Tule Herra, sydän on sairas odotuksesta.

Anonyymi

Ennen muinoin, itsepäinen ja paha kansakunta, kaikki tyyni, Nooan aikana ei uskonut.
Ennen muinoin, itsepäinen ja paha kansa, Mooseksen aikana ei uskonut.
Ennen muinoin, itsepäinen ja paha kansa, Elian aikana ei uskonut.

MUTTA
kun Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, ojensi kätensä, heidän oli "pakko" uskoa sillä jokainen näki omilla silmillä, että jotain ihmeellistä, "pakko", tässä yhteydessä merkitsee, että oli PAKKO valita mitä tekee, eli Uskoo ja Pelastaa sielunsa tahi ei usko ja saa sitten rangaistuksen mikä ja mitä lie.

Nooan aikana, ne jotka uskoivat, pääsivät "laivaan", arkkiin pelastautumaan, ja ne jotka eivät uskoneet, vaan pilkkasivat saivat nähdä, mikä ero on sillä joka uskoo ja tekee, ja sillä joka ei usko ja ei tee kuten oli suositeltu ja ilmoitettu.

Mooseksen aikana, paha ja kiukuteteleva, faaroa, joka on sivu jouni tässä, sai oman syy-seuraus kohtalon ja monet, kansasta olisi ollut jo heti valmis, heidän, valitun kansan päästämään, vapaaksi, mutta esivalta ei sitä suonnut.
Mooseksen aikana vielä ihmeellisten tapahtumie ja ihmeiden jälkeekin, osa ei uskovut ja he, monet, kuolivat heti ja menivät pääverisenä tuonelaa, odottamaan sitten tuomiota.

Eliaan aikana koko kansa oli, esivallan ja PAPPIEN ja VÄÄRIEN profeettojen opetuksen ja tekojen perusteella, kuin pimeydessä ja petoksessa ja valheessa.
He, kansa EI TIENNYT että on Elävä Jumala.

Nyt näissä tapauksissa, Usko tuli NÄKEMISEN kautta!
On tietysti hyvä, Kuten Herra Jeesus sanoo että uskoo vaikka ei näe.
Jos olisi mahdollista, kysyisin Herralta onko parempi mennä epäuskossa kakotukseen vai, näkemisen kautta tulevan uskon kautta taivaaseen.
No, kuten tiedätte, Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, eikä Jumalan Poika, Jeesus, ole tullut eikä ilmestynyt eikä ole notkistanut taivasta ja astunut alas, maanpäälle, tyköni, mutta sitä kuolemaani asti, jos on pakko ja tarvis, tarvis on tietysti aina, mutta en lopeta ennenkuin SAAN nähdä Opettajani ja Luojani, Jumalan!

Nyt Apostolit, eli opetuslapset, eivät uskoneet, eikä edes AABRAHAM!, mutta en nyt sieltä muita ota esille, LUE miten Abram uskoi ja miten se tuli ja missä tilanteessa!

Nyt siis opetus lapset, alkaen Johannes Kastajasta, joka oli:
Luuk. 1:
15 Sillä hän on oleva suuri Herran edessä; viiniä ja väkijuomaa hän ei juo, ja hän on oleva täytetty Pyhällä Hengellä hamasta äitinsä kohdusta.
17 Ja hän käy hänen edellään Eliaan hengessä ja voimassa, kääntääksensä isien sydämet lasten puoleen ja tottelemattomat vanhurskasten mielenlaatuun, näin Herralle toimittaaksensa valmistetun kansan."

Pyhällä Hengellä kohdusta asti ja USKON Hengellä!

Luuk. 1:
41 Ja kun Elisabet kuuli Marian tervehdyksen, hypähti lapsi hänen kohdussansa; ja Elisabet täytettiin Pyhällä Hengellä.

Joten sekä Johannes että äiti, eli Elisabeth oli Pyhällä Hengellä täytetty!
Huom :) Elisa-beth ! :)

Nyt edes Johannes ei uskonut!
Matt. 11:
1 Ja kun Jeesus oli antanut kahdelletoista opetuslapselleen kaikki nämä käskyt, niin hän lähti sieltä opettamaan ja saarnaamaan heidän kaupunkeihinsa.
2 Mutta kun Johannes vankilassa ollessaan kuuli Kristuksen teot, lähetti hän opetuslapsiansa
3 sanomaan hänelle: "Oletko sinä se tuleva, vai pitääkö meidän toista odottaman?"
4 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä kuulette ja näette:
5 sokeat saavat näkönsä, ja rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, ja kuurot kuulevat, ja kuolleet herätetään, ja köyhille julistetaan evankeliumia.
6 Ja autuas on se, joka ei loukkaannu minuun."

eli "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä kuulette ja näette:
Nyt KAIKKI opetuslapset, eli Apostolit, eivät uskoneet!
vaan näkemisen ja kuulemisen, omilla korvilla, sai heidät uskomaan mutta ei kauaa, sillä monesti he, eivät uskoneet kuten ei Aabrahamkaan.
esim
"aave, aaggh"!
"Herra. me hukumme"!

Nyt heti, Pyhän Hengen tulon jälkeen sitten kaikki uskoivat?
ei, jatkuvasti, jos lukee Pietarin ja muiden elämää.
Eli kovin olivat vajavaisia.
Kalaa menivät, ja Jeesus tuli ja he NÄKIVÄT.
Pietari, vielä, noin 16 vuoden päästä ei uskonut, kuten muistat, Korneliuksen ja monet muut, galatalaisista puhumattakaan.

1/2

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt siis, Miehet, veljet ja sisaret:
      me olemme pahemmassa tilanteessa kuin he, Nooan aikana, Mooseksen aikana ja Eliaan, sekä "Jeesuksen aikana":
      Koko maailma on pimeydessä ja valheessa ja petoksessa!
      Muista en vä'litä vaan Suomesta.

      Herra Ojenna kätesi ja osoita kuin muinoin että sinä olet Elävä.

      Herra eikö ole parempi että kansa saa mahdollisuuden uskoa, näkemisen ja kuulemisen kautta, omilla korvilla ja havaitsevat teot ja ihmeet mitä voi tehdä JOS tahdot.

      Nyt, kaikki, pyydän muista minua Herran Edessä ja kanna minua Herran eteen, niin että saan nähdä Opettajani, kuten Mooses, Salomo ja Paavali.

      ja sitten koko kansa saa nähdä että on Elävä Jumala.

      ja kansa tulee tietämään,mitä on pimeys ja mitä o valo:
      Joh. 16:

      7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
      8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
      9 synnin, koska he eivät usko minuun;
      10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
      11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
      12 Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.
      13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
      14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
      15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
      16 Vähän aikaa, niin te ette enää minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut."

      Joten, Herra, anna äläkä vain lupaa!
      Tule ja ilmesty minulle, niin että saan sitten kasvojesi edessä, täyttyä Pyhällä Hengellä ja voimalla sekä saan työkalut, niin että sokeat näkevät ja kuolleet nousevat, ja kansa joka on "kuuro" ja "sokea", tulee näkemään että on Elävä Jumala ja Jumalan Poika, Jeesus joka tahtoo pelastaa kaikki jotka tahtovat.

      Anna kansalle, valoa ja totuutta ja tee mitä teet, kunhen teet sen nopeasti, kuka Herra enää jaksaa odottaa, syädn on sairas odottamisesta ja kyyneleet loppuneet kuin usko maanpäältä.

      Tule Herra Jeesus, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, notkista taivaat ja astu alas, tule tyköni ja siunaa minut, anna minun nähdä kasvosi ja anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on äänesi ja ihanat ovat kasvosi.
      Tule Herra.

      Laul. l. 2:14
      Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."

      2/2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe