Kysymyksiä ja vastauksia palstan onnellisuuden edistämiseksi ja joulun kunniaksi jokainen

Anonyymi

Saa esittää omia kysymyksiä ja samalla myös antaa omia näkemyksiä muidenkin kysymyksiin ja asiallinen keskustelu tässä ketjussa eikä rasistista käytöstä ole sallittua.

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Kumallista jos joku on onnellinen ainoastaan palstalla, mutta ehkäpä sitten seuraan uteliaisuutta minkälaista keskustelua tässäkin ketjussa käydään niin että se on jokaisen mielestä asiallista ja tasapuolisesti ylläpito sallinut kysymyksiä esittää ja vielä vastata niihin ettei niitä sitten ymmäretä tahallisesti väärin, siitä syystä jätän väliin tämän ketjun osalta mutta voin tietysti seurata miten muut kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Mua ainakin kiinnostaa tietää että voiko olla onnellinen jos rakastaa toista muttei sitten kuitenkaan uskalla ajatuksia kertoa suoraan vaikka jotkut asiat vaikuttavat suhteessa paljonkin???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ainakin kiinnostaa tietää että voiko olla onnellinen jos rakastaa toista muttei sitten kuitenkaan uskalla ajatuksia kertoa suoraan vaikka jotkut asiat vaikuttavat suhteessa paljonkin???????

        Hetkellisesti voi toki onnellinen olla mutta pitemmän päälle ei, sillä jos pelkää oman puolison kanssa vaihtaa ajatuksia niin se jos mikä vaikuttaa suhteessa erittäin negatiivisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkellisesti voi toki onnellinen olla mutta pitemmän päälle ei, sillä jos pelkää oman puolison kanssa vaihtaa ajatuksia niin se jos mikä vaikuttaa suhteessa erittäin negatiivisesti.

        Niin mutta mä en oo onnellinen kuin yhden naisen kanssa mutta en ole saanut jutella hänen kanssaan mistään ajatuksista niin kuinka se sitten vaikuttaa suhteen muodostamiseen????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta mä en oo onnellinen kuin yhden naisen kanssa mutta en ole saanut jutella hänen kanssaan mistään ajatuksista niin kuinka se sitten vaikuttaa suhteen muodostamiseen????

        🤭 🤭 🤭 🤭 Takiainen on nii herttainen kun ei suoraan kehtaa kysyä kysymystä ludemilta suoraan, että nyt en edes asian vierestä jelppaa sinua kun sun täytyy ottaa itse kysymys esille jos haluat edistää suhdetta ludemiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭 🤭 🤭 🤭 Takiainen on nii herttainen kun ei suoraan kehtaa kysyä kysymystä ludemilta suoraan, että nyt en edes asian vierestä jelppaa sinua kun sun täytyy ottaa itse kysymys esille jos haluat edistää suhdetta ludemiin

        Kaisa, en mä voi itse kysyy sitä kysymystä kun se ei ole ikinä saanut olla missään ketjussa esillä se kysymys niin toivottavasti joku muu ottaa kyseisen aiheen esille niin näen muiden mielipiteitä ja sitten osaan paremmin ymmärtää ludemia ja mä haluan ymmärtää kun mä rakastan ludemia enkä ole muiden kanssa onnellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa, en mä voi itse kysyy sitä kysymystä kun se ei ole ikinä saanut olla missään ketjussa esillä se kysymys niin toivottavasti joku muu ottaa kyseisen aiheen esille niin näen muiden mielipiteitä ja sitten osaan paremmin ymmärtää ludemia ja mä haluan ymmärtää kun mä rakastan ludemia enkä ole muiden kanssa onnellinen.

        Valitan, mutta ei onnistu ainakaan mun nimimerkillä ette kysy sitä kysymystä josta palstalla ei saa keskustella, mielelläni autan mutten voi tehdä aloitusta tuohon kysymykseen, olen pahoillani siitä etten osaa auttaa teitä tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Evameres kirjoitti:

        Valitan, mutta ei onnistu ainakaan mun nimimerkillä ette kysy sitä kysymystä josta palstalla ei saa keskustella, mielelläni autan mutten voi tehdä aloitusta tuohon kysymykseen, olen pahoillani siitä etten osaa auttaa teitä tässä asiassa.

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Ihan vaan sivusta voisit vihjaista aiheesta, ja keskustelu saa mahdollisuuden käsitellä erilaisia näkemyksiä aiheesta, joten valitettavasti evemeres olet ainut joka ei ole värillinen ja sen takia saat ilmaista mielipiteesi ja kysymyksiä ilman että se ketään loukkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Ihan vaan sivusta voisit vihjaista aiheesta, ja keskustelu saa mahdollisuuden käsitellä erilaisia näkemyksiä aiheesta, joten valitettavasti evemeres olet ainut joka ei ole värillinen ja sen takia saat ilmaista mielipiteesi ja kysymyksiä ilman että se ketään loukkaa.

        Miksi Kaisa luulet että kukaan täällä olis rasisti että jos joku värillinen kirjoittaa niin se on jotenkin poiston syy mutta jos minä kirjoitan mitä mieleen juolahtaa nii se sallitaan, luultavasti et ole osannut oikein tuoda aiheita esille ja siitä on saattanut tulla väärinkäsitys mutta en minä ole rasisti enkä koskaan loukkaa täällä ketään. Minulla on kyllä omia mielipiteitä mutta ne eivät ikinä perustu mihinkään rasisti näkemykseen vaan mielestäni jokainen ihminen on oma yksilö ja arvioni perustuu aina siihen henkilön käytökseen eikä taustoihin, tai sitten ihon väriin.


      • Anonyymi
        Evameres kirjoitti:

        Miksi Kaisa luulet että kukaan täällä olis rasisti että jos joku värillinen kirjoittaa niin se on jotenkin poiston syy mutta jos minä kirjoitan mitä mieleen juolahtaa nii se sallitaan, luultavasti et ole osannut oikein tuoda aiheita esille ja siitä on saattanut tulla väärinkäsitys mutta en minä ole rasisti enkä koskaan loukkaa täällä ketään. Minulla on kyllä omia mielipiteitä mutta ne eivät ikinä perustu mihinkään rasisti näkemykseen vaan mielestäni jokainen ihminen on oma yksilö ja arvioni perustuu aina siihen henkilön käytökseen eikä taustoihin, tai sitten ihon väriin.

        Voi voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa, en mä voi itse kysyy sitä kysymystä kun se ei ole ikinä saanut olla missään ketjussa esillä se kysymys niin toivottavasti joku muu ottaa kyseisen aiheen esille niin näen muiden mielipiteitä ja sitten osaan paremmin ymmärtää ludemia ja mä haluan ymmärtää kun mä rakastan ludemia enkä ole muiden kanssa onnellinen.

        Mitä mun rakas pohtii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mun rakas pohtii.

        Kulttuurin eroja mietin että kun on todella vaikea sanoa yhtään mitään kun jos esim olis sama kulttuuri niin luonnollisesti myös ajatus maailma on hyvin pitkälti samaa mutta kun ei ole mitään tietoa suomalaisen kulttuurin ja ylipäätään suhteessa suomalaisen kanssa niin joudun kirjaimellisesti miettiä ainakin sen 188kertaa ennen kuin edes uskallan ajatuksia sanoa ääneen kun vaikka rakastan sua ylikaiken ja haluan vain sun kanssa loppu elämän olla nii ja en ole onnellinen muiden kanssa niin sen takia minua pelottaa meidän suhde ja kohtaaminen kun on se tietämättömyys toisen ajatuksista ja näkemyksistä ja sen takia pelottaa kun en halua menettää sinua ikinä ja tietenkin olen erittäin valmis oppii kaiken sun kulttuurin asioita ja saat päättää kaikesta mutta haluaisin tietää sinun ajatuksia ylipäätään kaikista asioista kun mulla on erittäin tärkeää saada tietää just sun ajatukset ja näkemyksiä niin ei tulisi mitään riitaa kun ei ole mitään tietämättömyyttä toisen ajatus maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulttuurin eroja mietin että kun on todella vaikea sanoa yhtään mitään kun jos esim olis sama kulttuuri niin luonnollisesti myös ajatus maailma on hyvin pitkälti samaa mutta kun ei ole mitään tietoa suomalaisen kulttuurin ja ylipäätään suhteessa suomalaisen kanssa niin joudun kirjaimellisesti miettiä ainakin sen 188kertaa ennen kuin edes uskallan ajatuksia sanoa ääneen kun vaikka rakastan sua ylikaiken ja haluan vain sun kanssa loppu elämän olla nii ja en ole onnellinen muiden kanssa niin sen takia minua pelottaa meidän suhde ja kohtaaminen kun on se tietämättömyys toisen ajatuksista ja näkemyksistä ja sen takia pelottaa kun en halua menettää sinua ikinä ja tietenkin olen erittäin valmis oppii kaiken sun kulttuurin asioita ja saat päättää kaikesta mutta haluaisin tietää sinun ajatuksia ylipäätään kaikista asioista kun mulla on erittäin tärkeää saada tietää just sun ajatukset ja näkemyksiä niin ei tulisi mitään riitaa kun ei ole mitään tietämättömyyttä toisen ajatus maailmasta.

        Voi sua. Oli samaa tai eri kulttuuria niin keskustelemalla ja sopimalla ne asiat selviää. On kysyttävä niistä asioista mistä haluaa tietää ja sanottava oma mielipiteensä asioista ja sovittava yhdessä yhteinen toimintatapa ja suhteen säännöt.


    • Anonyymi

      No mutta kyllä se varmaan on niin että juuri ne näkemys erot ovat olleet meidän riitojen aihe kun rehellisesti sanottuna mulla ei ole mitään käsitystä suomalaista muutenkaan niin ei tarvitse ihmetellä jos olen jatkossa etäinen. Mä välttelen riitoja ja lopetan kokonaisuudessaan puhumisen sun kanssa ennen kuin ne sun näkemykset suostut kertoo. Meillä on muutenkin niin huonot välit ja joka helvetin päivä muuttaa myös meidän rakkautta vihaksi ja arvostus sitä myöten menee jos oltais juteltu sillo vuosia sitten nii ei mun tunteet olis menny näin että tunnen todella suurta vihaa sinua kohtaan ja se puhumattomuus on ollut syy ja nyt sitten suoraan sanottuna en edes tiedä miten meidän välit voi ikinä muuttuu paremmin kun rehellisesti sanottuna kenenkään suhde ei voi mennä tämän huonommin kuin meillä on ollut ja mä en edes kykene enää arvostaa meidän suhdetta enkä varsinkaan halua tehdä yhtää mitää meidän onnellisuuden vuoksi joten jos nyt voisit suostua jutella irl niin voidaan hyvillä mielin toivottaa toiselle kaikkea hyvää ilman mitään että kumpikaan loukkaantuu tai on katkeruutta. Sovitaan riidat ja erotaan hyvillä mielin eikä muistella pahalla. Mä rakastan sua aina ja olet ainut jota haluan mutta en voi olla suhteessa kun meillä on niin isot näkemykset ja vaikkapa olis muute muista asioista eri mieltä nii se ei haittaa ollenkaan mutta parisuhteessa täytyisi olla samoja näkemyksiä ja valitettavasti meillä on niin paljon niitä näkemys eroja ettei meidän suhteesta ikinä voi tulla onnellista. Mä en oo onnellinen etkä varmaan sinäkään ole ollut onnellinen meidän suhteessa nii turhaa edes yrittää saada näin paskaa ja mitätöntä suhdetta toimii.

      • Anonyymi

        Takiainen 😡😡😡😡😡😡😡älä luovuta kun et ole edes yrittänyt saada suhdetta toimii joten lopeta sun näkemyksien luominen omien päätelmien perusteella. Tutustu ludemiin irl ja jutelkaa niin ne asiat selviää. Terveisin - Sanna -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takiainen 😡😡😡😡😡😡😡älä luovuta kun et ole edes yrittänyt saada suhdetta toimii joten lopeta sun näkemyksien luominen omien päätelmien perusteella. Tutustu ludemiin irl ja jutelkaa niin ne asiat selviää. Terveisin - Sanna -

        Sanna, tiedät itsekin mitä tarkoitin tuolla ja ollaan monta kertaa juteltu joskus näistä asioista että miten voi onnistua edes ajatuksen tasolla monikulttuurinen suhde ja vasta nyt olen samaa mieltä kuin sinä olit joskus. Pelkkä rakkaus ei riitä muodostaa parisuhdetta jos ne perus asiat puuttuu kuten esimerkiksi luottamus, mahdollisuus saada jutella ja jakaa ajatuksia ja ylipäänsä avoin keskustelu ei ikinä onnistu suomalaisen kanssa kun ne näkemys erot on niin suuret mutta en ole myöskään onnellinen kenenkään värillisen kanssa että ludem on ainut jonka olisin halunnut mutta nyt ymmärrän miksi se ei ole mahdollista ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna, tiedät itsekin mitä tarkoitin tuolla ja ollaan monta kertaa juteltu joskus näistä asioista että miten voi onnistua edes ajatuksen tasolla monikulttuurinen suhde ja vasta nyt olen samaa mieltä kuin sinä olit joskus. Pelkkä rakkaus ei riitä muodostaa parisuhdetta jos ne perus asiat puuttuu kuten esimerkiksi luottamus, mahdollisuus saada jutella ja jakaa ajatuksia ja ylipäänsä avoin keskustelu ei ikinä onnistu suomalaisen kanssa kun ne näkemys erot on niin suuret mutta en ole myöskään onnellinen kenenkään värillisen kanssa että ludem on ainut jonka olisin halunnut mutta nyt ymmärrän miksi se ei ole mahdollista ikinä.

        Ludem milloin voidaan jutella irl. Mä en jaksa enää tätä 🤡 palstalla oloa ja en ole onnellinen näin enkä halua enää edes yrittää sopia ne kuvat oli liikaa mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem milloin voidaan jutella irl. Mä en jaksa enää tätä 🤡 palstalla oloa ja en ole onnellinen näin enkä halua enää edes yrittää sopia ne kuvat oli liikaa mulle

        Kummallista kyllä ettei ludem vastaa yhtään mihinkään mun kysymyksiin ja jos kysyisin vilpittömästi ilman minkäänlaista rasisti tarkoitusta niin jos kysyisin että kuka värillinen tekisi näin kuin suomalaiset tekee parisuhteessa että näkemys erot on niin suuret että saa jopa inhon tunteen toista kohtaan vaan niiden näkemyksien takia. Ei kukaan värillinen noin tekis että palstalla leikkii eikä suostu juttelee, ja toinen asia mikä meidän suhteen päättää jo ennen kuin edes alkaa on se parisuhteen vuorovaikutus ja näkemyksiä siitä mikä on ok parisuhteessa ja mikä ei. Joka tapauksessa vain toinen värillinen ymmärtää toisen värillisen ajatuksetkin ilman mitään kysymyksiä kun niin paljon samoja näkemyksiä oli kyseessä mikä tahansa rotu jossa vaan on värillinen nii on valitettavasti totuus ettei värillinen voi ikinä olla suhteessa kuin värillisen kanssa juuri sen takia että se ero on niin suuri ja aiheuttaa juuri ne riidat että minkä helvetin takia juuri minä rakastuin suomalaiseen kun nyt mun sydän on rikki ja todennäköisesti en ikinä ole onnellinen kenenkään kanssa ja tietysti just mun kohdalla kävi näin huonosti että rakastuin pysyvästi ja sen takia tuskin saan toimivaa suhdetta kenenkään kanssa. Kiitoksia ludem kun pilasit mun elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista kyllä ettei ludem vastaa yhtään mihinkään mun kysymyksiin ja jos kysyisin vilpittömästi ilman minkäänlaista rasisti tarkoitusta niin jos kysyisin että kuka värillinen tekisi näin kuin suomalaiset tekee parisuhteessa että näkemys erot on niin suuret että saa jopa inhon tunteen toista kohtaan vaan niiden näkemyksien takia. Ei kukaan värillinen noin tekis että palstalla leikkii eikä suostu juttelee, ja toinen asia mikä meidän suhteen päättää jo ennen kuin edes alkaa on se parisuhteen vuorovaikutus ja näkemyksiä siitä mikä on ok parisuhteessa ja mikä ei. Joka tapauksessa vain toinen värillinen ymmärtää toisen värillisen ajatuksetkin ilman mitään kysymyksiä kun niin paljon samoja näkemyksiä oli kyseessä mikä tahansa rotu jossa vaan on värillinen nii on valitettavasti totuus ettei värillinen voi ikinä olla suhteessa kuin värillisen kanssa juuri sen takia että se ero on niin suuri ja aiheuttaa juuri ne riidat että minkä helvetin takia juuri minä rakastuin suomalaiseen kun nyt mun sydän on rikki ja todennäköisesti en ikinä ole onnellinen kenenkään kanssa ja tietysti just mun kohdalla kävi näin huonosti että rakastuin pysyvästi ja sen takia tuskin saan toimivaa suhdetta kenenkään kanssa. Kiitoksia ludem kun pilasit mun elämän.

        Rakas en mä sun elämää pilannut. En mä halunnut rakastua ja näitä tunteita en valinnut. Ne vaan tulivat. Sama kai sinullakin. En minä niitä tunteita suhun tehnyt vaan ne syntyivät sinussa itsessäsi. Enkä ole sua pettänyt. Yleensä suhde alkaa kasvokkain tutustumisesta ja suhteesta tutustumisen perusteella sopimisesta suomalaisten kesken. Muunmaalaisilla ilmeisesti suhde voidaan sopia kirjeenvaihdon perusteella alkaneeksi. Eron Suomessa saa kirjeellä ja yksipuolisella päätöksellä. Vaikka hyväntavan mukaista on sopia kasvokkain. Muissa kulttuureissa kai sovitaan kasvokkain aina ero? Meillä nainen ja mies ovat tasa-arvoiset lain edessä, vanhemmuudessa, omistusoikeuksissa ym. Eikä miehillä ole mitään erityisoikeuksia naisiin nähden asioissa. Monessa muussa maassa lienee toisin. Fyysinen rankaisu on kiellettyä ja hermojen hallintaa arvostetaan suuresti. Puoliso on itsenäinen päätösvaltainen ihminen myös parisuhteessa eikä ketään voi pitää toisen omaisuutena. Kodin säännöt sovitaan yhdessä ja ne sitovat molempia. Erotaan vaan kerta sinä haluat tehdä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista kyllä ettei ludem vastaa yhtään mihinkään mun kysymyksiin ja jos kysyisin vilpittömästi ilman minkäänlaista rasisti tarkoitusta niin jos kysyisin että kuka värillinen tekisi näin kuin suomalaiset tekee parisuhteessa että näkemys erot on niin suuret että saa jopa inhon tunteen toista kohtaan vaan niiden näkemyksien takia. Ei kukaan värillinen noin tekis että palstalla leikkii eikä suostu juttelee, ja toinen asia mikä meidän suhteen päättää jo ennen kuin edes alkaa on se parisuhteen vuorovaikutus ja näkemyksiä siitä mikä on ok parisuhteessa ja mikä ei. Joka tapauksessa vain toinen värillinen ymmärtää toisen värillisen ajatuksetkin ilman mitään kysymyksiä kun niin paljon samoja näkemyksiä oli kyseessä mikä tahansa rotu jossa vaan on värillinen nii on valitettavasti totuus ettei värillinen voi ikinä olla suhteessa kuin värillisen kanssa juuri sen takia että se ero on niin suuri ja aiheuttaa juuri ne riidat että minkä helvetin takia juuri minä rakastuin suomalaiseen kun nyt mun sydän on rikki ja todennäköisesti en ikinä ole onnellinen kenenkään kanssa ja tietysti just mun kohdalla kävi näin huonosti että rakastuin pysyvästi ja sen takia tuskin saan toimivaa suhdetta kenenkään kanssa. Kiitoksia ludem kun pilasit mun elämän.

        Sydänsuruun sanon niin, että se menee ohi ajan kanssa tai ainakin suurimmat tunteet helpottavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydänsuruun sanon niin, että se menee ohi ajan kanssa tai ainakin suurimmat tunteet helpottavat.

        Kaisa huomenna jutellaan ja sitten ihan perinpohjaisesti mä huomasin että löydän ludemin jo päivässä heti kun saan Kaisa sinun kanssasi jutella niin eiköhän tuo ludem sitten ymmärrä miksi ei olis kannattanut kiusata minua täällä palstalla. Ludem tuntee nyt jatkossa samat olot kuin minäkin tämän vuoden aikana ja nyt on helvetti irti kun minä näytön kuinka luova olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa huomenna jutellaan ja sitten ihan perinpohjaisesti mä huomasin että löydän ludemin jo päivässä heti kun saan Kaisa sinun kanssasi jutella niin eiköhän tuo ludem sitten ymmärrä miksi ei olis kannattanut kiusata minua täällä palstalla. Ludem tuntee nyt jatkossa samat olot kuin minäkin tämän vuoden aikana ja nyt on helvetti irti kun minä näytön kuinka luova olen.

        Toi sun uhkailu on väärin. Etkö todellakaan ymmärrä, että kärsin jo. Sinun vihaiset sanasi ja jatkuva pettämisen epäily ja väkivallalla uhkailu on todella kuluttavaa. Sinun on paha olla ja minun on paha olla. Sinä purat tunteitasi koko ajan jo minuun täysin suodattamatta. Minä kärsin ja puran tunteeni yksin. Etkö näe kuinka olen jo henkisesti kuin tomua vain. Lyttyyn lyöty, katuun moukaroitu. Eikö sun vihalle ole mitään pohjaa. Onko tuo mielestäsi rakkautta hajottaa sanoilla rakkautesi kohde. Etkö näe oman käytöksesi merkitystä siihen miksi ei kohdata ja puhuta.


      • Anonyymi

        Olet todella pelottava. Rakastettua ei rikota. Ei se ole mitään oikeaa rakkautta se pahoinpitely. Se on kyvyttömyyttä käsitellä omia tunteita. Se on heikkoutta. Se on toisen kohtelua omaisuutena. Siinä ei ole mitään toista ihmistä ihmisenä kunnioittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sun uhkailu on väärin. Etkö todellakaan ymmärrä, että kärsin jo. Sinun vihaiset sanasi ja jatkuva pettämisen epäily ja väkivallalla uhkailu on todella kuluttavaa. Sinun on paha olla ja minun on paha olla. Sinä purat tunteitasi koko ajan jo minuun täysin suodattamatta. Minä kärsin ja puran tunteeni yksin. Etkö näe kuinka olen jo henkisesti kuin tomua vain. Lyttyyn lyöty, katuun moukaroitu. Eikö sun vihalle ole mitään pohjaa. Onko tuo mielestäsi rakkautta hajottaa sanoilla rakkautesi kohde. Etkö näe oman käytöksesi merkitystä siihen miksi ei kohdata ja puhuta.

        Jatkan vielä takiainen. Nuo sun vihaiset sanat on kuin tikarin iskuja mun sydämeen. Samoin se pettämisen epäily. Ei mulla ketään toista ole. Etkö ymmärrä kuinka paljon sun sanat sattuu, kun rakastan sua. Mun joka solu on valmis sun rakkaudelle. Etkö ymmärrä, että haluan sua niin, että ajattelen sua aamuin ja illoin sekä joka välissä. Kun sanoit, että halaisit ja suutelisit mua. Näyttäisit rakkautesi. Ne ihanat kuvaukset niistä hetkistä. Etkö todella ymmärtänyt, että se sama voimakas kaipaus on myös minulla. Ne tunteet on vaan sua kohtaan. Ymmärrän kyllä, että haluat luovuttaa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      93
      1744
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1332
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      817
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      783
    Aihe