Silloin kongressi kokoontuu tunnustamaan äänestystuloksen väärentämisen ja huutaa Trumpin elinikäiseksi keisariksi. Lankesin loveen syötyäni joulupöydässä sienisalaattia.
Trump voittaa 6.1.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitukseen sen enempää puuttumatta totean vaan että on mielenkiintoista seurata 6.1.2021 uutisointia että uhoaako Trump tosiaan viimeiseen sekuntiin saakka voittavansa vielä vaalit, vai häipyykö Valkoisesta Talosta vähin äänin (tosin nyrkkiä heristäen).
- Anonyymi
Mitä sieniä oikein söit?
- Anonyymi
Aivan, aivan..
Trumpin voitosta ei ole pienintäkään epäilystä!
Kysykää vaikka Jumalalta!
=
Donald Trump on ”Jumalan valittu” – Yhdysvalloissa esitetään elokuvaa, jonka mukaan Jumala ilmoitti tekevänsä Trumpista presidentin
=
Sehän nyt on varmaakin varmempaa että myös suomalaiset hihhulit uskovat tuollaiseen, eikä minkaanlaiset todisteet tai järkevät puheet muuta heidän mielipidettään. Nyt kun vahvasti näyttää silä ettei kaikki mene kuten tietyt piirit toivovat, aletaankin syyttää vaalitulosta vääristellyksi. Kuinkas muutenkaan, sillä katkera on myöntää Trumpin itse olevan suurin valehtelija sekä vedota mukamas Jumalan lupauksiin, joita ei varmuudella ole ollut eikä tule olemaan tässä tapauksessa.- Anonyymi
Käyppäs lukasemassa nettisivua oikea media,voit tulla toisiin aatoksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyppäs lukasemassa nettisivua oikea media,voit tulla toisiin aatoksiin.
TяumPutinistien roskasaitti.
Sen pitää muuttaa nimensä > Väärä Media/Paska Juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749