin. Kiitos kaikille vinkeistä.

    • Anonyymi

      kummaa tää nykyaika, näköjään enempi näitä vaimoja joilla on muuta tekemistä ja miettimistä kun oma parisuhde miehen kanssa. mies ihan ymmällään miksei nainen tee aloitteita. no kun romanttiset sarjat tyydyttää riittävästi.. kyllästyttäähän se miestä kinuta joka kerta. voi aikoja kun käperryttiin tulen ääreen taljoille eikä puhelimii räplätty...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe