Ken näillä ajelee niin olen monestikin huomannut että kun kyydissä ei ole lavaa niin koukku on jätetty sitten ulokkeeksi kuorma-auton taakse. Mikähän syy tälläiseen mahtaa olla?
Itse en keksi niin mitään järkevää syytä moiseen että miksi kuorma-auton perässä pitää olla koukkulavan koukku jätetty ulokkeeksi taakse, jos siihen joku törmää niin jälki on taatusti pahempaa kuin ilman sitä!
https://ibb.co/cvcCgXs
Koukkulava kuorma-autot liikenteessä
12
322
Vastaukset
- Anonyymi
Koukkua ei näy???
- Anonyymi
Eikä junaa, laivaa..
- Anonyymi
Näyttäis olevan perävaunulavetti, joten todnäk koukkua ei ole.
- Anonyymi
Minun mielestäni tuo on moto.
- Anonyymi
Koukkulavakuorma-autot on yhdyssana, pönttö.
- Anonyymi
Ok, pönttö
- Anonyymi
Autonkuljetusjunanvaunu on yhdyssana, pönttö.
- Anonyymi
Laiskuutta, koukku on valmiina uuden lavan kyytiin ottamiseen (koukun ajo perusasentoon kestää pikkuisen aikaa).
Jos kuorma (tässä tapauksessa siirtokoukku) ulottuu alle metrin päähän auton taakse, sitä ei tarvitse edes merkitä mitenkään. Perässä tulevan törmäys kuormaan on törmääjän vika. - Anonyymi
Tallentamalla kuva työpöydälle näkyy myös koukku.
Se on hiinä ja hiinä onko metrin vai yli. - Anonyymi
Olen huomannut saman.Kyseessä lienee tämä ”minä voin”-ilmiö.Joku saattaa sanoa,että
aikaa säästyy,kun se koukku on siinä nokalla koko ajan,tosiasia on,että se on usein vaarallisen ulkona. - Anonyymi
Väittäisin että kiire on niin kova että parempi jättää se koukku alas. Tosin turvallistahan se ei ole
- Anonyymi
Vielä ikävämpää jälkeä, kun unohtavat nosturin sojottamaan ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796