Pitääkö reseptit olla näkyvillä omakannassa että lääkäri näkee sen ja voi uusia vai voiko olla piilotettuna?
Sen ainakin tiedän et apteekissa ei kai näe eReseptiä jos on piilotettuna ja netin kautta tilaa nettiapteekista reseptilääkkeitä.
eReseptit ja niiden uusiminen
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat "piilottamisella"? Jos olet kieltänyt omakannassa lääkkeiden näkymisen, lääkärikään ei näe niitä. Jos lääkäri on on itse määrännyt estämäsi ja reseptin uusintaa haluamasi lääkkeen, hän voi ilmeisesti uusia reseptin koska näkee tiedot omalta tietokoneeltaan.
Tuossa tapauksessa apteekkikaan ei näe niitä etkä siis voi ostaa reseptilääkkeitä ennen kuin olet poistanut kiellon.
Tuo eston asettaminen ja poisto on helppoa, joten senhän voi poistaa siksi ajaksi kun haluat uusia reseptin ja hakea sen mukaiset lääkkeet apteekista. Sen jälkeen eston voi laittaa uudelleen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065