https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007698605.html
Tämä "enona" tunnettu sekopää on näköjään vangittu 13 vuodeksi mikä kuulostaa kerrankin järkevältä tuomiolta eikä turhalta paapomiselta. Inhottavaa ajatella että tollanen sairaita käsimerkkejään tekevä retku on pyörinyt lasten ja nuorten parissa ja houkutellut näitä hyväksikäytettäväksi ties millä verukkeilla 😨
Tekisi mieli kirjoittaa mitä saunan takana soisi tehtävän, mut jätetään tuomioiden jakaminen oikeuslaitokselle jossa se tällä kertaa kyllä onnistui 👍 Eikä varmastikaan tule olemaan helppo kakku istua, kannattaa varoa ettei liukastu saippuaan suihkutiloissa.
Hyvä että oikeus toteutui!
32
<50
Vastaukset
Tai siis kumarru nostamaan pudonnutta saippuaa.
- Anonyymi
Suomipojat pääsee yleensä päähän taputtelulla.
- Anonyymi
Paljos sä sait koppia siitä vauvan potkaisemisesta? Törkeä pahoinpitelyhän se vähintään oli.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Tuskinpa peris on vauvoja sentään potkinut...
En minäkään usko vaikka tolle bicky-hahmolle alkuvaiheessa kirjoittikin alaikäisten teinityttöjen panemisia
- Anonyymi
Peris hyvä, edes bicky-hahmon esittäjä ko mainoksessa, Omid Djalili, ei oikeasti potkaissut vauvaa :)
Kollimaattori kirjoitti:
No en ole en 😅 Eikä Bickykään siitä varmasti ylpeä ole, ja vaikuttaa siltä että on myöhemmin onnistunut isänä ihan hyvin, sikäli kun hänen poikaansa olen nähnyt ja tämän kanssa jutellut 🙂🙂🙂
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No en ole en 😅 Eikä Bickykään siitä varmasti ylpeä ole, ja vaikuttaa siltä että on myöhemmin onnistunut isänä ihan hyvin, sikäli kun hänen poikaansa olen nähnyt ja tämän kanssa jutellut 🙂🙂🙂
Kannattaisi jo kertoa lääkärillesi, että mielikuvitusolennot kuten "bicky" ovat sinulle todellisia :(
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Bicky-hahmo = eno :))
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi jo kertoa lääkärillesi, että mielikuvitusolennot kuten "bicky" ovat sinulle todellisia :(
Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä, tuossahan Bicky omalla profiilillaan ja kuvallaan kommentoi tätä uutista ja samalla myönsi omat mokansa poikansa varhaislapsuudessa 🙄
No mulla on helmikuun alussa lääkäriaika ja viimeksi olen tavannut lääkärini kai viime talvena, joten eiköhän hänen kanssaan keskustella paljon muustakin kuin siitä onko joku suomi24-palstan tyypeistä käynyt ostamassa 850:n osia tai kommentoinut iltapäivälehtien uutisia palstalla 🙄 Eiköhän siinä ole tärkeämpiäkin puheenaiheita mitä pitää yrittää ympätä 45 minuuttiin.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä, tuossahan Bicky omalla profiilillaan ja kuvallaan kommentoi tätä uutista ja samalla myönsi omat mokansa poikansa varhaislapsuudessa 🙄
No mulla on helmikuun alussa lääkäriaika ja viimeksi olen tavannut lääkärini kai viime talvena, joten eiköhän hänen kanssaan keskustella paljon muustakin kuin siitä onko joku suomi24-palstan tyypeistä käynyt ostamassa 850:n osia tai kommentoinut iltapäivälehtien uutisia palstalla 🙄 Eiköhän siinä ole tärkeämpiäkin puheenaiheita mitä pitää yrittää ympätä 45 minuuttiin.Kyllä ylläpitämästäsi liljalaaksolaisesta rinnakkaistodellisuudesta kertominen lääkärille on tärkeää mielenterveytesi kannalta.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ylläpitämästäsi liljalaaksolaisesta rinnakkaistodellisuudesta kertominen lääkärille on tärkeää mielenterveytesi kannalta.
Miten voi kertoa jostain mitä ei ole olemassa? Siis rinnakkaistodellisuudesta.
Kun siihen yhdistetyt palstalaiset kuitenkin ovat ihan eri henkilöitä kuin minä ja kirjoittavat viestinsä omilla tunnuksillaan ja omalta koneeltaan tai puhelimeltaan.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Miten voi kertoa jostain mitä ei ole olemassa? Siis rinnakkaistodellisuudesta.
Kun siihen yhdistetyt palstalaiset kuitenkin ovat ihan eri henkilöitä kuin minä ja kirjoittavat viestinsä omilla tunnuksillaan ja omalta koneeltaan tai puhelimeltaan.Juuri siksi lääkärille kannattaisi kertoa kun olet noin syvällä (kuten olet itse palstalla sanonutkin) tuossa mielikuvitusmaailmassa.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri siksi lääkärille kannattaisi kertoa kun olet noin syvällä (kuten olet itse palstalla sanonutkin) tuossa mielikuvitusmaailmassa.
Enköhän mä kuitenkin itse kaikkein parhaiten tiedä keitä palstalaisia olen tavannut ja keitä en. Ja jos joku ei ole tavannut jotain, ei se tarkoita sitä etteikö joku toinen olisi. Pelkästään jo sijainti vaikuttaa asiaan, ainahan sitä todennäköisemmin törmää irl toiseen turkulaiseen kuin vaikkapa rovaniemeläiseen.
Mutta eiköhän lääkärin kanssa keskustella tosiaan tärkeämmistäkin aiheista. Voisin kuvitella että häntä kiinnostaa esim. nykyiset elintapani kun viime tapaamisella valehtelin esim. juomisesta päin naamaa ja kuukauden päästä olinkin sairaalassa. Tai että miten olen sopeutunut yksin asumiseen tms. Tuskin siellä kenenkään yksittäisten nettituttujen tai asiakkaiden henkilöllisyyksistä jauhamiseen kannattaa tuhlata aikaa.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Enköhän mä kuitenkin itse kaikkein parhaiten tiedä keitä palstalaisia olen tavannut ja keitä en. Ja jos joku ei ole tavannut jotain, ei se tarkoita sitä etteikö joku toinen olisi. Pelkästään jo sijainti vaikuttaa asiaan, ainahan sitä todennäköisemmin törmää irl toiseen turkulaiseen kuin vaikkapa rovaniemeläiseen.
Mutta eiköhän lääkärin kanssa keskustella tosiaan tärkeämmistäkin aiheista. Voisin kuvitella että häntä kiinnostaa esim. nykyiset elintapani kun viime tapaamisella valehtelin esim. juomisesta päin naamaa ja kuukauden päästä olinkin sairaalassa. Tai että miten olen sopeutunut yksin asumiseen tms. Tuskin siellä kenenkään yksittäisten nettituttujen tai asiakkaiden henkilöllisyyksistä jauhamiseen kannattaa tuhlata aikaa.Et tunnu tietävän kun jatkuvasti intät mm. että Vakken ostarissa on "Jyysteria"-niminen pitseria tai "Marco Porari" on voittanut Daytona500:n, vaikka on maailman yksinkertaisin homma tarkistaa mitä pitserioita Vakkella on tai kuka on voittanut Daytonan milloinkin :D
https://www.varissuonliikekeskus.fi/liikkeet-palvelut
https://www.espn.com/racing/nascar/story/_/id/28726190/denny-hamlin-wins-3rd-daytona-500-photo-finish - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunnu tietävän kun jatkuvasti intät mm. että Vakken ostarissa on "Jyysteria"-niminen pitseria tai "Marco Porari" on voittanut Daytona500:n, vaikka on maailman yksinkertaisin homma tarkistaa mitä pitserioita Vakkella on tai kuka on voittanut Daytonan milloinkin :D
https://www.varissuonliikekeskus.fi/liikkeet-palvelut
https://www.espn.com/racing/nascar/story/_/id/28726190/denny-hamlin-wins-3rd-daytona-500-photo-finishTosielämän faktat sopivat huonosti periksen satumaailmaan.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Niin niin niin niin virtsaa sulle päälle
- Anonyymi
Esikuvasi on sitten pitkään linnassa.
- Anonyymi
Hahhah justiinsa peris :D
Ja mä liityn aiheeseen miten? 🙄 Muuten kuin että ketjun aloittaja on tuttuni myös palstan ulkopuolella ja täytyy sanoa että olen aika lailla samaa mieltä hänen kanssaan, että tollanen kova tuomio noinkin törkeistä rikoksista on ihan oikein. Kivat siinä lähes 8-kymppisenä vapautua vankilasta suoraan vanhainkotiin, jossa kaikki ennenpitkää muistavat ja tietävät kenestä on kyse. Eikä sitä uhrien kärsimystä varmaankaan voi mitata millään tuomiovuosilla, mutta onpahan ainakin poissa kaduilta tekemästä pahaa.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ja mä liityn aiheeseen miten? 🙄 Muuten kuin että ketjun aloittaja on tuttuni myös palstan ulkopuolella ja täytyy sanoa että olen aika lailla samaa mieltä hänen kanssaan, että tollanen kova tuomio noinkin törkeistä rikoksista on ihan oikein. Kivat siinä lähes 8-kymppisenä vapautua vankilasta suoraan vanhainkotiin, jossa kaikki ennenpitkää muistavat ja tietävät kenestä on kyse. Eikä sitä uhrien kärsimystä varmaankaan voi mitata millään tuomiovuosilla, mutta onpahan ainakin poissa kaduilta tekemästä pahaa.
No ihan sitten liityt, että kirjoitit aloituksen spämmihahmo bickyn profiililla.
- Anonyymi
Nämä pääsi puolet vähemmällä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bfeb7263-3902-45f2-a095-87a0136856ad - Anonyymi
Jo on kaksinaismoralismi huipussaan ap-kirjoituksessa.
Markku Näätä - Anonyymi
Kauheen näköinen olio,onko ihminen?käytökseltään eläin.
- Anonyymi
Niin kumpi pahempi ,kallovamma vai perävamma?
- Anonyymi
Jos tapauksiin liittyi väkivaltaa, niin sitten tuomio on erittäin asianmukainen, mutta jos tapaukset tapahtuivat yhteisymmärryksessä pääosin niin miehen luonnollisesta vietistä sai kovan tuomion mikä on miehen normaalia viettiä! Mutta loppu "kaneettina" täytyy sanoa että henkilö vaikuttaa häiriintyneeltä, mutta todella on myös korostettava että normaalin miehen kiinnostus nuoriin naisiin on äärimmäisen luonnollista! Varmasti miehiä kiinnostaa nuori teini!
- Anonyymi
Kyllähän teiniin työntäminen on ihanaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän teiniin työntäminen on ihanaa!
Kerrankin asiallinen kommentti!
Miksi tuomio napsahti. Mieshän vain toimi kulttuurinsa tavalla. Missä kaikki Vihreät nyt ovat?
- Anonyymi
Aika karua muuten ajatella sitä jyystaxi-biisiä
"pienenä eno minut aina raiskasi, jos en antanut seinään paiskasi" - Anonyymi
Eno jänämies on naisten ihannemies.
- Anonyymi
Montako "enoa" korkkasit linnassa lusiessas? Varmasti meinaan tuntui niillä ihan vatsalaukussa asti, kun runttaamalla runttasit sitä valtavan kokoista bodattua kalua niiden peräaukkoon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187