Aihe

Minulla on 7 kg kinkku

Anonyymi

Ilmaiseksi sain ja paistoin sitten koska muuten se olis mennyt roskiin ja emme me sitä kaikkea jaksa syödä, vien kaverille ison palan ja syömme minkä jaksamme ja silleen. Muuten en ole jouluun panostanut, silliä ja kalaa ostin, graavi lohta pitää olla mutta ei muuten mitään ihmeellistä.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

meillä nyt 5kg kinkku, kun saatiin ostettua lahjakorteilla. kalaa on ja laatikot vielä uunissa paistumassa. laitettiin loput "hevosen" porkkanat porkkanalaatikoihin, kun makeaa porkkanaa. hyvät ja edulliset laatikot tuli. kellarista löytyi v. 2002 punaviiniä, joten näillä mennään. joulupukki kävi juuri, kohta mennään joulusaunaan!

• Anonyymi

Me ostimme vain 1.5kg paahtopaistipalan. Riittää ihan hyvin eikä mene palaakaan roskiin!

• Anonyymi

Ei mene roskiin meiltäkään mitään, vaikka nyt tuo 5kg kinkku tulikin hankittua jouluksi. Lapset tulivat kotosalle ja syödään nuo jouluksi varatut emmeet ennen uutta vuotta. Ihan mahdottomasti ei maksanut tämä joulu ja ihan mukava tässä nyt kirjoitella. Punaviini vuodelta 2002 oli ihan hyvää tuon jouluaterian kanssa.

• Anonyymi

Ostin lohta ja savustin. Sitten tein itse laatikoita, silliä, juustoja, salaattia ja kaikkea. Työttömyysrahoilla ostin

• Anonyymi

Kyllähän työttömyyspäivärahoilla varaa ostaa ruokaa on.

• Anonyymi

Suvin tarina on kuin mun tarina. Itse jouduimme veljen kanssa asunnottomaksi koska äitimme ryyppäsi ja ei maksanut vuokriaa ja sitten äiti ja sen juoppo mies kaveri häipyi jonnekkin Asuimme yhden kesän autiotalossa, varastimme ruuat kaupasta ja vaatteet myös. Joka päivä kävimme eri kaupassa varastamassa jotain. Sitte sossutädit vei meidät lastenkotiin joskus talvella.

• Anonyymi

Ihan kivaa että annatte kaverillekin kun saitte ilmaisen kinkun, mutta eikö teillä ole pakastinta? Minulla on reippaasti pienempi kinkku, mutta laitan siitä osan kohta paistamisen jälkeen pakastimeen ja sen lopun voi syödä sitten joskus myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      7693
    2. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      118
      7583
    3. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      512
      5984