Seksuaalialueen vaietut synnit

Anonyymi

Tästä aiheesta papit eivät puhu.
Mitä Raamattu opettaa lihan himoista ja seksuaalialueen synneistä?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erilaisia (sairaita) seksuaalikieroutumia on älytön määrä.

      • Anonyymi

        Miksi ei edes lapsia haluta suojella tältä saastalta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei edes lapsia haluta suojella tältä saastalta?

        Mitä ehdotat käytännön toimenpiteiksi?


    • Anonyymi

      Kukapa on perehtynyt aiheeseen ja olisi esimerkillään elämässään sen mukainen .

      • Anonyymi

        Ei taida löytyä ensimmäisen kiven heittäjää? Koska ihminen on seksuaalinen eläin, ovat ajatukset himon valtaamia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida löytyä ensimmäisen kiven heittäjää? Koska ihminen on seksuaalinen eläin, ovat ajatukset himon valtaamia.

        Ihminen ei ole eläin vaan ihminen.
        Eläin ei ole ihminen vaan eläin.
        Onko vaikea käsittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole eläin vaan ihminen.
        Eläin ei ole ihminen vaan eläin.
        Onko vaikea käsittää?

        Ihminen; Homo sapiens Hominuidae on kaikkien järjellisten luokittelujen mukaan eläinkuntaan kuuluva laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole eläin vaan ihminen.
        Eläin ei ole ihminen vaan eläin.
        Onko vaikea käsittää?

        Ihminen (homo sapiens) kuuluu ihmisapinoiden (hominidae) sukuun. Kaikilla eläimillä on lisääntymisvietti, myös ihmisellä. Seksi liittyy kuitenkin eläimillä lisääntymiseen. Ihminen on paljon monimutkaisempi ja myös raadollisempi. Seksistä on tehty bisnes, jossa käytetään hyväksi myös lapsia tai heikossa asemassa olevia.


    • Anonyymi

      Aloittajalla viikonlopun fantasiat menossa.

    • Anonyymi

      Kuka ei kiimaista auta tulee hän tuta salamoita ja tulikiveä, opettaa raamattu.

      • Metkaa, kun tästä mystisestä "raamatunpaikasta" aina puhutaan, mutta koskaan se ei ole tullut vastaan, vaikka kirjan on joitain kertoja kannesta kanteen lukenut.


    • Anonyymi

      Raamattu opettaa ettei meissä ole syntiä. Vaellamme Hengessä ja totuudessa eikä synti hallitse meitä, vaan Pyhä Henki.

      Harhaoppiset taistelevat lakien ja käskyjen kanssa kykenemättä kantamaan sitä taakkaa ja joutuvat miettimään kaikkea idioottimaisuuksia.

      • Anonyymi

        Joka luulee seisovansa, katsokoon ettei lankea (Paavali). Kokemus on osoittanut, että monet "pyhät ja synnittömät" lankeavat, koska luottavat pyhyyteensä. Sen sijaan oman heikkoutensa tuntevat seisovat armon kalliolla, koska luottavat yksin Kristukseen:)


    • Anonyymi

      Jes.13:11-12 Minä kostan maanpiirille sen pahuuden ja jumalattomille heidän pahat tekonsa; minä lopetan julkeiden kopeuden ja painan maahan väkivaltaisten ylpeyden. Minä teen kuolevaiset harvinaisemmaksi kuin puhdas kulta, ihmiset harvinaisemmiksi kuin Oofirin kulta. Jes.47:3 Häpysi paljastuu, häpeäsi näkyy; minä kostan enkä ainoatakaan armahda.

    • Anonyymi

      Tällainen kysymys koskee lähinnä katolisen kirkon pappeja ja kotimaisia lahkoja luulen että ovat asiantuntijoita tällaisen suhteen mutta tuskin näihin vastauksia antavat jäävät pirulaiset pian nalkkiin

    • Anonyymi

      Mitä siitä pitäisi puhua? Raamattu opettaa: älä tee huorin. Jeesus opettaa, että toisen ihmisen himoiten katsominen on huorin tekemistä. Kaikki "sillä silmällä" katsoneet ovat siis huorintekijöitä. MOT.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      265
      3711
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      120
      2504
    3. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      36
      1880
    4. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      48
      1728
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1424
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1314
    7. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1224
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1173
    9. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      67
      1169
    10. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1027
    Aihe