Kun näin sinut taas, sydämeni heitti tuhat kierrosta. Miten minä pääsen yli sinusta kulta.
Vaikka sylissäni toinen on, sinun olen aina.
16
60
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään pääse sinusta, kulta.
Miten me pääsemme eteenpäin. Ajattelen sinua koko ajan, olen hermona. Jos pääsisi kanssasi jonnekin kauas rauhalliseen paikkaan ajan kanssa. Mutta sinä et ehkä uskaltaisi. - Anonyymi
En mä pääse ikinä näistä tunteista mä haluan olla vain sun kanssa
- Anonyymi
Vaikka ei siltä näytä, haluan silti sinut vierelleni. Liian paljon tunteita pelissä, en handlaa tilannetta enää.
- Anonyymi
Et todellakaan ole ikinä välittänyt minusta yhtään kun näin jätit mut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan ole ikinä välittänyt minusta yhtään kun näin jätit mut.
Enhän ole jättänyt. Mitä sinä pidät jättämisenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän ole jättänyt. Mitä sinä pidät jättämisenä?
Miksi sä olet mustasukkainen kun et ole yhtään kiinnostunut minun kanssani viettää yhtään aikaa. Ja Miks kiusaat minua kun olen oikeasti todella rikki kun jätit mut ja et edes anna mun rekisteröityä mihinkään missä vois löytyy joku seura että saisin muuta ajateltavaa kuin mun tunteet ja sitä paitsi sureminen vanhentaa ja en halua surra koko ajan kun mä tiedän etten ikinä kelpaa sinulle.
olen ihan pihkassa erääseen mieheen, sydän heittää aina volttia, aina kun hänet näen, kohtaan..
joskus jää unet yöllä vähäisiksi.. koska sydän hulluna hänelle hakkaa <3- Anonyymi
Tänäänkö nähtiin?
- Anonyymi
Tossa nähtiin että kun luotin sinuun niin menit sitten ihastuu johonkin toiseen 😡😡😡😡😡😡😡😭😭😭😭Ja sen pitäisi olla ihan ok mulle että noin teit meidän suhteen aikana. No eipä sun tunteet sitten ollu aidot kun noin paljon olet muiden kanssa ja mun kanssa et halua olla tekemisissä
- Anonyymi
Lauantaina
- Anonyymi
En halua tietää... 💔
- Anonyymi
Heittäkää volttia!!! 🤸♀️🤸♂️
- Anonyymi
Mies laita viestiä livessä
- Anonyymi
Tänään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568