Sunnuntai päivän kunniaksi tässä ketjussa annetaan hahmoille sanavapaus ja aiheena on:

Anonyymi

Tasa - arvo 😲😲yleensä sanavapaus ei ole Suomessa sallittua mutta sunnuntai päivän kunniaksi hahmot saavat kertoo mielipiteitä kyseisestä aiheesta ja jottei keskustelu ole kenellekään liian helppoa tai tylsää niin aiheeseen rinnastetaan myös parisuhde ja tasa arvo, että julistan keskustelun alkaneeksi. Ja jokaisen vastaajien kesken arvomme kaikkien rehellisesti vastanneiden kesken joulu kinkku

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta huomautan ettei meidän pöytä osallistu sillon tähän ketjuun ollenkaan jos vain kinkkua on arvonnan palkinto. We are muslims

• Anonyymi

Pahoittelut jokaiselle hahmolle jolla uskonto kieltää sian lihan syömisen 😲😲. Olen erittäin pahoillani etten ajatellut tarkemmin tuota aloitusta jolloin se arvonta suoritetaan erilaisia palkintoja kuten esimerkiksi jos voittaa niin saa valita joko joulu herkku korin tai sitten joulukinkun kun mukaan osallistuu myös ne jotka eivät ole muslimeja jolloin tasapuolisuuden vuoksi saatte valita yhden palkinnon kahdesta vaihtoehdoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut jokaiselle hahmolle jolla uskonto kieltää sian lihan syömisen 😲😲. Olen erittäin pahoillani etten ajatellut tarkemmin tuota aloitusta jolloin se arvonta suoritetaan erilaisia palkintoja kuten esimerkiksi jos voittaa niin saa valita joko joulu herkku korin tai sitten joulukinkun kun mukaan osallistuu myös ne jotka eivät ole muslimeja jolloin tasapuolisuuden vuoksi saatte valita yhden palkinnon kahdesta vaihtoehdoista.

🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Minäkin kannatan tasa arvoa joten olenhan arvonnassa mukana terveisin Kaisa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Minäkin kannatan tasa arvoa joten olenhan arvonnassa mukana terveisin Kaisa

🤔🤔🤔🤔Tuo ei tainnut olla Kaisan oma mielipide joten et ole mukana arvonnassa kun se rehellinen mielipide johtaa siihen että olette mukana arvonnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤔🤔🤔🤔Tuo ei tainnut olla Kaisan oma mielipide joten et ole mukana arvonnassa kun se rehellinen mielipide johtaa siihen että olette mukana arvonnassa.

Mä en tiedä miten ton asian kanssa voisi keskustella ilman että se loukkaa muita, mutta rehellisesti sanoen en ole koskaan ajatellutkaan että parisuhteessa ei olis tasa arvoa, tietenkin olen ollut sitä mieltä että miehen sana on naisen laki ja naisen tulee olla alamainen oman miehelle ja kunnioittaen miestä niin kotona kuin muuallakin. Terveisin Sanna. Toivottavasti en saa sakkoja valtion toimesta kun kerroin mielipiteeni joka on Suomen valtion lakien kanssa eri mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en tiedä miten ton asian kanssa voisi keskustella ilman että se loukkaa muita, mutta rehellisesti sanoen en ole koskaan ajatellutkaan että parisuhteessa ei olis tasa arvoa, tietenkin olen ollut sitä mieltä että miehen sana on naisen laki ja naisen tulee olla alamainen oman miehelle ja kunnioittaen miestä niin kotona kuin muuallakin. Terveisin Sanna. Toivottavasti en saa sakkoja valtion toimesta kun kerroin mielipiteeni joka on Suomen valtion lakien kanssa eri mieltä.

Sanna, voi sinun ajatusta suomen oikeudet kuuluvat myös sinulle. Enhän minäkään kysele että jos kertoisin oman mielipiteeni aiheesta joka on että mielestäni nainen on yhtä arvokas kuin mieskin ja ihan yhtä lailla miehen kuuluu myös kunnioittaa naista ja naisten oikeuksia ja minä kannatan tasa arvoa että mielestäni mies ja nainen ovat aina saman arvoisia oli kyseessä sitten parisuhde tai mikä tahansa asia niin tasa arvoisia ovat molemmat, niin enhän minäkään tähän perään esitä kysymystä että nyt kun olen tota mieltä niin toivottavasti minua ei kivitetä mielipiteeni vuoksi.

• Anonyymi
        Evameres kirjoitti:

Sanna, voi sinun ajatusta suomen oikeudet kuuluvat myös sinulle. Enhän minäkään kysele että jos kertoisin oman mielipiteeni aiheesta joka on että mielestäni nainen on yhtä arvokas kuin mieskin ja ihan yhtä lailla miehen kuuluu myös kunnioittaa naista ja naisten oikeuksia ja minä kannatan tasa arvoa että mielestäni mies ja nainen ovat aina saman arvoisia oli kyseessä sitten parisuhde tai mikä tahansa asia niin tasa arvoisia ovat molemmat, niin enhän minäkään tähän perään esitä kysymystä että nyt kun olen tota mieltä niin toivottavasti minua ei kivitetä mielipiteeni vuoksi.

No oletko itse ollut suhteissa kunnioittaen muita????

• Anonyymi kirjoitti:

No oletko itse ollut suhteissa kunnioittaen muita????

Arvasinkin että se on takiainen joka ton kysymyksen minulle esitti ja vastaus siihen on että se että joskus on ollut erimielisyyksiä tai riitoja ei suinkaan tarkoita sitä että en arvosta naisia tai että en olis tasa arvon kannalla mutta parisuhde on kaikille vaikea kansalaisuudesta, kulttuurista tai muista taustoista huolimatta. Mutta riidat voi välttää kun ottaa huomioon kummankin toiveet ja odotukset suhteesta. Että jos takiainen haluat olla ludemin kanssa niin alistaminen ei ole hyvä asia korjata teidän erimielisyydet vaan kuuntele ludemin näkemyksiä äläkä heti moiti häntä tai hänen tunteita vähättele.

• Anonyymi
        Evameres kirjoitti:

Arvasinkin että se on takiainen joka ton kysymyksen minulle esitti ja vastaus siihen on että se että joskus on ollut erimielisyyksiä tai riitoja ei suinkaan tarkoita sitä että en arvosta naisia tai että en olis tasa arvon kannalla mutta parisuhde on kaikille vaikea kansalaisuudesta, kulttuurista tai muista taustoista huolimatta. Mutta riidat voi välttää kun ottaa huomioon kummankin toiveet ja odotukset suhteesta. Että jos takiainen haluat olla ludemin kanssa niin alistaminen ei ole hyvä asia korjata teidän erimielisyydet vaan kuuntele ludemin näkemyksiä äläkä heti moiti häntä tai hänen tunteita vähättele.

En mä vähättele ludemin tunteita mutta en todellakaan hyväksy että ludem vetoo joka asiassa naisten oikeuksiin ja sitten vielä uhkailee minua ilmoituksilla kun ihan normaalisti olen sanonutkin etten hyväksy sitä että ludem käy muiden kanssa saunomassa ja en tietenkään hyväksy sitä että kun joskus mennään yhdessä jonnekin niin hän pukeutuu niin että muodot on nähtävissä ja en ole vaatinut että täytyy olla peitetty mutta eihän nyt nainen voi vähissä vaatteissa näyttäytyy miesten nähden että jos jotain voi soveltaa edes perhe juhliin kun ollaan menossa nii ei todellakaan niin että muut naiset ovat peitetty ja minun ludem on niin muodot näytillä että jotain voi niissä tilanteissa soveltaa että on edes jotain mikä ei paljasta muotoja. Muuta en vaadi ja muuten olen valmis hänen säännöillä menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4350
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2210
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      556
      1718
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1441
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1157
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1088
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    8. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      918
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      888
    Aihe