Leiriltä tuotavien lista paisuu paisumistaan
Alustavat haastattelut on käyty isis-leiriltä tulleiden kanssa. On menty lapsien etu edellä, ja nyt onkin jo pitkä lista sukulaisista, kummeista ja kaimoista joita lapset kaipaavat ympärilleen.
Ensi keväänä on odotettavissa, että leiriltä haetaan noin 800 henkilöä, joista kaksi on suomalaisia.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minne muualle he menisivät? Monessa maassa kuuluminen terroristijärjestöön on rangaistavaa, ei Suomessa, eiväthän he noihin maihin voi mennä, mutta Suomeen voivat.
- Anonyymi
Vasemmistovihreä halltus haluaa tehdä Suomesta Isis-kalifaatin, jolle länsimaiset arvot ja hyvä on saastaa ja vihattu asia. Muutama ns. suomalainen pelastettava lapsi on vain tekosyy ja pelinappuloita.
- Anonyymi
Pientä se on persuhallituksen tuomille 35 tuhannelle. Eikä yhtään suomalaista.
- Anonyymi
Milloinkas meillä on persuhallitus ollut. Edellinen oli Rinteen ja sitä ennen Sipilän.
Ja niin kauan kuin Ohisalo ja Haavisto sählää, niin lisää tulee elätettäviä. - Anonyymi
Suomalaiset on saatava kotimaahan turvaan. Miksi persut tekevät ongelman kun autamme omiamme?
- Anonyymi
Kohta leiriläisi tuodaan Suomeen kymmenin tuhansin.
Terveisin Persu-herra numero 35 000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin25518226Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013804Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma33110191- 587370
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3334509