Aihe

Kunnantalon neuvonta

Anonyymi

Miten voi olla, että kunnantaloon neuvonta on kaks viikkoa kiinni? Ketää ei saa kiinni, mistä saat suoria numeroita, kun nettiä ei oo? Ja mistä tietää onko joku lomalla ja koska se on paikalla? Kuka tällääsen on saanu aikahan? Miksei sielä on tuuraajaa? Persutko tämän hoiti tähän mallihin?

19

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun ei oo nettiä niin voi vaikka kysyä suoli24 palstalta.
      No tuosta linkistä löytyy suorat numerot kunnanjohtajasta metsuriin. Toki se ei auta kun niillä kunnan viranhaltijoilla on 2 viikon talvilomat ja sairauslomat päälle.
      Kysyit kuka sen hommasi tuohon malliin. Kunnanjohtaja Seppo Pirttikoski ja hallintojohtaja Marko Lähde.
      https://ilmajoki.fi/yhteystiedot/

• Anonyymi

En mä sanonutkaan ettei mulla ole nettiä, mutta monella muulla vielä vanhemmalla ei oo. Persu on heti viisastelemas, luulis jotta osaas olla ihimisiksi jos meinaa saada keväällä ääniä.

• Anonyymi

En tiedä mitä nuo suorat numerot auttaa, jos ei tiedä kuka se on joka sellaista asiaa hoitaa mihin oma kysymys liittyy.
        Valtuuston kokouksen katselun perusteella näytti siltä, että persujen mielestä neuvonta pitää lopettaa, mutta koskas persut on mitää asiaa omalle kontolleen ottaneet. Vellihousumiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä sanonutkaan ettei mulla ole nettiä, mutta monella muulla vielä vanhemmalla ei oo. Persu on heti viisastelemas, luulis jotta osaas olla ihimisiksi jos meinaa saada keväällä ääniä.

Mä en kuulu oo persu mutta voin kyllä äänestää enskerralla vaikka niitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä nuo suorat numerot auttaa, jos ei tiedä kuka se on joka sellaista asiaa hoitaa mihin oma kysymys liittyy.
        Valtuuston kokouksen katselun perusteella näytti siltä, että persujen mielestä neuvonta pitää lopettaa, mutta koskas persut on mitää asiaa omalle kontolleen ottaneet. Vellihousumiehiä.

Soita sitte vaikka kunnanjohtajalle ja kysy siltä. Jonsei sekää tierä tai oo selevipäin niin 112

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en kuulu oo persu mutta voin kyllä äänestää enskerralla vaikka niitä!

Mulla ei kyllä tulis mieleenkään äänestää persuja, kun lukee niiden kannanottoja vaikka täällä tai vaikka Ilmajoki-lehdessä, niin asiallisesta kielenkäytöstä ja muiden huomioimisesta ole tietoakaan. Miten sellaiset pystyy hoitamaan yhteisiä asioita? Tämä meni alkuperäisestä otsikosta vähän oli, mutta persut pilasi kunnantalon neuvonnan, MOT.

• Anonyymi

Neuvoa antavaa saa suoraan Sepolta. ps. perunakuokka mukaan.

• Anonyymi

Eikö sielä jonkun mielestä ollu liikaa isoopalaakkaasia puhelinvaihteenhoitajia ? Ny ei enää oo liikaa.

• Anonyymi

Akkanen pitää pahana, jotta neuvonnassa on ihmisiä. Mä en voi kommentoida, kun en käy kunnantalolla joka päivä kyyläämäs.

• Anonyymi

Se on kuule pantu kiinni ku rahat on menny NEUVOSTITTELEITTEN ostamisehen.
        Kyllä kuule siinä työläänen joutuu kilometritehtahalle ku herroolle ostethan titteleitä.
        Koiraneuvos ja Prenikkaneuvos, siihen kuule viä kaffitilaisuuret ja muut päälle, ei oo halapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Akkanen pitää pahana, jotta neuvonnassa on ihmisiä. Mä en voi kommentoida, kun en käy kunnantalolla joka päivä kyyläämäs.

Hyvä jos saa vähennettyä sieltä väkiä, oli ny sitte kuka hyvänsä.

• Anonyymi

Se käsitys mullekin on tullut, kun on katsonut valtuuston kokouksien tallenteita, että persujen mielestä neuvonnassa ja palkanlaskennassa on liikaa väkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin taitaa olla, että jos koko kunnantalon väen laittaa kilometritehtaalle, niin se ei paljon auta, sillä eniten kunnan henkilöstöä on sivistystoimessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin taitaa olla, että jos koko kunnantalon väen laittaa kilometritehtaalle, niin se ei paljon auta, sillä eniten kunnan henkilöstöä on sivistystoimessa.

Eikö n teknisetkin kaikki pellolle kuluttaa vain saranoota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö n teknisetkin kaikki pellolle kuluttaa vain saranoota

Muutaman niisä vois laittaa TEEKOON työmaalle vahtihin ettei tuu Paavon virheet taas maksahan minjoonaa.
        Sutta ja sekunraa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutaman niisä vois laittaa TEEKOON työmaalle vahtihin ettei tuu Paavon virheet taas maksahan minjoonaa.
        Sutta ja sekunraa!

Laitetaan se teekookin kiinni vuodeksi kyllä tuloo SÄÄSTYÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vois katkaista virrat pois vaikka kuukaudeksi, kukaan ei huomaisi .

• Anonyymi

Kurikkaan tulee uusi hieno SoTe keskus, keskitetään lääkärit sinne, ihan turha pikkukylissä pitää lääkäripalveluita.
      Jurva, Jalasjärvi ja Ilmajoki pärjää hyvin tehokkaalla Kurikan teekoolla.
      Kun lääkärit ovat isossa yksikössä, sinne on helppo saada sitoutuneita lääkäreitä vakituisiin virkoihin. Ei tarvitse ostaa keikkalääkäreitä (kaksneuvonen) toimiin näin hyvin.

• Anonyymi

Saako sieltä neuvoa-antavaa?
      T. Sepot

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      426
      4993
    2. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      120
      1960