Ok siis kävin eilen baarissa kaverini kanssa, olin ottanut pari siidua, en kovin kännissä ollut. Tanssimassa kun oltiin kaveriani tuli joku mies jututtaan ja mentiin istuun miehen ja tämän kavereiden kans. Itse tykästyin yhteen kavereista, hiljasemman olonen mies, vähän eri tyyppinen, hevari ehkä, jäin sitten hänen kanssa jutteleen. Mies ei ollu kännissä, sanoi ettei juo, oli kavereiden mukana vaan baarissa. Jäätiin sitten yhdessä istumaan siihen, muu porukka välillä häipy ja välillä istui seurana. Juteltiin vaan kaikkea, heittelin jotain ihmevitsejä ym, jätkä ei mitenkään mua kosketellu, vähän mun jalkaa naputti sormillaan tai jotain. Pyysi kuitenkin luokseen yöksi ja menin, sanoin kyllä että pitää olla kiltisti. Nukuin sitten jätkän kans samassa sängyssä, mitään ei tosiaan tapahtunu, ei edes halaillut, välillä nukkuessa piti kättä mun ympärillä. Ja aamulla sitten lähdin kun olin heränny eikä mies pyytäny mun numeroa ja tää asia jäi mua häiritseen. Miksi ihmeessä? Luulin että jätkä oli kiinnostuneen oloinen, sanoi kivoja juttuja mulle, katteli silleen että tuntu tykkäävän ja tosiaan pyysi yöksi eikä edes yrittäny mitään, ensin oli ite menossa lattialle nukkuun, sanoin kyllä että saa se ihan sängyssäkin nukkua, en mä nyt niin epäkohtelias oo että toisen luo tuun ja sitten nakkaan talon isännän lattialle. Niin mistäköhän tässä oli kysymys? Joo, oisin kai mä voinu ite sitä numeroa pyytää mutten tosiaan vaan uskaltanu, ajattelin ettei sitä sitten kai kiinnosta mutta jäi vaan kauheasti mietityttään. Oisko tähän kenties olemassa joku toinen syy? Vai eikö jätkää tosiaan vaan inspannu?
miksi ei pyytäny numeroani?
21
3235
Vastaukset
- Ensi kerralla
Heh heh hehheheh. Nuo naiset...
- roses
No olipa asiallinen vastaus...
- äskeinen vastaaja
roses kirjoitti:
No olipa asiallinen vastaus...
Ehkäpä se olikin juuri tarkoitus saada sinut hiukan hämilleen. Ensi kerralla kun tapaatte, ja varmasti tapaatte ;o), niin olet jo valmis kunnon kyyteihin. Teepäs pieni jekku ja älä lähdekkään hänen matkaan...
- roses
äskeinen vastaaja kirjoitti:
Ehkäpä se olikin juuri tarkoitus saada sinut hiukan hämilleen. Ensi kerralla kun tapaatte, ja varmasti tapaatte ;o), niin olet jo valmis kunnon kyyteihin. Teepäs pieni jekku ja älä lähdekkään hänen matkaan...
Eli siis sun mielestä se oli peluri vai? No, onhan se kyllä aina mahdollinen vaihtoehto sekin vaikkei kiva olekkaan :( Kai toivoin että se ois ollu jotain muuta mutta joo, näin kai se menee. Tyhmät miehet :(
Enkä kyllä oo lähdössä mukaan toista kertaa... Tuskin kyllä tulee vastaankaan enää tuo jätkä. Jotenki hämäävää kun se ei näyttäny miltään pelimieheltä, oli sellanen pitkätukkahevari. Paskat. Näin sitä ihmiseltä katoaa usko ihmisiin. - uppauppa
roses kirjoitti:
Eli siis sun mielestä se oli peluri vai? No, onhan se kyllä aina mahdollinen vaihtoehto sekin vaikkei kiva olekkaan :( Kai toivoin että se ois ollu jotain muuta mutta joo, näin kai se menee. Tyhmät miehet :(
Enkä kyllä oo lähdössä mukaan toista kertaa... Tuskin kyllä tulee vastaankaan enää tuo jätkä. Jotenki hämäävää kun se ei näyttäny miltään pelimieheltä, oli sellanen pitkätukkahevari. Paskat. Näin sitä ihmiseltä katoaa usko ihmisiin.Nooh, todennäköisempää on, että se oli herrasmies. Koska et mitään halunnut, ei hän yrittänytkään. Ehkä hänelle jäi mielikuva, ettet ole kiinnostunut muutenkaan. Mikset itse ehdottanut mitään? Ei pelimiehillä ole aikaa nukkumisseen, varsinkaan silloin, kun et todennäköisesti häneen enää edes törmää.
- black...rose
uppauppa kirjoitti:
Nooh, todennäköisempää on, että se oli herrasmies. Koska et mitään halunnut, ei hän yrittänytkään. Ehkä hänelle jäi mielikuva, ettet ole kiinnostunut muutenkaan. Mikset itse ehdottanut mitään? Ei pelimiehillä ole aikaa nukkumisseen, varsinkaan silloin, kun et todennäköisesti häneen enää edes törmää.
Tuota tosiaan enemmän mietin että olisko mahdollista että annoin itestä liian kylmän kuvan vaikka oikeasti tykkäsin jätkästä.. Onpa nämä ihmissuhteet kakkaa joskus. No pitää kattoa mitä tulevaisuus tuo ja yrittää oppia virheistään.
- miekkkkonen
black...rose kirjoitti:
Tuota tosiaan enemmän mietin että olisko mahdollista että annoin itestä liian kylmän kuvan vaikka oikeasti tykkäsin jätkästä.. Onpa nämä ihmissuhteet kakkaa joskus. No pitää kattoa mitä tulevaisuus tuo ja yrittää oppia virheistään.
Taidan olla ton kuvauksen perusteella hiukan samanlainen kuin tuo hevariukko.Pitkätukkanenkin vielä.
Multa ainakin katoaa innostus yrittää jos nainen antaa sellasia merkkejä ettei kiinnosta.
Otan kerralla onkeeni, enkä yritä enää.
Mun mielestä naisen pitää antaa selvä merkki siitä että kiinnostais nähdä uudestaan.
Olisit kysyny puhelinnumeroa vaan reilusti, se olis ollu merkki siitä että sua kiinnostaa edes nähdä uusiksi.
Nyt miekkonen ajatteli ettei sua kiinnosta.
Ja mulle on muuten käyny melko samalla lailla.
Nukuin itse hetken lattialla, nainen pyysi viereensä nukkumaan, mutta sovittiin ettei touhuta mitään ylimäärästä.
On sekin hieno tunne kun saa sylikkäin nukkua,eikä siinä tarvi olla mitään seksuaalista.
Kaverilla on pari naisystävää jotka ei sekstaile kenenkään kanssa, mutta viereen pääsee nukkumaan jos vaikka on yöllä kylmä. :D
Upeita naisia mun mielestä, mukavia. - black...rose
miekkkkonen kirjoitti:
Taidan olla ton kuvauksen perusteella hiukan samanlainen kuin tuo hevariukko.Pitkätukkanenkin vielä.
Multa ainakin katoaa innostus yrittää jos nainen antaa sellasia merkkejä ettei kiinnosta.
Otan kerralla onkeeni, enkä yritä enää.
Mun mielestä naisen pitää antaa selvä merkki siitä että kiinnostais nähdä uudestaan.
Olisit kysyny puhelinnumeroa vaan reilusti, se olis ollu merkki siitä että sua kiinnostaa edes nähdä uusiksi.
Nyt miekkonen ajatteli ettei sua kiinnosta.
Ja mulle on muuten käyny melko samalla lailla.
Nukuin itse hetken lattialla, nainen pyysi viereensä nukkumaan, mutta sovittiin ettei touhuta mitään ylimäärästä.
On sekin hieno tunne kun saa sylikkäin nukkua,eikä siinä tarvi olla mitään seksuaalista.
Kaverilla on pari naisystävää jotka ei sekstaile kenenkään kanssa, mutta viereen pääsee nukkumaan jos vaikka on yöllä kylmä. :D
Upeita naisia mun mielestä, mukavia.Noh, vieläkään en ihan varmasti tiedä miksei herra numeroani kysyny mutta kun alkoi tilanne ärsyttää niin kaivoin netistä miehen mailioson ja kysyin :P Kuulemma unohti, en tiedä sitten oliko niin ettei kehdannut tai luuli ettei minua kiinnosta (mikä sekin näin jälkeenpäin ajateltuna on mahdollista kun oon helposti vähän arka) vai miten mutta nyt ollaan numerot kuitenkin vaihdettu ja mesessä jutskailtu. Eipä kyllä ole oikein mun tyyliä ja voihan olla että tällänen on miesten mielestä vähän outoa tai jotenkin ahdistelua (mielipiteitä?) mutta kun tosiaan pidin poikaa söpönä ja mukavana niin aattelin vaan selvittää tilanteen suuntaan tai toiseen ettei sitten jää mietityttään, voipihan se vapaasti sanoa ettei kiinnosta jos niin on asianlaita.
Niin ja tosiaan oli platonista meininkiä se nukkuminen ja niin oli tarkoituskin, en mä sellanen oikein oo että ekana iltana antaisin mutta mukava se on jonkun vieressä nukkua lämpimässä. Ei sen tosiaan mitään muuta tarttekkaan olla.
- .............
just eronnu ja kaipaa vain sitä mitä siinä ei enää ole..Vois esm olla mun ex.ä se on just sellanen että kaipaa jonkun siihen viereen, ei osaa olla yksin
Syitä varmaan yhtä monta kuin keksijääki.Tapauksesta han se riippuu.Johonkuhun ei välttämättä voi luottaa.Vaistoaa jotakin outoa.Tai eräs syy voisi juuri olla, että on eronnut ja ollut jonkin aikaa yksin ja korvaa seuralla yksinäisyyden.Noin vain muutamalla esimerkillä
- roses
Siis tarkoitikko että mussa ois ollu jotain outoa mihin se ei ois voinu luottaa? Eihän sitä kyllä tiedä.
Tuo ero juttu saattaa sekin olla hyvinkin totta kyllä. Kiitti mielipiteistä, hyvä toistenkin näkökulmia saada. Silti ärsyttää kun oli todella kivan olonen mies ja itekkin oon ihan tarpeeks idioottien miesten perään joutunu itkeen. roses kirjoitti:
Siis tarkoitikko että mussa ois ollu jotain outoa mihin se ei ois voinu luottaa? Eihän sitä kyllä tiedä.
Tuo ero juttu saattaa sekin olla hyvinkin totta kyllä. Kiitti mielipiteistä, hyvä toistenkin näkökulmia saada. Silti ärsyttää kun oli todella kivan olonen mies ja itekkin oon ihan tarpeeks idioottien miesten perään joutunu itkeen.Tarkoitin mitä kirjoitin ja vain esimerkkinä, mut asioissa omakohtaista kokemusta taas toistepäin eli naisista.Totuus voi olla joko omaa luuloa tai faktaa, mutta sen ratkaisee ne joita asia koskee.
Ei sitä niin vakavasti pidä eläväs elämässä ottaa, vaikka ärsyttääki.Jokainen epäonnistuminen syö itseä jollakin tavalla, mut kasvattaa huomaamaan asioita aika eri lailla ja suhtautumaanki niihin, toisaalta sääli kyl..vähän välinpitämättömästi, jos epäonnistumisia kasaantuu kovin paljon.
- koska
ei uskaltanut hänkään..! Toivottavasti tapaatte vielä, niin pyydät sit rohkeasti itse.
- roses
Voipihan se näinkin olla... No, saa nähdä tuleeko mies vastaan toisen kerran ja mitä sitten. Toivottavasti jotain positiivisempaa.
omasta kokemuksesta voin sanoa että harvassa on ne kerrat kun oon saanut pyydettyä naiselta aamulla numeron vaikka monesti ois tehnyt mieli ainakin kokeilla onko jutusta mihinkään ja tämä johtuu taas ainoastan siitä että en ole uskaltanut,lets face it,sehän on sama asia kun sanois suoraan et 'i want you' ja sen myöntäminen ei ole maailman helpoimpia asioita.
- black...rose
Taisit tietää kuka oon :P Kun tuo nimikin oli niin todella harhaanjohtava :) En viittiny pistää nimimerkillä kun ajattelin että tulee sitte jotain ei-haluttuja kommentteja ulkonäöstä... Mutta tulkoonpa sitten, jos ei mies mun ulkonäön takia numeroa ottanu niin sillehän ei mitään voi, kakkaa sattuu.
Mutta joo, kyllähän se voi olla ettei mieskään uskaltanu, tosin tuntui vaan oudolta koska jos oon jonkun jätkän luona ollu yötä niin on se numero yleensä kysytty, eipä tosin näitä tilanteita oo ollut kun ehkä 4 tai 3 elämäni aikana. Nyt vähän harmittaa (eikä ihan vähääkään) etten ite pyytäny numeroa, vaikkei jätkää oliskaan kiinnostanu niin olisin edes tienny sen enkä miettiny päätäni puhki että miksei se kysyny numeroa. Mutta kun sitä on itse niin ujo ja pelkää torjuntaa. Pitää toivoa että tulee mies vastaan joskus ja kaipa se tuleekin jos tästä mitään ikinä ois tarkotettu tulevan. black...rose kirjoitti:
Taisit tietää kuka oon :P Kun tuo nimikin oli niin todella harhaanjohtava :) En viittiny pistää nimimerkillä kun ajattelin että tulee sitte jotain ei-haluttuja kommentteja ulkonäöstä... Mutta tulkoonpa sitten, jos ei mies mun ulkonäön takia numeroa ottanu niin sillehän ei mitään voi, kakkaa sattuu.
Mutta joo, kyllähän se voi olla ettei mieskään uskaltanu, tosin tuntui vaan oudolta koska jos oon jonkun jätkän luona ollu yötä niin on se numero yleensä kysytty, eipä tosin näitä tilanteita oo ollut kun ehkä 4 tai 3 elämäni aikana. Nyt vähän harmittaa (eikä ihan vähääkään) etten ite pyytäny numeroa, vaikkei jätkää oliskaan kiinnostanu niin olisin edes tienny sen enkä miettiny päätäni puhki että miksei se kysyny numeroa. Mutta kun sitä on itse niin ujo ja pelkää torjuntaa. Pitää toivoa että tulee mies vastaan joskus ja kaipa se tuleekin jos tästä mitään ikinä ois tarkotettu tulevan.et se olit sä.Toisaalta näin miehenä täytyy myöntää että saattohan hänellä olla myös pelkästään 'tuhmat' mielessä ja toivoi että kun saa sut himaan asti niin jtn tapahtuu siitä huolimatta että puhe on ollut aivan muusta.Se on kova paikka pyytää numero aamulla,ei siitä mihinkään pääse.Jos oot aamulla kun heräät täysin selvinpäin ei numeroa uskalla pyytää, jos oot ollut niin koomassa et aamulla on vielä sopiva 1,5 promillen seurusteluhumala päällä niin numeroa ei taas kehtaa pyytää sen vuoksi että on ollut illalla niin vitun kännissä ettei muista edes miten jomman kumman kämpille päädyttiin saati sitten mitä idiootti läppää on heittänyt.
- black...rose
yrmio kirjoitti:
et se olit sä.Toisaalta näin miehenä täytyy myöntää että saattohan hänellä olla myös pelkästään 'tuhmat' mielessä ja toivoi että kun saa sut himaan asti niin jtn tapahtuu siitä huolimatta että puhe on ollut aivan muusta.Se on kova paikka pyytää numero aamulla,ei siitä mihinkään pääse.Jos oot aamulla kun heräät täysin selvinpäin ei numeroa uskalla pyytää, jos oot ollut niin koomassa et aamulla on vielä sopiva 1,5 promillen seurusteluhumala päällä niin numeroa ei taas kehtaa pyytää sen vuoksi että on ollut illalla niin vitun kännissä ettei muista edes miten jomman kumman kämpille päädyttiin saati sitten mitä idiootti läppää on heittänyt.
Jaa no minä se olin :P Mutta kun tää mies ei tosiaan ollu ottanu mitään. Tosin se saattaa olla että se luuli jotain saavansa illasta.
black...rose kirjoitti:
Jaa no minä se olin :P Mutta kun tää mies ei tosiaan ollu ottanu mitään. Tosin se saattaa olla että se luuli jotain saavansa illasta.
pahalta kuullostaa jos ei ollut ottanut mitään ja silti uskalsi pyytää sut yöksi kylään mut ei muka puh.numeroa.No mitä Oulun rock/heavy piirejä tiedän niin tod.näköisesti tormäät heppuun uudestaan monta monituista kertaa.
- TBrrred
Luulisin, että ymmärrän tota miestä, koska olen itse suunnilleen samanlainen. Onhan se MAHDOLLISTA, että oli juuri joutunut jätetyksi ja pelimiestäkään ei aina ulkonäöstä erota. Tosin pelimies kyllä varmistaa seuraavan tapaamisen.
Kyllä todennäköisintä on se, ettei "uskaltanut" kysyä. Odotti sinulta jotain "vihjettä", jonka jälkeen olisi voinut kysyä tai sitten odotti oikeaa hetkeä ja aina kun meinasi kysyä, niin sanat juuttui kurkkuun. Kun on vähän epävarma itsestään ja ajattelee "voiko tuo nainen todella olla kiinnostunut?" niin sitä epäilee kaikkea, vaikka toinen sanoisi mitä ja vielä selvinpäin.
Kyseinen mies kärsii varmaan osaksi "naisen paras kaveri"-syndroomasta. Mukava, hellä ja romanttinen herrasmies, mutta epävarma ja liiankin kohtelias. Monia naiskavereita on minullekin siunaantunut, mutta ei muuta. Ei sillä, että kukaan ei olisi ollut minusta kiinnostunut, minä vain en ole tajunnut sitä ja koska nainen odottaa minulta aloitetta enkä sitä tee, niin annan kuvan, etten itse ole kiinnostunut.
En tiedä, ymmärrätkö mitä yritän sanoa, mutta et tiedä mitä saatoit menettää (siis olettaen, että jätkä oli kuin minä :D) nooh, toivottavasti tapaatte vielä. Muista vain se, että tuon tyyliselle äijälle ei aluksi välttämättä riitä edes se rautalangasta väännetty kehikko, joka osoittaa aukottomasti, että olet hänestä kiinnostunut, mutta sitten kun hän sen tajuaa, niin se on menoa.
Toivottavasti minä en kämmää tällä hetkellä menossa olevaa juttua ja toivottavasti sinä pääset eteenpäin.- black...rose
Toivoisin kyllä että tuo olis totta tän miehen kohdalla ja usko pois, tiedän kyllä mitä menetin, siksi tässä kiroilen ja yritän numeroa jostain löytää tai edes sähköpostiosoa. Ja olis kai sitä itse tosiaan vähän kiinnostuneempaa voinut olla mutta kun pelkäsin ettei jätkää kiinnosta enkä halunnu itteä nolata. Mutta toivotaan että joskus törmään siihen jos siitä jotain ois voinu tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436