Aihe

Penkki jalat maassa vs penkillä

Anonyymi

Tein tänään havainnon että olen vahvempi jalat penkillä kuin maassa. Mistä mahtaa johtua?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parempi tekniikka jalat penkillä...

• Anonyymi

Se tuntui luonnollisemmalta ainakin. En ole hyvä penkkaamaan mutenkaan. Teen sitä kapeahkolla otteella punnerruksen apuliikkeenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tuntui luonnollisemmalta ainakin. En ole hyvä penkkaamaan mutenkaan. Teen sitä kapeahkolla otteella punnerruksen apuliikkeenä.

Yleensä punnerrus on penkin apuliike...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä punnerrus on penkin apuliike...

Mutta en treenaa voimanostoa. Minua kiinnostaa eniten se miten paljon saan rinnalle ja siitä punnertaen ylös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en treenaa voimanostoa. Minua kiinnostaa eniten se miten paljon saan rinnalle ja siitä punnertaen ylös.

Siihen tarkoitukseen olen huomannut että penkki tai vinopenkki on mainio ojentajien voiman lisääjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen tarkoitukseen olen huomannut että penkki tai vinopenkki on mainio ojentajien voiman lisääjä.

Vino penkki on hyvä pystypunnerruksen treenissä. Riippuu tietenkin punnerruksen tekniikasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      38
      2164