Jumalan Galluupi. !
Eletäänkö laittomuuden ajan alku ?
Onko Laki alkanut mennä takaperin ?
Rakkaat Hyvä ja siunattu päivä sinulle ja Teille ja teidän/sinun perhellesi Tutustukaa uuskarismaattisuuteen joka julistaa ja opettaa että jos pidät käskyt olet lain orja ,, koska Jeesus vapauuti meitä Laista. Kun Jeesus kerran Täytti Laki
Ristillä ja kaikki tehtiin tyhjäksi niin että nyt olet Uudessa Liitossa ja synnin sallimassa Liitossa . Ollaan mukamas vapaita ja me peitetään itsemme halvalla armolla ja irstas armolla ja mukamas hyvin menee,, kirjoittaa Janne Korvinen ja uuskarismaattisuuden opista..
Älkää uskokaa kaikkea mitä saarnataan . Vaan kysykää kaikki Jumalalta niinkuin Paavali teki..
Galluppi teille Rakkaat Luterilaiset
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luterilaisille puhuu vain rahan ja hyödyn jumala, et heitä tavoita.
Kyllä Jumala heitä tavoittaa ja se päivä tulee olemaan kauhiaa !!!!
Jes. 30:13
niin tämä synti on oleva kuin repeämä korkeassa muurissa, joka uhkaa sortua ja pullistuu; se särkyy äkkiä, yhtäkkiä.
Jes. 47:11
Sentähden kohtaa sinua onnettomuus, jota et osaa manata pois; sinut yllättää tuho, josta et lunnailla pääse, äkkiä kohtaa sinua perikato, aavistamattasi.
Jes. 48:3
Entiset minä olen aikoja ennen ilmoittanut, minun suustani ne ovat lähteneet, ja minä olen ne kuuluttanut. Äkkiä minä panin ne täytäntöön, ja ne tapahtuivat.
Jer. 15:8
Heidän leskiänsä on oleva enemmän kuin meren hiekkaa; minä tuon heidän nuorukaistensa äitien kimppuun hävittäjän keskellä päivää, langetan äkkiä heidän päällensä tuskan ja kauhun.
- Anonyymi
Eletään vaan.
mikä Laki?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774