Vietättekö joulua

Anonyymi

Vai onks huominen vaan tavallinen torstai?

49

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ryyppään 3 päivää ja pelaan pleikkaria. Tuskin tässä muutakaan tekemistä on.

    • Anonyymi

      Kyllä vietän. 😍
      Pääasiassa yksin, mutta ei haittaa. Saa olla kaikessa rauhassa ja syödä 🤗

    • Juu ja ei. Ekaa kertaa ollaan koskaan vanhempieni kanssa kotona kolmestaan -asuvat siis noin 15 kilometrin päässä minusta ja muutoinkin ollaan kaikki liikuttu ihmisten ilmoilla mahdollisimman vähän, ja eipä muutenkaan tunnu siltä että huomenna on aatto. Hyvin todennäköisesti istun neljän seinän sisällä suurimman osan päivää pelaten pleikkaa, lukien tai tehden jotakin muuta millä ajan saa kulumaan. Eli pääosin samaa mitä teen arkenakin.

      • Anonyymi

        Hanki itsellesi tinderistä tinderimiehiä tai arabimiehiä ja nauti joulusta niin ei olis tylsää ja saat nautintoa ja eloa elämääsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hanki itsellesi tinderistä tinderimiehiä tai arabimiehiä ja nauti joulusta niin ei olis tylsää ja saat nautintoa ja eloa elämääsi

        Hyi helvetti, yök yök niin Tinderi kuin arabit. 🤢🤮

        Yks juttu. EN OLE YKSIN jouluna. Taidat ite haluta niitä tinderimiehiä kun niitä jatkuvasti tuputat toisille. Mä en koske pitkälläkään tikulla Tinderiin tai muihin deittipalveluihin.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Hyi helvetti, yök yök niin Tinderi kuin arabit. 🤢🤮

        Yks juttu. EN OLE YKSIN jouluna. Taidat ite haluta niitä tinderimiehiä kun niitä jatkuvasti tuputat toisille. Mä en koske pitkälläkään tikulla Tinderiin tai muihin deittipalveluihin.

        Ne on joka naisen unelma miehiä ja ei ole sama asia olla vanhempiensa kanssa kuin olla jonkun miehen kanssa ja saisit leikkiä kikkelillä tai kikkeleillä ja miehet antaa sinulle ihanaa


      • Anonyymi

        Minulla on ensimmäinen joulu "vain" aikuisten lasten kanssa. Samoin 1. joulu ilman siskoa ja äitiä ja miesystävää - he pysyvät kotosalla koronaa paossa.
        Ajattelin että tulee rauhallinen joulu.. mutta yksi muksu haluaisi leiooa ja kaikenlaista vielä huomennakin. Koiria on tulossa 🐶 ja lasten avopuolisoitakin syömään. Tuskinpa kovin rauhallinen joulu tulee.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Hyi helvetti, yök yök niin Tinderi kuin arabit. 🤢🤮

        Yks juttu. EN OLE YKSIN jouluna. Taidat ite haluta niitä tinderimiehiä kun niitä jatkuvasti tuputat toisille. Mä en koske pitkälläkään tikulla Tinderiin tai muihin deittipalveluihin.

        Ja voikin tulla elämäsi parhain joulu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on joka naisen unelma miehiä ja ei ole sama asia olla vanhempiensa kanssa kuin olla jonkun miehen kanssa ja saisit leikkiä kikkelillä tai kikkeleillä ja miehet antaa sinulle ihanaa

        Jos mä kuule melkein huudan kivusta PYYKKEJÄ ripustaessa kuivumaan, miten mua vois kiinnostaa mitkään kurppaäijien veltot munat saati niiden kanssa paneminen.
        Ei tod.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ensimmäinen joulu "vain" aikuisten lasten kanssa. Samoin 1. joulu ilman siskoa ja äitiä ja miesystävää - he pysyvät kotosalla koronaa paossa.
        Ajattelin että tulee rauhallinen joulu.. mutta yksi muksu haluaisi leiooa ja kaikenlaista vielä huomennakin. Koiria on tulossa 🐶 ja lasten avopuolisoitakin syömään. Tuskinpa kovin rauhallinen joulu tulee.

        Meillä on ollu normaalisti reissujoulu, kun ollaan oltu ensin mummun luona aattona iltapäivä, jossa ollaan tavattu isän elossa oleva sisar perheineen ja edesmenneen setäni perhe hyvien lihapatojen ääressä, ja lopuksi iltaa menty äidin veljelle ja hänen vaimolleen, jonne on vuosien saatossa kokoonnuttu erinäköisine kokoonpanoineen. Parhaimmillaan meitä on ollu 17 yhden pöydän ääressä.

        Mummuni menehtyi syksyllä, joten siitä syystä ja osittain koronan takia emme mene mummulle tai enolleni.

        Olen viettänyt kolmisen aattoa joko suurimman osan siitä kokonaan yksin tai muutaman tunnin yksin, kun en ole pystynyt lähtemään kotoa minnekään, tai tullut iltapäivällä niin kipeäksi etten ole enää jaksanut lähteä Enon luokse tietäen etten nauttisi yhtään siellä olosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja voikin tulla elämäsi parhain joulu

        Elämäni parhain joulu on jo takana, ja sitä ykköstilaa ei tule mikään muu joulu riistämään sitä siltä paikalta.

        Elämäni parhain joulu oli vuonna 2004 sairaalassa osastolla potilaana viettämäni joulu, jolloin olin vajaata kuukautta aiemmin selviytynyt useiden metrien pudotuksesta hengissä. Se on myös ikimuistoisin joulu puitteista huolimatta. Vanhempani olivat luonani, huone oli koristeltu, ja tunnelma oli jouluinen, vaikken päässyt edes huoneestani tai sängystäni pois suihkussa käyntiä lukuunottamatta.

        Muisto tuosta joulusta ei ole surullinen, katkera tai edes sellainen että haluaisin sen tehdä uudelleen, mutta erikoinen se oli.

        Elämäni parhainta joulua ei tule koskaan mitkään tinderkurpat tekemään. Mieluummin olen yksin kuin pelkän pillun perässä juoksevien ätmien kanssa.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Elämäni parhain joulu on jo takana, ja sitä ykköstilaa ei tule mikään muu joulu riistämään sitä siltä paikalta.

        Elämäni parhain joulu oli vuonna 2004 sairaalassa osastolla potilaana viettämäni joulu, jolloin olin vajaata kuukautta aiemmin selviytynyt useiden metrien pudotuksesta hengissä. Se on myös ikimuistoisin joulu puitteista huolimatta. Vanhempani olivat luonani, huone oli koristeltu, ja tunnelma oli jouluinen, vaikken päässyt edes huoneestani tai sängystäni pois suihkussa käyntiä lukuunottamatta.

        Muisto tuosta joulusta ei ole surullinen, katkera tai edes sellainen että haluaisin sen tehdä uudelleen, mutta erikoinen se oli.

        Elämäni parhainta joulua ei tule koskaan mitkään tinderkurpat tekemään. Mieluummin olen yksin kuin pelkän pillun perässä juoksevien ätmien kanssa.

        Minulla on ollut 57 parasta joulua.

        N57v


    • Anonyymi

      Vietän kyllä, eikä se nyt niin hirveästi normijoulusta edes poikkea. Tosin perinteinen siskolle meno joulupäivänä jää väliin. Tulevat tänne aattopäivänä ja syödään joulupuuroa pihalla. Kokemushan se sekin 😅. Äiti jää tänne aatoksi, kun muutenkin ollaan jatkuvasti tekemisissä. Syödään ja avataan pari lahjaa. Loppujoulu ollaan muksun kanssa kaksin. Se leikkii uusilla lahjoillaan ja minä luen ehkä jotain, pelataan pleikkaa ja jotain lautapelejä ja korkataan joku suklaarasia. Varmaan myös vähän ulkoillaan, jos nyt ei hirveesti sada vettä.

    • Anonyymi

      Toki. Valmistelut aloitettu jo viikkoja sitten. Nyt alkaa loppusuora.

    • Jos lohen graavaus ei onnistu, siirryn muitta mutkitta juhannusruokiin.

      (naurua)

    • Anonyymi

      Kasviskeittoa, vähän kuntoilua, nettiä, unta, konvehteja, muutama sana läheisille.

    • Anonyymi

      Joulu? Mikä se on?

      • Jeesuksen murhapäivä.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Jeesuksen murhapäivä.

        (hirn)

        Ihan pieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pieleen.

        Koitas todistaa..


    • Anonyymi

      Ihan normi ruokaa ja normi päivä muuten, lasten kanssa katsellaan lasten elokuvia ja tutkitaan mitä lahjapaketeista löytyy.

      Laitetaan älylaitteet sivuun ja keskitytään toisiimme.

    • Itse asiassa tämä on muuten ensimmäinen jouluni (todennäköisesti) täysin yksin. Pari vuotta sitten äitini oli vielä hengissä ja asui kotona. Viime jouluaattona kävin sen hieman kypsemmän eksäni luona syömässä yms. mutta joulufiilis meni aika äkkiä piloille kun drama queen alkoi kiukuttelemaan siitä että mä olin muka huonolla tuulella, se tarttui häneenkin, ja joulu oli käytännössä piloilla.

      Mutta vietän mä siinä määrin joulua, että en tee töitä ellei nyt jotain oikeasti kannattavaa kauppaa ole tiedossa, ostin pienen määrän jouluruokia, käyn huomenna hautausmaalla jne. Ainoa joulukoriste on tainnut olla seinällä parisen vuotta kun äitini aikoinaan unohti sen siihen ja mä huomasin sen vasta tänä syksynä kun kaverini huomautti että eikö ole vähän aikaista 😂

      • Anonyymi

        Toi on kiva, älä ota sitä ikinä pois. Olisipa minullakin ollut äiti jota rakastan.

        Joskus, kun ystävä on lähtenyt kyläilemästä, niin katselen painuneita sohvatyynyjä tai kahvikuppia pöydällä ja jätän ne hetkeksi siihen, aivan kun osa ystävää olisi vielä siinä, hänen jäljissään.

        Uhhuh saa vähän melankoliseksi nämä mietteeet, yötäkin on vielä pitkä pätkä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kiva, älä ota sitä ikinä pois. Olisipa minullakin ollut äiti jota rakastan.

        Joskus, kun ystävä on lähtenyt kyläilemästä, niin katselen painuneita sohvatyynyjä tai kahvikuppia pöydällä ja jätän ne hetkeksi siihen, aivan kun osa ystävää olisi vielä siinä, hänen jäljissään.

        Uhhuh saa vähän melankoliseksi nämä mietteeet, yötäkin on vielä pitkä pätkä.

        Joo antaa nyt tän joulun ajan vähintäänkin olla, ja todennäköisesti se jäänee siihen taas muutenkin kunnes joku huomauttaa siitä ensi syyskuussa 😅

        Mä olen enemmän kuin tyytyväinen siihen, että äitini ja mun välit olivat viime vuosina paremmat kuin esim. 10 vuotta sitten. Mutta en mä silti ole hänen muistoon tai tavaroihin kiintynyt liikaa. Säästin valkoisen lierihatun, muoviset valkoisilla kehyksillä olevat aurinkolasit, sekä turkin. Kotini on nyt mun kodin näköinen ja muistaa voi niin monella tavalla, tossa äskettäin kävinkin haudoilla viemässä kynttilät.

        Mut ei jouluna turhaan kannata synkistellä, ainakin mulle tää on ollut aikuisiällä lähinnä ylimääräistä vapaata, mutta toki on sitten niitäkin kenelle joulu on kaikki kaikessa. Tossa mun alkuperäisessä viestissä on muuten hieman hölmö tuo lause että "joulu oli käytännössä piloilla". Mun osaltahan niin ei suinkaan ollut, vaan mä käytökselläni kuulemma pilasin molempien joulut kun arvostelin hänelle ääneen naapurini käytöstä 🙄


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Joo antaa nyt tän joulun ajan vähintäänkin olla, ja todennäköisesti se jäänee siihen taas muutenkin kunnes joku huomauttaa siitä ensi syyskuussa 😅

        Mä olen enemmän kuin tyytyväinen siihen, että äitini ja mun välit olivat viime vuosina paremmat kuin esim. 10 vuotta sitten. Mutta en mä silti ole hänen muistoon tai tavaroihin kiintynyt liikaa. Säästin valkoisen lierihatun, muoviset valkoisilla kehyksillä olevat aurinkolasit, sekä turkin. Kotini on nyt mun kodin näköinen ja muistaa voi niin monella tavalla, tossa äskettäin kävinkin haudoilla viemässä kynttilät.

        Mut ei jouluna turhaan kannata synkistellä, ainakin mulle tää on ollut aikuisiällä lähinnä ylimääräistä vapaata, mutta toki on sitten niitäkin kenelle joulu on kaikki kaikessa. Tossa mun alkuperäisessä viestissä on muuten hieman hölmö tuo lause että "joulu oli käytännössä piloilla". Mun osaltahan niin ei suinkaan ollut, vaan mä käytökselläni kuulemma pilasin molempien joulut kun arvostelin hänelle ääneen naapurini käytöstä 🙄

        Jeps ne on ihmiset ihan reunalla jouluna kun niin paljon stressiä ja väsymystä, liiallisia odotuksia ja tunteellista yliherkkyyttä.

        Muistan omasta lapsuuden kodista yhdenkin kunnon joulusession, kun vanha akka sano äijälle, että laitappa nyt puhtaat housut jalkaan, kun mennään anoppilaan, niin siitäpä äijä kiivastui ja lopulta oltiin siinä pisteessä, että äijä uhkasi hirttää ittensä riitelyn päätteeksi.

        Sitten vaan ne puhtaat housut jalkaan ja koko sakki hymy naamalla ovesta ulos ja autoon.

        No olen vähän synkkä minäkin toisinaan luonteeltani ja ihan hyvä niin, mitäs tuosta, tuleehan niitä aurinkoisia päiviä vuorollasn, kaikki hyvin kuitenkin ja tänään vähän juhlitaan.

        Komea ja kiva mieskin on sydämessä ja mielessä, vaan ei ollut sängyssä vieressä, ehkä ensi jouluna. On se niin vaikeeta.

        Hyvää joulua sulle🙋🎄


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Joo antaa nyt tän joulun ajan vähintäänkin olla, ja todennäköisesti se jäänee siihen taas muutenkin kunnes joku huomauttaa siitä ensi syyskuussa 😅

        Mä olen enemmän kuin tyytyväinen siihen, että äitini ja mun välit olivat viime vuosina paremmat kuin esim. 10 vuotta sitten. Mutta en mä silti ole hänen muistoon tai tavaroihin kiintynyt liikaa. Säästin valkoisen lierihatun, muoviset valkoisilla kehyksillä olevat aurinkolasit, sekä turkin. Kotini on nyt mun kodin näköinen ja muistaa voi niin monella tavalla, tossa äskettäin kävinkin haudoilla viemässä kynttilät.

        Mut ei jouluna turhaan kannata synkistellä, ainakin mulle tää on ollut aikuisiällä lähinnä ylimääräistä vapaata, mutta toki on sitten niitäkin kenelle joulu on kaikki kaikessa. Tossa mun alkuperäisessä viestissä on muuten hieman hölmö tuo lause että "joulu oli käytännössä piloilla". Mun osaltahan niin ei suinkaan ollut, vaan mä käytökselläni kuulemma pilasin molempien joulut kun arvostelin hänelle ääneen naapurini käytöstä 🙄

        P.s hyvä setti minkä säästit, mammas tais olla tyylinaisia👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeps ne on ihmiset ihan reunalla jouluna kun niin paljon stressiä ja väsymystä, liiallisia odotuksia ja tunteellista yliherkkyyttä.

        Muistan omasta lapsuuden kodista yhdenkin kunnon joulusession, kun vanha akka sano äijälle, että laitappa nyt puhtaat housut jalkaan, kun mennään anoppilaan, niin siitäpä äijä kiivastui ja lopulta oltiin siinä pisteessä, että äijä uhkasi hirttää ittensä riitelyn päätteeksi.

        Sitten vaan ne puhtaat housut jalkaan ja koko sakki hymy naamalla ovesta ulos ja autoon.

        No olen vähän synkkä minäkin toisinaan luonteeltani ja ihan hyvä niin, mitäs tuosta, tuleehan niitä aurinkoisia päiviä vuorollasn, kaikki hyvin kuitenkin ja tänään vähän juhlitaan.

        Komea ja kiva mieskin on sydämessä ja mielessä, vaan ei ollut sängyssä vieressä, ehkä ensi jouluna. On se niin vaikeeta.

        Hyvää joulua sulle🙋🎄

        Jotkut ihmiset ilmeisesti ikäänkuin yrittää suorittaa joulua(kin). Kun mainoksissa, ohjelmissa, somessa yms. asetellaan tietynlainen hyvä joulun muka takaava idyli, vaikka tosiaankaan kaikki mikä kiiltää ei ole kultaa. Eipä siinä mitään jos ihmisillä on perheenjäseniä ja tykkäävät viettää joulua ja syödä yhdessä jne. mutta ei niiden valmistelujen takia itseään kannata mihinkään uupumukseen ajaa. Mutta niin ilmeisesti käy joillekin, ja sitten taas jotkut pettyvät ja ottavat itseensä jos oma joulu ei ole just tietynlaisesta muotista veistetty.


      • Anonyymi

        Onpa miehekästä puhua edesmenneestä äidistään spämmihahmon profiililla peris 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa miehekästä puhua edesmenneestä äidistään spämmihahmon profiililla peris 🤮

        kipee oot haima


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa miehekästä puhua edesmenneestä äidistään spämmihahmon profiililla peris 🤮

        Eipä tuossa kukaan ainakaan mun mielestä mitään ole spämmännyt 🙄 Peris näköjään kertoi jostain joulukoristeesta, josta keskustelu siirtyi myös hänen äitiinsä, ja kaverini (ja periksen kaveri) Make kirjoitti mielestäni varsin asiallisen ja kauniinkin vastauksen.

        Vähän joulumieltä kiitos 🙂


      • bicky_royal kirjoitti:

        Eipä tuossa kukaan ainakaan mun mielestä mitään ole spämmännyt 🙄 Peris näköjään kertoi jostain joulukoristeesta, josta keskustelu siirtyi myös hänen äitiinsä, ja kaverini (ja periksen kaveri) Make kirjoitti mielestäni varsin asiallisen ja kauniinkin vastauksen.

        Vähän joulumieltä kiitos 🙂

        Oi voi... On tässäkin joulumieltä kerrakseen. Tietäisittepä vain mistä ja missä tilassa tuo hampuusi tänne palstalle kirjoittelee. Söi juuri vähintään 1/4 joulukinkusta, joi ruokajuomaksi kuusi 0,5 litran olutta ja nyt röhnöttää Älvsby-talomme valkoisella sohvalla tissuttelemassa terästettyä glögiä ja spämmää palstaa puhelimellaan. Kummasti kuitenkin minä saan aina nuhteita vaimoltani, jos juon enemmän kuin pari olutta tai esiinnyn edes lievästi päihtyneenä perheeni edessä.

        Ja joululahjoissa on tänä päivänä se hyvä puoli, että aika monenlaisia lahjoja saa palauttaa tai vaihtaa joulun jälkeen. Nimittäin luulen, että vanhimman poikani kanssa emme tule tulevina viikkoina kovinkaan paljoa keskustelemaan kuusen alla olevasta paketista, kun tuo oranssi kaljupää nosti lahjan trukilla autonsa lavalta. Oivoi..


      • Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

        Eipä tuossa kukaan ainakaan mun mielestä mitään ole spämmännyt 🙄 Peris näköjään kertoi jostain joulukoristeesta, josta keskustelu siirtyi myös hänen äitiinsä, ja kaverini (ja periksen kaveri) Make kirjoitti mielestäni varsin asiallisen ja kauniinkin vastauksen.

        Vähän joulumieltä kiitos 🙂

        Hyh hyh peris, spämmi-invaasio jouluna :(


      • Anonyymi
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Oi voi... On tässäkin joulumieltä kerrakseen. Tietäisittepä vain mistä ja missä tilassa tuo hampuusi tänne palstalle kirjoittelee. Söi juuri vähintään 1/4 joulukinkusta, joi ruokajuomaksi kuusi 0,5 litran olutta ja nyt röhnöttää Älvsby-talomme valkoisella sohvalla tissuttelemassa terästettyä glögiä ja spämmää palstaa puhelimellaan. Kummasti kuitenkin minä saan aina nuhteita vaimoltani, jos juon enemmän kuin pari olutta tai esiinnyn edes lievästi päihtyneenä perheeni edessä.

        Ja joululahjoissa on tänä päivänä se hyvä puoli, että aika monenlaisia lahjoja saa palauttaa tai vaihtaa joulun jälkeen. Nimittäin luulen, että vanhimman poikani kanssa emme tule tulevina viikkoina kovinkaan paljoa keskustelemaan kuusen alla olevasta paketista, kun tuo oranssi kaljupää nosti lahjan trukilla autonsa lavalta. Oivoi..

        Hyvä ”timppa”, älä anna ton eno-hahmo bickyn puuttua asioihisi.


    • Miten sitä pitäis viettää?

      • Riittääkö jos vetää tonttulakin päähän?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Riittääkö jos vetää tonttulakin päähän?

        Onko pakko katsoa joulupukin kuumaa linjaa? Ku tulis dokkari majavista.. ne on neroja.


    • Anonyymi

      Kun juo viinaa baareissa niin tutustuu naisiin eikä tarvii joulua viettää yksin. Olisitte vaan käyneet ahkerasti baarissa tänä vuonna. Nyt se taitaa olla jo myöhäistä mutta aina voi käydä baareissa ja ensi jouluna teillä on sitten kumppani kun juotte viinaa baareissa.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Huominen on torstai ja hyvä päivä juoda kännit yksin kotona. Pleikkari ja viina, siinä ätmien joulu.

    • Anonyymi

      Yksinäiset kerääntyy palstalle, ottakaa edes viinaa niin juttu luistaa aattona palstaillessa.

    • Anonyymi

      Ei ole tavallinen torstai. Se on vapahtajamme armorikas syntymäpäivä jolloin on suotavaa juoda itsensä tolkuttomaan humalaan vahvoilla mallasjuomilla.

      • Anonyymi

        Tyylikästä ja hengellistä joulua vietän.

        Vähän jouluruokaa ja lasilliset, lahjojenjako.

        Sitten kun olen yksin taas illalla,taidan kuunnella hengellistä musiikkia ja lukea jouluevankeliumin pitkästä aikaa. Alkanut tympimään rankasti tuo ylenpalttisesti pursuava, stressijoulu, liika yrittäminen ja odotukset, nyt jo toinen joulu hissukseen, sitä edellisenä juhlittiin kyllä harvinaisen rankasti.

        Lemmikki seurana. Ja hellät ajatukset eräästä..


    • Anonyymi

      Huominen on tavallinen torstai.
      En vietä joulua mutta jos viettäisin niin tietysti 25. päivä perjantaina alkaen jolloin varsinainen joulu alkaa. Ei huominen torstai ole mikään joulu. Aatto tarkoittaa juhlan edeltävää päivää. Eli huomenna ei ole vielä joulu.

      • Anonyymi

        Joulu alkaa todellakin aattona. Joulupäivänä ollaan rauhallisesti.


    • Anonyymi

      Vuoden viimeisistä torstaisista toisiksi sista eli toivot voi laittaa viikon päähän. Vihon viimeinen päivä koko vihosta.

    • Anonyymi

      K-kaupassa on nauru herkässä tavallista paremmin.

    • Anonyymi

      VP. Ei siis ihan tavallinen torstai.

      Muuten ei huvita mitään ihmeellistä ohjelmaa noudattaa. Toiset siivoaa jouluksi ja minä jouluna, kun kerrankin on aikaa. Jeesus-hypetys ei nappaa sen enempää kuin pinnallinen tuhlaaminenkaan. Hankin läheisilleni tarpeellista ilman eriryispäiviäkin.

      xLiner

      • Anonyymi

        Mukavaa joulua sulle❤🎄


    • Anonyymi

      Viinamies viettää joulua naisen kanssa koska joi nuorena viinaa baareissa ja tutustui naisiin. Kannatti juoda viinaa ja minä vietän joulua naisen luona.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Eipä oikein ole Joulumieltä kun kuollut 2 sukulaista tänä vuonna joista toinen mun isä.

      Atm31

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe