Olga Lehikoisen joulu!

Mikäs muu kuuluisi huuhaan jouluun, kuin huuhaa- sedän "Olga Lehikoisen joulu". Se on hirvittävän surullinen joulukertomus:
https://www.youtube.com/watch?v=ubETBfYVEKo

Turussa on odotettavissa todellinen mellakka huomenna, kun yleisöä yritetään estää pääsemästä joulurauhan julistukseen, Brinkkalan Talon parvekkeen alle. Poliisi on ennakoinut tilannetta ja komentanut miehistöä aina Oulua myöten. Paikalla on myös poliisin "mörkö"- auto ja kymmeniä mellakkapoliiseja täydessä sotisovassa.

4

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laulajatähtösellämme Diandralla oli muista poiketen poikkeuslupa olla paikalla sanitäärisistä syistä...ja Ilkka Kanervan.
      Ike vetosi siihen että tilaisuushan on kuitenkin lyhkäsen oloinen eikä repusta tarjoiltu kahvikaan ollut hääppöstä.

• Anonyymi

Minä olen hyvin sympaattinen roskapostirobotin empaattiseen ajatusmaailmaan.
      Hän jos kuka ymmärtää ihmisen yksinäisyyden ja surun.

ps. Jäljemmässä olleelle anomuumikirjoittajalle sanoisin omalta empatiatasoltani, että Diandra ja Ike ovat ihan perseestä, eivätkä ansaitse omaa joululaulua.
      Hyvän näköisiä tosin kummatkin vaikka sekin riippuu kuka katsoo ja mistä kulmasta

• Sä olet lehti ruokalassa
        Resuiseksi selattu
        Pukuhuoneen korttipakka
        Ihan loppuun pelattu
        Sä olet yksin yksinäinen
        Mä olen yksin yksinäinen
        Mä olen onnen kerjäläinen
        Kurjuuden kuningas

• Toteaisin edellisille kirjoittajille, niinkuin siinä laulussa sanotaan, että: "Haista sinä Tommi Läntinen vittu!"

Ihan vaan läppärillä näitä tänne kirjoittelen. No, mennään posin kautta ja todetaan, että ensimmäiset on tänään Suomessakin rokotettu koronaa vastaan. Kuten tiedotusvälineet kertoivat pitkin päivää, niin ensimmäisinä rokotettiin Oululainen mieskuoro Huutajat. Tämä varmaan ajatellen rokotusten näyttävyyttä tiedotusvälineissä. Jos se rokote vaikka aiheuttaisi pitkässä juoksussa miesten impotenssia kaikille sen ottaneille, niin jätän kyllä väliin ja sitten on pukilla töitä ympäri vuoden!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe