Aihe

Hyvää Joulua kaikille muslimeille!

Anonyymi

Onko hämillinen olo? Tiedättekö edes miksi joulua vietetään?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tein kuten Keijo Kaarisade ja laitoin lasten joululahjarahat Pelasta pimppi -keräykseen. Teinkö oikein?

• Anonyymi

Nykyistä Jouluahan vietetään tietenkin siksi, että katolinen kirkko päätti aikanaan pakolla muuttaa vanhat perinteiset keskitalven juhlat (Yule, Saturnalia, Sol Invictus jne) itselleen mieluisammaksi.

• Anonyymi

kun persut ottavat vallan sinä jamuut ateistipaskat olette ensimmäisenä lopetettavia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun persut ottavat vallan sinä jamuut ateistipaskat olette ensimmäisenä lopetettavia

Niinkö :) Oikein iloista Joulua sinullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole ateisti, mutta sen sanon että Jeesuksen syntymäpäivä ei ole 25.12. Hän syntyi syksyllä lehtimajajuhlan aikaan. Katolinen kirkko joka ei ole Jeesuksen vaikuttama yhteisö. Se on sylttytehdas tämänkin asian peukaloimisessa. Olen eri henkilö jolle puhuit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole ateisti, mutta sen sanon että Jeesuksen syntymäpäivä ei ole 25.12. Hän syntyi syksyllä lehtimajajuhlan aikaan. Katolinen kirkko joka ei ole Jeesuksen vaikuttama yhteisö. Se on sylttytehdas tämänkin asian peukaloimisessa. Olen eri henkilö jolle puhuit.

Katolinen kirkko ymppäsi alunperin pakanajuhlaan kristillisiä aineksia. Näin ei pitäisi tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitetaanpa korvan taakse eli Teidän mielestä "ateistipaskat" lopetetaan (tarkoittaen mitä?) kun persut pääsevät valtaan. Entä ketä muita "lopetetaan" tämän jälkeen? Mutta itse asiaan; Esitä ne raamatun kohdat jotka todistavat että jeesus syntyi joulukuun loppupuolella.

• Anonyymi

Jeesuksen syntymän muistoksi! Muslimit eivät arvosta kyseistä perinnettä pätkän vertaa! Ovat täällä täysin väärässä maassa! Hyvää kotimatkaa!

• Anonyymi

Eiväthän ne muuten täällä olisikaan, mutta ne saavat täällä ilmaisen toimeentulon heille vääräuskoisten kustantamana!
        Kelatkaa, mitä sakkia!

• Anonyymi

Itse asiassa koraanin mukaan Jeesus on yksi Islamin tärkeimpiä profeettoja.

• Anonyymi

En minäkään arvosta kristittyjen väkivalloin väkisin nykyiselle paikalleen ympätyn kamelintaluttajien jumalolennon syntymäjuhlaa mitenkään vaikken muslimi olekaan.

• Anonyymi

Jeesus pelastaa muslimit

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      435
      5240
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      4341
    3. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      65
      3482
    4. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2612
    5. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1976