Olga Lehikoisen joulu!

Mikäs muu kuuluisi huuhaan jouluun, kuin huuhaa- sedän "Olga Lehikoisen joulu". Se on hirvittävän surullinen joulukertomus:
https://www.youtube.com/watch?v=ubETBfYVEKo

Turussa on odotettavissa todellinen mellakka huomenna, kun yleisöä yritetään estää pääsemästä joulurauhan julistukseen, Brinkkalan Talon parvekkeen alle. Poliisi on ennakoinut tilannetta ja komentanut miehistöä aina Oulua myöten. Paikalla on myös poliisin "mörkö"- auto ja kymmeniä mellakkapoliiseja täydessä sotisovassa.

4

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laulajatähtösellämme Diandralla oli muista poiketen poikkeuslupa olla paikalla sanitäärisistä syistä...ja Ilkka Kanervan.
      Ike vetosi siihen että tilaisuushan on kuitenkin lyhkäsen oloinen eikä repusta tarjoiltu kahvikaan ollut hääppöstä.

    • Anonyymi

      Minä olen hyvin sympaattinen roskapostirobotin empaattiseen ajatusmaailmaan.
      Hän jos kuka ymmärtää ihmisen yksinäisyyden ja surun.

      ps. Jäljemmässä olleelle anomuumikirjoittajalle sanoisin omalta empatiatasoltani, että Diandra ja Ike ovat ihan perseestä, eivätkä ansaitse omaa joululaulua.
      Hyvän näköisiä tosin kummatkin vaikka sekin riippuu kuka katsoo ja mistä kulmasta

      • Sä olet lehti ruokalassa
        Resuiseksi selattu
        Pukuhuoneen korttipakka
        Ihan loppuun pelattu
        Sä olet yksin yksinäinen
        Mä olen yksin yksinäinen
        Mä olen onnen kerjäläinen
        Kurjuuden kuningas


    • Toteaisin edellisille kirjoittajille, niinkuin siinä laulussa sanotaan, että: "Haista sinä Tommi Läntinen vittu!"

      Ihan vaan läppärillä näitä tänne kirjoittelen. No, mennään posin kautta ja todetaan, että ensimmäiset on tänään Suomessakin rokotettu koronaa vastaan. Kuten tiedotusvälineet kertoivat pitkin päivää, niin ensimmäisinä rokotettiin Oululainen mieskuoro Huutajat. Tämä varmaan ajatellen rokotusten näyttävyyttä tiedotusvälineissä. Jos se rokote vaikka aiheuttaisi pitkässä juoksussa miesten impotenssia kaikille sen ottaneille, niin jätän kyllä väliin ja sitten on pukilla töitä ympäri vuoden!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2033
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      249
      1660
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      61
      1639
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1472
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1413
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      45
      1156
    Aihe