Aihe

krapulaa pukkasi aamulla.

Anonyymi

nyt olo hyvä. 11 kohta juotu olusta.savuke palaa kokoajan.12 prk auki kohta.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla menossa vasta kuudes olut, vaimolla kolmas, mutta sitä ennen hän otti punkkua pohjalle. Nyt pitää lopettaa tämä viestittely ja keskittyä siihen tissutteluun.

• Anonyymi

Hiipivää hölmöyttä tuo oluen juonti. Ota kirkasta se on hyväksi terveydelle.
      Olut käy grillimakkaran kanssa ja sauna juomaksi janoon, mutta ei purkkisotalla kittatavaksi.

• Anonyymi

Krapulaa ei voi välttää.Sen siirtää kuitenkin huomiseen.

• Anonyymi

no niin olen tehnytkin.koko 2000 luvun.kippis.

• Anonyymi

Sahtia eilen hörppäsin ja 12olutta niin aamusta kylläkin tärinöitä. Suomi viinapullon sain lahjaksi mutta antta olla etten ala juomaan.

• Anonyymi

nyt varmaan yli pitkälle 20 juotu.savuke palaa kokoajan.aamulla kyllä varmaan taas tärinöitä ja pumpusta ottaa mutta se ei estä menoa.huomenma varmaan menee kanssa laatikko olutta.

• Anonyymi

taas otti pumpusta aamulla.nyt olo ok, neljä jo kumottu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      67
      9977
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      125
      5933
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      5358
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      17
      2862
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      122
      1933