Sunnuntai päivän kunniaksi tässä ketjussa annetaan hahmoille sanavapaus ja aiheena on:

Anonyymi

Tasa - arvo 😲😲yleensä sanavapaus ei ole Suomessa sallittua mutta sunnuntai päivän kunniaksi hahmot saavat kertoo mielipiteitä kyseisestä aiheesta ja jottei keskustelu ole kenellekään liian helppoa tai tylsää niin aiheeseen rinnastetaan myös parisuhde ja tasa arvo, että julistan keskustelun alkaneeksi. Ja jokaisen vastaajien kesken arvomme kaikkien rehellisesti vastanneiden kesken joulu kinkku

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta huomautan ettei meidän pöytä osallistu sillon tähän ketjuun ollenkaan jos vain kinkkua on arvonnan palkinto. We are muslims

      • Anonyymi

        Pahoittelut jokaiselle hahmolle jolla uskonto kieltää sian lihan syömisen 😲😲. Olen erittäin pahoillani etten ajatellut tarkemmin tuota aloitusta jolloin se arvonta suoritetaan erilaisia palkintoja kuten esimerkiksi jos voittaa niin saa valita joko joulu herkku korin tai sitten joulukinkun kun mukaan osallistuu myös ne jotka eivät ole muslimeja jolloin tasapuolisuuden vuoksi saatte valita yhden palkinnon kahdesta vaihtoehdoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut jokaiselle hahmolle jolla uskonto kieltää sian lihan syömisen 😲😲. Olen erittäin pahoillani etten ajatellut tarkemmin tuota aloitusta jolloin se arvonta suoritetaan erilaisia palkintoja kuten esimerkiksi jos voittaa niin saa valita joko joulu herkku korin tai sitten joulukinkun kun mukaan osallistuu myös ne jotka eivät ole muslimeja jolloin tasapuolisuuden vuoksi saatte valita yhden palkinnon kahdesta vaihtoehdoista.

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Minäkin kannatan tasa arvoa joten olenhan arvonnassa mukana terveisin Kaisa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Minäkin kannatan tasa arvoa joten olenhan arvonnassa mukana terveisin Kaisa

        🤔🤔🤔🤔Tuo ei tainnut olla Kaisan oma mielipide joten et ole mukana arvonnassa kun se rehellinen mielipide johtaa siihen että olette mukana arvonnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤔🤔🤔🤔Tuo ei tainnut olla Kaisan oma mielipide joten et ole mukana arvonnassa kun se rehellinen mielipide johtaa siihen että olette mukana arvonnassa.

        Mä en tiedä miten ton asian kanssa voisi keskustella ilman että se loukkaa muita, mutta rehellisesti sanoen en ole koskaan ajatellutkaan että parisuhteessa ei olis tasa arvoa, tietenkin olen ollut sitä mieltä että miehen sana on naisen laki ja naisen tulee olla alamainen oman miehelle ja kunnioittaen miestä niin kotona kuin muuallakin. Terveisin Sanna. Toivottavasti en saa sakkoja valtion toimesta kun kerroin mielipiteeni joka on Suomen valtion lakien kanssa eri mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiedä miten ton asian kanssa voisi keskustella ilman että se loukkaa muita, mutta rehellisesti sanoen en ole koskaan ajatellutkaan että parisuhteessa ei olis tasa arvoa, tietenkin olen ollut sitä mieltä että miehen sana on naisen laki ja naisen tulee olla alamainen oman miehelle ja kunnioittaen miestä niin kotona kuin muuallakin. Terveisin Sanna. Toivottavasti en saa sakkoja valtion toimesta kun kerroin mielipiteeni joka on Suomen valtion lakien kanssa eri mieltä.

        Sanna, voi sinun ajatusta suomen oikeudet kuuluvat myös sinulle. Enhän minäkään kysele että jos kertoisin oman mielipiteeni aiheesta joka on että mielestäni nainen on yhtä arvokas kuin mieskin ja ihan yhtä lailla miehen kuuluu myös kunnioittaa naista ja naisten oikeuksia ja minä kannatan tasa arvoa että mielestäni mies ja nainen ovat aina saman arvoisia oli kyseessä sitten parisuhde tai mikä tahansa asia niin tasa arvoisia ovat molemmat, niin enhän minäkään tähän perään esitä kysymystä että nyt kun olen tota mieltä niin toivottavasti minua ei kivitetä mielipiteeni vuoksi.


      • Anonyymi
        Evameres kirjoitti:

        Sanna, voi sinun ajatusta suomen oikeudet kuuluvat myös sinulle. Enhän minäkään kysele että jos kertoisin oman mielipiteeni aiheesta joka on että mielestäni nainen on yhtä arvokas kuin mieskin ja ihan yhtä lailla miehen kuuluu myös kunnioittaa naista ja naisten oikeuksia ja minä kannatan tasa arvoa että mielestäni mies ja nainen ovat aina saman arvoisia oli kyseessä sitten parisuhde tai mikä tahansa asia niin tasa arvoisia ovat molemmat, niin enhän minäkään tähän perään esitä kysymystä että nyt kun olen tota mieltä niin toivottavasti minua ei kivitetä mielipiteeni vuoksi.

        No oletko itse ollut suhteissa kunnioittaen muita????


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oletko itse ollut suhteissa kunnioittaen muita????

        Arvasinkin että se on takiainen joka ton kysymyksen minulle esitti ja vastaus siihen on että se että joskus on ollut erimielisyyksiä tai riitoja ei suinkaan tarkoita sitä että en arvosta naisia tai että en olis tasa arvon kannalla mutta parisuhde on kaikille vaikea kansalaisuudesta, kulttuurista tai muista taustoista huolimatta. Mutta riidat voi välttää kun ottaa huomioon kummankin toiveet ja odotukset suhteesta. Että jos takiainen haluat olla ludemin kanssa niin alistaminen ei ole hyvä asia korjata teidän erimielisyydet vaan kuuntele ludemin näkemyksiä äläkä heti moiti häntä tai hänen tunteita vähättele.


      • Anonyymi
        Evameres kirjoitti:

        Arvasinkin että se on takiainen joka ton kysymyksen minulle esitti ja vastaus siihen on että se että joskus on ollut erimielisyyksiä tai riitoja ei suinkaan tarkoita sitä että en arvosta naisia tai että en olis tasa arvon kannalla mutta parisuhde on kaikille vaikea kansalaisuudesta, kulttuurista tai muista taustoista huolimatta. Mutta riidat voi välttää kun ottaa huomioon kummankin toiveet ja odotukset suhteesta. Että jos takiainen haluat olla ludemin kanssa niin alistaminen ei ole hyvä asia korjata teidän erimielisyydet vaan kuuntele ludemin näkemyksiä äläkä heti moiti häntä tai hänen tunteita vähättele.

        En mä vähättele ludemin tunteita mutta en todellakaan hyväksy että ludem vetoo joka asiassa naisten oikeuksiin ja sitten vielä uhkailee minua ilmoituksilla kun ihan normaalisti olen sanonutkin etten hyväksy sitä että ludem käy muiden kanssa saunomassa ja en tietenkään hyväksy sitä että kun joskus mennään yhdessä jonnekin niin hän pukeutuu niin että muodot on nähtävissä ja en ole vaatinut että täytyy olla peitetty mutta eihän nyt nainen voi vähissä vaatteissa näyttäytyy miesten nähden että jos jotain voi soveltaa edes perhe juhliin kun ollaan menossa nii ei todellakaan niin että muut naiset ovat peitetty ja minun ludem on niin muodot näytillä että jotain voi niissä tilanteissa soveltaa että on edes jotain mikä ei paljasta muotoja. Muuta en vaadi ja muuten olen valmis hänen säännöillä menee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1919
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      470
      1034
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe