Miehen rumuus ei haittaa maksullista naista

Anonyymi

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkien palsta miesten olis syytä ostaa maksullista seksiä.

• Anonyymi

Ei haittaa ja siksi minäkin joskus maksoin seksistä. Kävin saman naisen luona 9 kertaa.

• Anonyymi

isätkin ohjaa tyttäriään "älä ota tyhjätaskua"

äidit aina elätettävia "maksullisia"
      kiertokulku ikuinen

• Anonyymi

Ei kai, kunhan rahaa löytyy.

• Anonyymi

Kun yhdet hullut haluavat maksaa, totta kai järkevä nainen ottaa vastaan! Raha ei haise.
      Väliäkö sillä minkä näköinen se mies on kunhan rahat lyödään pöytään. Kysynnän ja tarjonnan laki, ja aina löytyy naisia jotka rahasta alkavat minkälaisen kanssa tahansa.

• Anonyymi

Juu ihan sen sielun ja sydämen takia maksulliset naiset miehiä hoitelee :D

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Maksu nainen parempi kun mikään nainen koska ette saa keltään. Itse kelpuutan vain kaunin ja hoikan naisen

• Niin ja mitätön lompakko häiritsee sitäkin enemmän.

• Anonyymi

Jep jep!

• Anonyymi

Mulla olis suuri fantasia maksulliselle, et makaisiko se mun päällä ihan rentona vaikka tunnin ajan???
      Ei tarvis tehdä mitään, makoilis vaan, kuin rento lahna silleen normaalia erilaisemmassa asennossa, jota ei voi palstalla sanoa, kun sensuuri poistais viestin.

• Anonyymi

Rahalla saa ostettua vaikka mitä. Kannattaa niiltä myyjiltä kysellä millä summalla moinen fetissi lähtis toteutukseen.

• Anonyymi

Olisi maksutytöillä aika laihat tilipussit jos vaan komeita top10-jännämiehiä asiakkaiksi kelpuuttaisivat :D

• Anonyymi

Ei olisi koska myös top10% mies ostaa seksiä silloin kun laatua haluaa vaikka naiset epätoivoisena muuta uskottelevat itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi koska myös top10% mies ostaa seksiä silloin kun laatua haluaa vaikka naiset epätoivoisena muuta uskottelevat itselleen.

Keep telling yourself that jos se oloasi helpottaa :D :D :D

• Anonyymi

No itse kyllä preferoin niitä komeita top 10:n miehiä, joilla on hyvä sydän ja sielu. Onneksi niitä riittää, niin ei tarvitse rumaan ätmiin tyytyä.

• Anonyymi

Kyllä ne makaa miehen päällä jos mies niin haluaa ja juttelevat. Ei kaikki miehet halua seksiä. varatut miehet haluaa usein vain jutella maksullisen naisen kanssa eikä seksiä harrasteta ollenkaan. Juttelin yhden maksu naisen kanssa. Se kertoi että saa vähintään 8000 euroa kuukaudessa käteen. Se on aika iso raha vuodessakin. Minä olen aina seksiä halunnut, en maksa juttelemisesta enkä makaamisesta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3521
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      2217
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      1995
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1383
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1354
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1307
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1065
    Aihe