Aihe

Rasismista vaan

Anonyymi

Rasistisissa ihmisissä vain heijastuu usein oma pahoinvointi ja epäonnistuminen omassa elämässä.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hk-tp

näin se pitkälti on, ainakin omalla kohdallani. Sylettää kaikki muunrotuiset, paitsi japsit ja inkkarit. Varsinkin juutalaisia pidän erittäin haitallisena rotuna.

• Anonyymi

Wau!? Ihanko itse osasit noin kuluneen kliseen aivopieraista palstalle? 😆

• Anonyymi

wau ittelles, kysy ny vaikka palestiinalaiselta haitallisesta rodusta. siinä on sulle klisettä kun katsot betonimuuria länsirannalla.
        inkkareista en tiedä mutta tuskin japsi on klise sen enempää kuin muutkaan idän ihmeet.....

• Anonyymi

Minua ei voi vähempää kiinnostaa rotu tai ihmisen muoto tai malli. Minua haittaa lähinnä se, että tänne otetaan verovaroin eläviä elättejä. Työtä tekevät veroja maksavat ja länsimaisiin arvoihin integroituva ei haittaa ollenkaan.

Voi verrata tällaiseen. 60- ja 70-luvuilla Ruotsiin työn perässä muuttaneet Suomalaiset ovat kotoutuneet Ruotsiin aika hyvin. Samaa ei voi tosiaan sanoa kaikista muista ihmisryhmistä, joilla on täysin erilainen kulttuuri ja ajatusmaailma kuin länsimaissa on.

• Anonyymi

Huomautan.

Mutta ei suomalaisten, suomalaisuuden ja suomalaisen Suomen arvostaminen ja puolustaminen ole mitään rasismia tai natsismia.

Vaikka kuinka suomalaisvastaiset eri alojen eliitit niin kehtaavat väittääkin. Joten puolusta sinäkin vain hyvällä omatunnolla omiasi...

• Anonyymi

oot ihan oikeessa sinä että muukalaisia tänne tuodaann halpatyövoimaksi...eine somalit tänne
        sopeudu mutta niiden maahantuontiin menene miljardi ja toinen niiden ylläpitoon sossu rahoilla.
        niinetä pitääkö meitin seurata ruotsin esimerkkiä.....
        niijettä koska varisso palaa....kun muukaiset juhlii....täh

• Anonyymi

Omaa maata, kansaa, kulttuuriaan ja uskoaan halveksivissa ja niiden tuhoa kannattavissa suomalaisissa heijastuu aina heidän huono itsetuntonsa, jonka he heijastavat suomalaisuuteensa ja muihin suomalaisiin.

• Anonyymi

Pätee enemmän muihin. Vaaditaan polvistumisia samalla ollaan katkeria valkoisten saavutuksista.

• Anonyymi

En voi pahoin, enkä ole epäonnistunut omassa elämässä. Silti en tykkää, että uhka ja vaara Suomessa lisääntyy, kun näitä kaapunaisia ja raiskaaja ukkoja tänne otetaan .

• Anonyymi

Olen eri mieltä.
      Kulttuurimarxismi pyrkii hajottamaan ihmisyhteisöt 'atomeiksi' eli yksilöiksi, jotka ajattelevat vain oman itsensä hyvinvointia. Tällöin ei olisi kiinnostunut esim. Oman rodullisen viiteryhmänsä tulevaisuudesta tai turvallisuudesta.
      Toinen asia on sitten se, mikä on 'rasismia'?
      Suvakin mielestä kaikki toiminta ja ajatukset jotka arvostelevat hallitsematonta maahanmuuttoa Eurooppaan on 'rasismia'.
      On kuitenkin fakta että tummien lisääntyminen saattaa meidät valkoiset tukalaan tilanteeseen. Tästä on esimakua mm. Ruotsista.
      Aloittajan heitto onkin kömpelö manipulointiyritys. Kuka nyt 'luuseri' tahtoisi olla!?
      Todellisuudessa 'rasistit' eli maahanmuuttokriittiset ovat fiksuja ja vastuuntuntoisia ihmisiä.

• Anonyymi

nojoo, jos on kyse hyvinvointi yhteisöistä niin tietääkseni esim. grankullassa ei ole varissoita tai itähelsinkiä ollenkaan. niinettä grankulla on liljan valkoisten sekä betrevolkin asuttama eikä siellä ole somali ongelmaa.
        sama pätee oolantiin jossa asuu fiksua ja vastuuntuntoista väkeä.

niinettä entäs me ihan mukavat mutta vähemmän varallisuutta omistavat kun meitin asuttamille alueille rakennetaan somali arabi slummeja,,,,, täh

• Anonyymi

Totta töriset. Esimerkkinä vaikka hesarissa keikistelleet teinit, jotka tutkivan journalismin, tarkoittaa verotoimiston tiedot, eivät ansainneet verotettavalla työllä kuin nolla euroa,, mutta kuluttavat merkkivaatteisiinsa tonnikaupalla kuussa. Ja joku kehuu itseään ahkerimmaksi koko kaupungissaan. Ahkeruuden sektori jäi pimentoon. Eipä onnistu meikältä, edes palkkatyössä ollen. Rasistista kateuttahan tämä on.

• Anonyymi

Ottaa päähän kun täältä rahoitetaan vuosikymmeniä samoja umpityperiä kansoja.

• Anonyymi
      UUSI

kyllä tuossa varmasti on paljon perää, kun ei mene itsellä hyvin ja etenkin jos on tosissaan luuseri niin mikäpä sen helpompaa kuin valita joku silmätikuksi ihonvärin, uskonnon tai muun joka erottaa jotenkin enemmistöstä. rasistit ovat näet raukkoja ja laumasieluja ja mölisevät suuressa porukassa,.

• Anonyymi
        UUSI

Olet pelkästään nolo ....

• Anonyymi
        UUSI

Luuserit ymmärtää luusereita. Enemmän tulee arvostelua niiltä jotka ovat itse yrittäneet ja onnistuneet. V tuttaa nuo törkimykset jotka kelvottomasti larppaavat yhteisillä varoilla tai suorastaan varastaen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      624
      30396
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22604
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14131
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11245
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8339