JOKA PÄIVÄ ON RAAMATTU TOTTA

"Tänään sinä et voi olla mikään ilosanoman viejä.
Joskus toiste saat viedä ilosanoman, mutta et tänään, koska kuninkaan poika on kuollut.

Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

19

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Joskus toiste" - ei tule sitäkään päivää enää.

      " Voi teitä, jotka hartaasti odotatte Herran päivää! Mitä iloa teille on Herran päivästä? Se tuo pimeyden, ei valoa.
      Käy kuin miehen, joka pakeni leijonaa mutta kohtasi karhun -- kun hän pääsi kotiin ja nojasi kädellä seinään, käteen puri käärme.
      Eikö Herran päivä siis ole pimeä eikä valoisa, pilkkopimeä, ilman valon häivää?"

      • "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle:
        "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?

        Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle:
        "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?

        Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole."

        Jumala oli juuri tehnyt myrkytykset mutta eipä osannut tehdä varoituskylttiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala oli juuri tehnyt myrkytykset mutta eipä osannut tehdä varoituskylttiä.

        Monenlaisiksi hulluiksi on Saatana omansa tehnyt.

        Miksi uskot, että Jumala oli venäläinen? Eivät hekään tee varoituskylttejä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Monenlaisiksi hulluiksi on Saatana omansa tehnyt.

        Miksi uskot, että Jumala oli venäläinen? Eivät hekään tee varoituskylttejä.

        Miksi sinusta ei tullut politiikkoa, kun olet noin taitava?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinusta ei tullut politiikkoa, kun olet noin taitava?

        Ruukin Keskusta ja Kokoomus pyysivät ehdokkaaksi vuoden 1991 kirkollisvaaleihin heidän yhteiselle listalleen. Suostuin sillä ehdolla, että kaikki päätökset saan tehdä itse, enkä näiden puolueiden päämäärien mukaan. Koska sotilaana en ollut minkään puolueen jäsen, enkä ole edelleenkään.

        Sellainen ihme tapahtui, että tulin valituksi vaalien suurimmalla äänimäärällä, jonka siihen asti aina oli saanut joku vanhoillislestadiolainen. Minulle tarjottiin valtuuston puheenjohtajan paikkaa, mutta halusin neuvoston varapuheenjohtajaksi, koska uskoin siinä tehtävässä saavani paremmin esille Pyhän Hengen vaatimukset.

        Keskustan johto pyysi liittymään heidän jäseneksi: "Koska sinä olet ainoa, joka pystyy taistelemaan vanhoillislestadiolaisia vastaan." En suostunut, koska minun taistelutanner on muualla.
        Yksi hauska muisto tuon vaalin jälkeisestä ajasta. Olin Revonlahden seurakuntatalolla jossakin tapahtumassa, kun luokseni tuli kaksi tuntematonta naista, joista toinen tuli kättelemään sanoen: "Jumalan terve ja onneksi olkoon!"
        Jolloin kaverinsa kuiskasi hänen korvaansa: "Ei tuo ole jumalanlapsi." Jolloin sain kuulla: "Otan pois tervehdykseni!" Näin pian katosi maallinen kunnia.


    • Anonyymi

      Uskontoon sairastuneet erkaantuvat valitettavasti usein todellisuudesta.

      • Siksi Jumala lähetti Rajun eksytyksen ja Paavalin, että syntiin sairastuneet pääsisivät sinne. missä heidän jumalansankin on.

        Se ainut synti on tämä, jonka Jumalan Poika ilmoitti:

        "Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun,"

        Nimi, risti ja veri kelpaa, mutta Henki ja totuus on kauhistus:

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä:
        'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen:
        'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'


    • Anonyymi
      • Mutta mitäs sitten tapahtui, kun esi-isäsi vihdoin totesivat, mikä tämä SANA todellisuudessa on:

        "Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'


    • Anonyymi

      Turhia lupauksia, turhalta julkkikselta.

      • Anonyymi

        Juutalaiskoijari oli myynyt pappispippaloiden peitoksi kelvotonta kangasta. Ei ihme että harmitti mainita asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiskoijari oli myynyt pappispippaloiden peitoksi kelvotonta kangasta. Ei ihme että harmitti mainita asti.

        Erehdyitkö sinäkin sitä ostamaan?


    • Anonyymi

      Tottako joka päivä ja kaikkialla? Tuskin. Mutta toivoa antavaa, lohtua antavaa, uskoa inspiroivaa, rikkauksia ja rauhaa välittävää, armon perusta, oikeuden perusta ja montaa muuta asiaa raamattu edustaa.
      Totuus ei ole raamatun vahvuus, vaan totuuden hengen. Joka tulee myöhemmin monin tavoin.

      • Raamatun kaksi valtakuntaa:

        Taivasten valtakunta:

        Kaikkivaltias Jumala, Jeesus Kristus, Pyhä Henki, Totuus ja armo.

        "Vain harvat löytävät sen."

        Tämän maailman ruhtinaan valtakunta:

        Saatana, Antikristus, Paavali, Veren voima, valheet, vääryys ja usko.

        "Kaikki pelastuvat."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Raamatun kaksi valtakuntaa:

        Taivasten valtakunta:

        Kaikkivaltias Jumala, Jeesus Kristus, Pyhä Henki, Totuus ja armo.

        "Vain harvat löytävät sen."

        Tämän maailman ruhtinaan valtakunta:

        Saatana, Antikristus, Paavali, Veren voima, valheet, vääryys ja usko.

        "Kaikki pelastuvat."

        Missähän avaaja on ,olut hiljaa jo pitkään ollut
        Poistoon nämä avaukset, jotka eivät edes avaajaa itse kiinnosta!

        EN voi sanoa avaukselle "amen" kuten normaalisti teen, siksi ilmiannoin poistoon

        Amen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missähän avaaja on ,olut hiljaa jo pitkään ollut
        Poistoon nämä avaukset, jotka eivät edes avaajaa itse kiinnosta!

        EN voi sanoa avaukselle "amen" kuten normaalisti teen, siksi ilmiannoin poistoon

        Amen!

        Minä uskon sinua, koska totuus ei kuulu sinunkaan hengellisiin haluisi.

        Tämä totuus on 33 vuotta ollut totta elämässäni.. , kun hän minut tämän kansan keskellelähetti:

        Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
        Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallssa, eikä pihavalokaan ollut päällä.Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:
        "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

        Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!"

        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

        "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
        Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"

        Siksi minäkään en ole poikkeus.

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden, kesällä Saimaassa ja talvella Kuolimon avannossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän avaaja on ,olut hiljaa jo pitkään ollut
        Poistoon nämä avaukset, jotka eivät edes avaajaa itse kiinnosta!

        EN voi sanoa avaukselle "amen" kuten normaalisti teen, siksi ilmiannoin poistoon

        Amen!

        On varmaankin jo bannattu tai tapettu, kuten tässä maailmassa on tapana.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe